[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 09:38

Wat een goede zeg..... :(:)

NdV74

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 10:42

Heeft het telefoongesprek met de KNHS niks opgelost dan?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 12:19

Nou de man heeft niks meer laten weten heb hem gebeld wat hij vroeg,toen heb ik ingesproken dat ik de dag erna hele dag berijkbaar was maar hij heeft niet terug gebeld.maar dit staat nu los van mendurance maar dit gaat dus net zo moeizaam.ik vind de hele knhs een beetje trieste bedoeling,is jammer dat je ze nodig hebt voor de wedstrijden anders had ik me allang bedankt

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 12:37

Ja ik weet dat dit los staat van de mendurance. Hij gaat daar ook niet over. Hij zal nog wel bellen denk ik maar het schiet inderdaad gewoon niet op. Dit is geen goede reclame voor de KNHS.

nicolevdveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:43

Hallo!!
IK ben nog volkomen wetenloos betreft het mendurance, zijn er hier mensen die het mij in jip en janneke taal kunnen uitleggen? Ik men met enkelspan shetlander (95 cm) en zou dan willen kijken wat de mogelijkheden voor mij zijn :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:49

Op mendurance forum of op de mendurance website vind je de meeste info wel

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 16:30

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:20

Gem schreef:
Iets voor de mendurance rijders hier? Is van Shelly hier op Bokt
http://link.marktplaats.nl/m1032265225

Eerder wagen voor pony,s van 130 a max 140cm hoog ik vind hem te duur voor 2de handse wagen. Maar misschien iemand anders hier

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 07:49

Napie schreef:
Jelleee schreef:
Rijdt er hier iemand mee met de mendurance op (volgens mij) 28 mei bij Wateren? Die lijkt mij leuk, maar zijn de paden daar niet erg mul?

Valt mee hoor. Sommige stukken wel op de 17 km. Op de 22 km nauwelijks. Is wel wat afhankelijk van het weer maar meestal geen droge weken voorafgaand aan de wedstrijd

Wateren wordt onze allereerste rit. We hebben ons ingeschreven voor de 17 km. Maar 22 kunnen ze ook aan. Ik vraag me af of de 22 dan niet verstandiger is, als die minder mulle stukken heeft. Of valt het echt heel erg mee met de hoeveelheid mulle stukken ( ik heb een enkelspan Shetlander).

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:08

Nou ik heb nu in ieder geval 2 startdagpassen dus etten leur en someren is al een fijt.
met de ridingpermission lukt het helaas nog steeds niet goed,dus met pasen starten in belgie klasse0 gaat hem niet worden.

ik had wel bij de knhs mijn winstpunten opgevraagt,ik weet bv dat ik in ysselseyn 2015 2 winstpunten heb gereden was daar eerste toen in klass1 kort,erna heb ik etten leur gereden,toen waren de pony,s goed ik was alleen 3sec te snel binnen.sommige zeiden dat ik wel 2 winstpunten had andere zeiden dat ik niks had.op uitslag formulier stond toen inderdaad 2. Denk vraag de knhs eens of ik nu 2 of 4 heb.volgens hun heb ik er 0 apart allemaal daar eer kan ik er niet over kwijt

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:42

Daar word je toch moedeloos van!
Ik heb dat ook gehad hoor met de KNHS, ik had mijn 3 WP in kl III binnen (en had die nodig omdat ik een kl IV wilde starten) maar aldus de KNHS had ik er maar 1??? Heel gedoe maar uiteindelijk mijn gelijk gekregen. Zou me niets verbazen als ze vervolgens mij WP kl IV niet hebben verwerkt, maar goed...

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:05

ja moet ik nou voor die winstpunten ook actie ondernemen of wat moet ik hier nu weer mee doen.langzaam aan word de knhs me echt teveel moet ik eerlijk bekennen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 13:36

wat een gedoe keona, altijd je vetkaart bewaren dat is tevens je bewijs

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:43

L_Rivaldo schreef:
wat een gedoe keona, altijd je vetkaart bewaren dat is tevens je bewijs

ja maar bij de wedstrijd uitslagen van de wedstrijden staat het ook die kan ik ook uit printen die vet kaarten heb ik ergens wel liggen want bewaar ze alktijd maar waar precies weet ik niet.

maar wilde het weten omdat ik met die 3sec zat,van he heb ik 2 of 4 met mijn combi nou volgens hun 0.
ik moest in de b beginnen,heb meteen geschreven dat mendurance niet benoemd word met b,l,m,z maar met klasse 1,2,3,4,.

want stel ik heb er wel 4 dan moet ik in someren er nog 2 rijden en kan ik bv in etten leur eens een klasse 2 rijden zou ik dat willen,maar nu weet ik dus weer niks

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:57

Snap dat je hier moedeloos van wordt.
Dat word ik zelfs als ik dit lees -O-

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:09

NdV74 schreef:
Snap dat je hier moedeloos van wordt.
Dat word ik zelfs als ik dit lees -O-

ik vind zo raar dat alles wat met mendurance te maken heeft niet genoteerd word ze er niks van afweten en we wel moeten betalen.waarvoor??? de servicie en de info die ze ons geven die steeds niet klopt.

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:54

Dat laat in de endurance ook heel veel te wensen over hoor...

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:00

Ganna schreef:
Dat laat in de endurance ook heel veel te wensen over hoor...

Maar waar betalen we dan voor.beetje vreemd toch

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 16:41

ja snap je goed keona! Zelf vind ik als je te snel rijd je dus geen winstpunten krijgt (gun het je natuurlijk wel) maar zelf vind ik als de regel 14 km per uur ia en je gaat sneller dan is de opdracht niet gehaald maar gezien je het wel weer fit uit gereden hebt is het misschien weer anders geen idee. Reglement al bekeken?

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:52

Naar mijn idee krijg je geen punten bij te snel binnen komen. Staan er punten op de uitslagenlijst dan is dat naar mijn idee een fout van de organisatie. Op de vetkaart zou de juiste tijd moeten staan, dit is de leidraad voor de uitslagen. Een uitslagenlijst kan namelijk altijd fouten bevatten door verkeerde invoer of systeemfouten. Vetkaart dus altijd goed bewaren.

Maar volgens mij zat er ergens ook een kromheid in bij te snel rijden, dan een te hoge hartslag en daarna de recovery tijd. Want door het te snel binnen komen met een te hoge hartslag, de rust die je dan verplicht hebt zorgt ervoor dat je gemiddelde zakt en dus alsnog een punt kunt rijden. Hier zou geloof ik ook nog naar gekeken worden.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:08

Dacht bij de endurance als je te snel gereden hebt dan verlies je een winstpunt. Zou he er iig 1 wel gehad moeten hebben voor het goed uitrijden

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:18

De mendurance regels zijn anders opgesteld dan de endurance. Je kunt er max twee verdienen bij goed uitrijden. Je verliest er 1 bij te hoge hartslag in de recovery of beide bij te snel binnen komen etc

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:30

Barney1978 schreef:
Maar volgens mij zat er ergens ook een kromheid in bij te snel rijden, dan een te hoge hartslag en daarna de recovery tijd. Want door het te snel binnen komen met een te hoge hartslag, de rust die je dan verplicht hebt zorgt ervoor dat je gemiddelde zakt en dus alsnog een punt kunt rijden. Hier zou geloof ik ook nog naar gekeken worden.

Dat is inderdaad aangepast.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:40

Super Nicole, dat is een goede vooruitgang

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:38

Nou barney vandaag mail terug van knhs,iemand anders had er heen gekeken en ik had in etten leur 2winstpunten volgens hun,en over ysselsteyn zei ze niks,maar daar heb ik gewonnen.dus die waar ik over twijfelde staan bij hun wel op,dan heb ik er toch 2 gekregen blijkbaar
Barney1978 schreef:
Naar mijn idee krijg je geen punten bij te snel binnen komen. Staan er punten op de uitslagenlijst dan is dat naar mijn idee een fout van de organisatie. Op de vetkaart zou de juiste tijd moeten staan, dit is de leidraad voor de uitslagen. Een uitslagenlijst kan namelijk altijd fouten bevatten door verkeerde invoer of systeemfouten. Vetkaart dus altijd goed bewaren.