[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:19

Brutus zijn mentale voorbereiding
Afbeelding

Onze trouwste groom ;)
Afbeelding

Met mijn veels te grote paardendeken :o
Afbeelding

Afbeelding

Deze deken dus eerst om gedaan om hem vervolgens maar weer af te doen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Word ik net gebeld door door iemand van de Welsh-magazine met de vraag of hij me mag interviewen....
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 18-09-11 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:21

lanouska schreef:
ollie scheurt door beeld zonder deken (kon je nog ruilen) men wat kan die pony lopen zeg

Nee, er werd niet meer geruild en ik moest maar naderhand het met de KNHS uitzoeken! Ik heb vanochtend maar even een mail gestuurd :list:, bedankt voor het compliment

@Rhine, wat een leuke foto's

bettepet

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:24

@ollie, mooie foto's hoor! balen dat er niet meer geruild werd. Dat is dan wel weer erg jammer.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:27

bettepet schreef:
@ollie, mooie foto's hoor! balen dat er niet meer geruild werd. Dat is dan wel weer erg jammer.

Inderdaad en dan gewoon zeggen dat er alleen voor de vaardigheid uitrijdekens werden uitgegeven en voor de dressuur gewone dekens .Als je het filmpje terugkijkt zie je alleen maar menuitrijdekens en geen enkele gewone deken. Het tweespan van een clubgenootje van Maisie mocht na mij haar pony uitrijdekens in ontvangst nemen en die waren er wel:? erg vreemd 8)7

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:28

ondanks de te grote deken...
wel onwijs gaaf ollie! *\o/*

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:29

nou idd! Dat is dan wel heel vreemd. Morgen gewoon bellen met de knhs. Dit is niet echt netjes van ze

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:31

Leuk om te zien Ollie!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:32

@Ollie: jammer van de deken, maar wauwie wat ontzettend gaaf! Wat een geweldige pony is het toch!
En meteen een intervieuw!
*Wij hebben jaren gelet op de labradors van vrienden en die hadden ook zo'n lichte neus, zo grappig om te zien, ze waren ook wat donkerder blond, beetje hazelnoot, zeg maar.
Manlief wil er nu ook zo eentje bij, we hebben nu een zwart labje. *

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:35

@Avaluna, het is de labrador van mijn vriendin en tevens groom. Saartje de labrador was een 'foutje' uit het nest met haar lichte neus en ogen maar daardoor is ze juist zo apart en door mijn vriendin uitgekozen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:37

Waardeloze KNHS toch altijd!!!! Ze snappen het mennen nog steeds niet. Had van de week het vraagprogramma voor onze indoor terug gekregen, met heel vreemde opmerking over paarden en pony's. Dus maar weer teruggemaild dat het geen wedstrijd ohz was maar mennen en dat dat gewoon door elkaar kan. Zouden ze toch zo ondertussen wel eens moeten snappen -:(- :(

Ollie: maar toch onwijs gaaf. Hoop echt dat je nog een goede maat krijgt, is natuurlijk wel stoer zo'n deken. Stoer hoor, interview
Avaluna: Ik was met Rembrand op pad hoor, met Thabor durf ik dat nog niet. Eerst maar eens in de bak ontspannen sturen voor we de weg op gaan.
Rhine: stoere foto's
cyclo: opzeggen startkaart is ohz met Rembrand. Heeft met mijn gezondheid te maken, niet met angst met mennen met Thabor. Leuke menervaring. Wel koud ja, 3 uur stil zitten.
Ingrid: Met Rembrand vind ik maar weinig eng gelukkig. Met Thabor ben ik nog niet zo dapper :o
Mooie foto van Bente. Neusje mag er nog iets meer uit, maar verder echt top en dat voor een eerste keer. Wacht met smart op verslag. :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:41

Ollie1 schreef:
@Avaluna, het is de labrador van mijn vriendin en tevens groom. Saartje de labrador was een 'foutje' uit het nest met haar lichte neus en ogen maar daardoor is ze juist zo apart en door mijn vriendin uitgekozen.

Hahaha, die twee ook, ze wilde een hond, zagen de reu en waren verkocht, fokker helemaal in schock "weet u echt wel zeker dat u deze hond wilt..."en ze hadden zo ook nog een teefje en die hebben ze ook genomen, hahaha.

@Tine: je hebt toch met Thabor in de bak gemend, toch? Dat is toch een prima begin!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:50

zwarte labjes zijn ook gaaf !!! Maar idd appart kleurtje zie je niet vaak. En balen van je deken beetje vreemd geregeld dan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:13

Ollie allereerst heel veel sterkte. Wat een dagen maak jij toch mee op dit moment :(:)

Voor de anderen.... Hoi!
Heb net bijgelezen maar ben compleet afgedraaid en ook heel gelukkig :D

Hierbij Bente met neusje eruit :+ maar wel soort van waslijnen... maar ik ben hier wel heel blij :D
Afbeelding

Ga vast wat meer foto's plaatsen Naaltje heeft ook echt hele leuke & prachtige foto's gemaakt en de stalhoudster dus ook.

Punten waren bagger maar we hadden gewoon heel veel dingen die wel goed gingen en daar ben ik heel blij mee. Vrachtwagen op/af / wachten op de wagen een 10, losrijden vond ze heul spannend maar ze bleef toch maar goed bij me uiteindelijk dus zeker ook een 10, tijdens de proeven werd er ook vaardigheid gereden (naast de ring) bleef ze toch ook aardig doormarcheren (maar halthouden / stappen / halsstrekken en een zijde was niet echt te doen zeg maar := ) en jawel jawel we hebben vaardigheid gereden, zo dat was leuk :):) we hadden drie ballen (op ruim 20 poortjes, met twee nrs dus vier achter elkaar) dus was helemaal trots (op Bente en op mezelf).

Dus heel fijne dag gehad en flinke boost vertrouwen gekregen echt +:)+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:23

Leuke foto Maaike en super om die lach bij je te zien!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:46

@VHU: geweldig gedaan, zeg, zeker alle reden om trots op jezelf en je jonge paardje te zijn :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:48

@VHU, helemaal top +:)+ Wat een leerzame ervaring voor jullie beiden... en super van je vaardigheid en vwb de punten van de dressuur die komen dadelijk vanzelf als er nog meer bevestiging is. Wat is Bente toch een mooi exemplaar voor de wagen met die 4 witte beentjes :~

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:58

+:)+ vhu wat een super ervaring zeg, en wat goed dat je nu al op wedstrijd bent gegaan!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:58

bente is gaaf voor de wagen. En dit is er weer een ervaring bij. Je gaat echt wel punten rijden hoor !!!

Zo nu ga ik slapen !!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 23:38

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 07:59

Goedemorgen

VHU: super gedaan! En die punten komen wel, dat is nu helemaal nog niet belangrijk. Wat een heerlijke stap vooruit.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:02

morge :)
@vhu; heel graag gedaan he! :)

Ik heb keelontsteking ^) daar zat ik écht niet op te wachten... Zo maar brood maken voor op school, hopelijk krijg ik het weg := voel me in elk geval goed beroerd...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:03

Tjonge Naaltje, houd bij jou ook niet op he? Sterkte :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:05

tine10 schreef:
Tjonge Naaltje, houd bij jou ook niet op he? Sterkte :(:)

Vriendje had vorige week ''wat last van zijn keel''... En naja.. Gisteren begon ik.. Hij was er vanaf ^)
Maar nu zit heel m'n keel dicht, allemaal jakkie..

sja.. ik ga mezelf krom snoepen aan honing en keelsnoepjes.. Niet teveel zeggen :) (zullen ze in het projectgroepje vast wel handig vinden :+ )

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:13

Sterkte naaltje :(:)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 08:17

Beterschap Naaltje !