Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gem schreef:Iets voor de mendurance rijders hier? Is van Shelly hier op Bokt
http://link.marktplaats.nl/m1032265225
Napie schreef:Jelleee schreef:Rijdt er hier iemand mee met de mendurance op (volgens mij) 28 mei bij Wateren? Die lijkt mij leuk, maar zijn de paden daar niet erg mul?
Valt mee hoor. Sommige stukken wel op de 17 km. Op de 22 km nauwelijks. Is wel wat afhankelijk van het weer maar meestal geen droge weken voorafgaand aan de wedstrijd
L_Rivaldo schreef:wat een gedoe keona, altijd je vetkaart bewaren dat is tevens je bewijs
Barney1978 schreef:Maar volgens mij zat er ergens ook een kromheid in bij te snel rijden, dan een te hoge hartslag en daarna de recovery tijd. Want door het te snel binnen komen met een te hoge hartslag, de rust die je dan verplicht hebt zorgt ervoor dat je gemiddelde zakt en dus alsnog een punt kunt rijden. Hier zou geloof ik ook nog naar gekeken worden.
Barney1978 schreef:Naar mijn idee krijg je geen punten bij te snel binnen komen. Staan er punten op de uitslagenlijst dan is dat naar mijn idee een fout van de organisatie. Op de vetkaart zou de juiste tijd moeten staan, dit is de leidraad voor de uitslagen. Een uitslagenlijst kan namelijk altijd fouten bevatten door verkeerde invoer of systeemfouten. Vetkaart dus altijd goed bewaren.
Maar volgens mij zat er ergens ook een kromheid in bij te snel rijden, dan een te hoge hartslag en daarna de recovery tijd. Want door het te snel binnen komen met een te hoge hartslag, de rust die je dan verplicht hebt zorgt ervoor dat je gemiddelde zakt en dus alsnog een punt kunt rijden. Hier zou geloof ik ook nog naar gekeken worden.