Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arme Simba
wel mooi als 't helder is, kun je ongestoord sterren kijken. maar zo rot dat je wekkerradio enzo dan ook uitgevallen zijn he
in de bak. Bak is nu natgeregend, dus dan is het niet zo zwaar

Nu met dit dunnere bitje gaat het heel fijn, maar blijkbaar gaat hij zelf meer druk op bit nemen als hij het spannend vindt . Ik heb echt steeds geprobeerd om weer af te vloeien. Ik vind het zo sneu. Hij deed gisteren zo zijn best en dan wordt hij beloond met een blauwe tong.
Voel me bijna een mishandelaar.

maarja, ze moeten elkaar veel vertellen en wijsmaken natuurlijk..
Om half 6 begon het wat te druppen, dus zei mijn moeder: "Zou je wel naar de hondenschool gaan als het regent?" en toen zei mijn zus enthousiast: "Nee best niet hoor!"

Dus op zich is het bit wat ik nu heb heel fijn, alleen bij deze specifieke plek nog niet. Nog maar een paar keer langs sturen. Ga er volgende week ook weer op de fiets langs. Heb net een andere route gefietst (5 km) door het dorpje heen.Citaat:Nou Simba is dus helemaal niet goed Vanavond nog DA erbij gehad. Hij staat nauwelijks op dat ene beentje. Morgen laat ik foto's maken. DA vermoedt iets met meniscus / knie / rolkam. Ik was er al heel bang dat het dus de knie was want van de week liep hij een paar keer ook heel ongemakkelijk. Het lijkt op een losse knie, maar dat is het dus niet.