[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:46

VanHuisUit schreef:
@Gem is het niet mogelijk dit huiskamertopic besloten te maken?

Helaas.... hoewel sommige topics "van opzet" besloten zijn (dus bedoeld voor een specifieke groep posters, die een gemeenschappelijk belang hebben, bv een meeting) is het niet mogelijk om mensen te weren of om een HK - topic onzichtbaar te maken voor meelezers Y;( . Wat je niet wilt dat een ander leest, moet je niet plaatsen.
Mocht een specifieke groep willen kletsen zonder meelezers, dan zal deze moeten uitwijken naar bijvoorbeeld FB.

Roze koets.... leuk voor prinsessen en andere ehhh... mensen :+ .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:53

Royaltjuh... :(:) :(:) balen...ik snap wel wat je bedoelt.....niet leuk !!
maar hoop wel dat je af en toe eens een mooie foto plaatst van je knappe paardjes hier !! een niet zo'n mooie foto van je superknappe paardjes mag ook... <<)

Tine..rijden met rem..tja..is een optie..kost je wel remblokken....en die zijn behoorlijk prijzig....haha...
misschien in galop gaan schakelen e.d. ?? maar is met R's been moeilijk schat ik zo in..

Vhu....oei..jij hebt echt heftig migraine...stuur je even pb..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:03

Royaltjuh: balen Wel jammer als je hier niet meer komt
Bianca: schakelen is geen probleem hoor.

Overpeinzing over de menwagen. We zouden hem voor 200-500 kunnen laten repareren (dat verbogen zijn door ongeluk). Ik vind het niet zo nodig, want paard heeft er geen last van. Moelijk allemaal

Zit er hier helemaal doorheen, 2 slechte nachten en vandaag geen tijd gehad om te slapen Pffff, kan niet meer helder denken.

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:42

Goedemiddag allemaal :wave:

Balen zeg Tine dat je er doorheen zit, pas goed op jezelf hoor :(:)

VHU heftige migraine, kan er gelukkig niet over meepraten :(:) hopelijk ben je snel weer 100%

Bicci weer met haar gekke acties een rose koets, vind het wel humor maar niks voor mij _O-

Royaltjuh, snap ook goed wat je bedoeld, dat is ook een reden waarom ik geen FB heb. Stiekem meelezen en vervolgens iemand de deksel op zijn neus slaan vind ik niet kunnen, kom dan hier in het topic. Je hebt altijd van die leuke verhalen en prachtige foto's. Zou erg jammer zijn als we daar niet meer van mogen meegenieten :(:)

Verder niet zo heel veel nieuws. Druk met de Pown aan het trainen aan de dubbele longe, heb alleen een beetje moeite met de impuls vasthouden, iemand tips? Foto komt nog van de nieuwe wagen alleen heb een beetje ruzie met photobucket -:(- waarschijnlijk ligt het aan mij dat ik die niet via de telefoon kan plaatsen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:56

Heel ego, maar ben na 2 jaar :o naar de kapper geweest, flink stuk d'r af, tjee, ik lijk nu ineens volwassen _O- , ben er erg blij mee *\o/* *\o/*

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 18:01

Lief dat jullie zo reageren. Misschien trek ik nog wat bij. Ik was sowieso al niet zo dat m'n hele leven op internet ging.
Dit laatste geval, wat de druppel was, betreft niet mezelf maar wel m'n beste vriendinnetje die gigantisch in de problemen is gebracht door iemand die onder andere hier in het topic meeleest, en in nog een ander topic ook. Per pb wil ik hier wel meer over vertellen.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:09

Jeetje royaltjuh dat zijn idd geen leuke dingen. Meelezers zullen er altijd wel blijven maar
de meeste zijn wel leuk er zitten gewoon een paar rotte appels tussen.

Tine fijn dat je weer een beetje aan de slag kunt. En veel plezier op vakantie!!

Dingetje heb helaas je wagen nog niet goed kunnen zien toen waren we net even naar huis :o

VHU weet dat ze geen ouden kaas moet eten. Dat je daar zo'n reactie op krijgt.

Die roze koets ook niet mijn ding. Roze accenten ok maar helemaal roze :#

Nieuwe trailer van HT op facebook voorbij zien komen. Mooi ding!!!

Avaluna na 2 jaar naar de kapper geweest := dan had je vast lang haar!!

baudyh zorgen over de paardjes. Hopelijk knapt ze snel op!!

biancacoo is nog aan het trainen met de hondjes. Hoe lang kan dat nog het word steeds warmer?

Zo ik ben ook weer bij. Hier regent het nu. Maar voor vandaag vind ik dat niet zo erg omdat
ik les heb in de binnenbak.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:20

Maisie, ik kan nog trainen en fietsen zolang het niet boven de 15 graden word overdag.
Dus het kan nog...gelukkig, en anders ga ik wandelen met ze.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:48

en ik had de roze koets niet eens geplaatst voor de reacties..

*roze-gek*

maar de reacties die komen, hihi
geweldig hoor :))

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 22:23

Tja, de roze koets... Ik heb dan wel een roze auto, hihi, maar deze koets is niet helemaal mijn ding. Maar misschien willen Barbie en Ken hem een keer huren!! Zou nog leuker zijn als er een 'My Little Pony' voor stond!!

Ehm, ik ben misschien wat naief, maar wat doen die rottige meelezers dan?? Ik neem aan iets ergers dan alleen meelezen?? Ik ben meestal wel bewust van wat ik op het internet zet, maar ken ook een geval dat we erg blij waren dat een ander dat niet had gedaan..

Baudyh, geen baarmoederontsteking? Mijn merrie was gedekt en drachtig gescand, maar bleek in oktober toch weer hengstig te zijn. Toevallig had ze eventjes een hengst als buurman op stal. Het was gewoon vergooid of geresorbeerd.
Ze was afgevallen, maar dacht dat dat kwam door het veulen dat toen nog aan de voet liep. Later ook wat lusteloos e.d. Ik was de enige die het zag, ik ken haar natuurlijk ook het beste. Werd voor gek verklaard dat ik er mee naar de VA wilde, maar daar bleek ze toch een ontsteking te hebben en wel in de baarmoeder. Merries kunnen soms lang met een baarmoederontsteking rondlopen zonder dat er duidelijke symptomen zijn.

Citaat:
ik lijk nu ineens volwassen _O-

Briljante opmerking Avaluna!! :+

Tine: Welterusten, hopelijk vannacht wat bijtanken!! Lastig van de wagen, maar als je paard er geen last van heeft heeft het ook nog geen haast om hem te laten repareren en kun je er dus nog even rustig over nadenken!

VHU; Beterschap!!

MisteryLady, succes!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 23:09

@Jeskim er zijn mensen die bepaalde topics / mensen echt volgen, een soort big brother constructie dus. Helaas reageren mensen soms ook op uitspraken totaal uit de context van die uitspraken, omdat ze niet verder scrollen/lezen e.d. kunnen vervelende misverstanden over ontstaan (op z'n zachtst gezegd).

Ons topic is een tijdlang het best bekeken topic van bokt geweest.... hoe het nu is weet ik niet.
Helaas worden we er niet voor betaald <<)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 23:17

Meelezers..succes, mijn leven is niet boeiend denk ik zo......hahahaha..

Ik ben nog wakker, slaap al weer een poos slecht, dus zal bed weer richten op de dingen die ze bij revalidatie aangeboden hebben kijken of het helpt.....

Narnia op tv....

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 23:21

Informatie vergaren, veelal uit nieuwsgierigheid maar soms leidt dat dus ook tot vervelende situaties.
Ik zet liever het hele verhaal niet hier in het topic, maar per pb wil ik best met naam en toenaam vertellen hoe de vork in de steel zit. Sommigen hier kennen diegene persoonlijk, anderen zullen alleen de Boktnaam kennen. De andere partij is in dit topic niet aanwezig, maar wel in het andere huiskamertopic waar ik veel kom.
De info die daarin stond is tegen haar gebruikt, met hele nare gevolgen. Gelukkig komt het met hup van anderen nu toch goed.
Aangezien ik veel paarden van en voor anderen rij, vind ik het wel prima. Want wat bij haar kan, kan ook bij mij. Als het er staat verdwijnt het nooit weer van internet, hoe onschuldig ook.
Net wat VHU zegt, het wordt uit de context getrokken en dan is de paardenwereld heel snel in conclusies trekken, vooral over de rug van een ander.

Wel bedankt voor alle lieve reacties en pb'tjes, ik zal dan niet helemaal verdwijnen oke... ;)
Vond het ook eigenlijk veel te jammer maar blegh na vanmiddag was ik er wel even klaar mee. Wel zullen mijn berichten wat oppervlakkiger blijven soms. Dan moet het maar zo...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 07:51

Goedemorgen

Erg onbegrijpelijk royaltjuh wat mensen doen !

Maar idd..eigenlijk kun je niets hier schrijven...word toch verkeerd geïnterpreteerd door mensen die dat willen...

Hier weer vroeg op, straks huisarts weer bellen poging 60 ofzo.
Nu wakker van pijn....hele nacht, zoveelste op rij, moet toch eens iets aan gedaan worden....

Ik hoop vandaa, als de pijn wat weg getrokken is, weer een flink stuk te gaan fietsen met tchica.

Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 08:52

Royaltjuh

Irritante vervelende mensen vindt je overal, helaas. ~~}> Zo jammer dat er mensen zijn, die het nodig vinden andere mensen te beschadigen, beledigen, etc. -:(- }:)
Leven en laten leven, zeg ik altijd.

Je moet lekker hier blijven, hoor. Ik vind het juist zo fijn, dat wij in dit topic elkaar door dik en dun steunen en elkaar in je waarde laten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 08:56

Goedemorgen

Meelezers zal ik wellicht ook wel hebben. Interesseert met niet zo (tenzij ze zoals bij Royal er nare dingen mee gaan doen natuurlijk), buiten internet om kunnen mensen ook heel vervelend doen. Worden verhalen ook verdraaid en dergelijke. Hier een saai leven, dus ze zoeken het maar uit haha. Ik snap die meelezers trouwens neit zo (heb je op fb ook). Wel alles lezen, maar nooit zelf reageren. VInd ik maar raar eigenlijk

Bianca: hopelijk wordt pijn minder
Royal: blijft gelukkig
VHU: wow ons topic het beste bekeken.

Nou, ik ga eens aan de slag hier

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:15

Huisarts is fijn op vakantie...nog één hele week...heeft ze ook recht op..maar die vervangers heb ik niets aan...
Modder wel door....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:14

Bianca: heel herkenbaar. Die enkele keer dat ik dan besluit om toch maar naar de huisarts te gaan, is hij op vakantie, bijscholing, wat dan ook. Hopeloos.

Nou, ik heb hier een verkeerde planning. Dacht eerst de salade, fruit, gekookte eieren en dergelijke voor onderweg klaar te maken en dan buiten aan de slag te gaan met uitmesten en zo. Nou, had ik niet moeten doen. Het komt nu werkelijk met bakken naar beneden (ze hadden toch mooi weer opgegeven??) terwijl het eerder vanmorgen slechts miezerde. Grrrrrrrr.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:43

Mogge

Huisarts is altijd op vakantie als je hem nodig hebt ^) ff volhouden Biancacoo :(:)

Tine het zou in de ochtend nog buien doen en in de loop van de dag wordt het steeds droger.

Hoop dat mijn foto het nu doet: Nee dus.....is hij weer te veel pixels ofziets...weet niet hoe ik dat bij photobucket kleiner moet maken :n

^)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:09

Ffies snel vanaf de onze hotelkamer

@Royaltjuh, gewoon blijven hoor :j , ben wel benieuwd welke bokker de ellende verpreid -:(-
@Biancacooo :(:) als het niet gaat dan toch naar een vervanger hoor....

Hier gisteren een gezellige dag gehad in Hoenderloo, kids lekker gezwommen en gelasergamed in het bos...heerlijk overnacht in het hotelletje en vandaag nog een lekker daagje op pad!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:13

ha, was ik gisteren in de buurt :D :D ik ben gisteren op Ermelo geweest bij rondje educatie: optimaal trainen van je paard. Aantal hele interessante dingen geleerd; weer stof om over na te denken.
Het centrum begint trouwens redelijk vorm te krijgen. Mooie bakken erbij. Al was het donker om het buitenterrein te bekijken.
Maar in juni op de Haflingerdag heb ik vast genoeg tijd om alles bij daglicht te bekijken.

@tine; was jij niet diegene die met hartslagmeter traint? Vond het erg interessant gisteren.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:17

:wave: hier

Ik denk dat ik me de komende tijd maar gewoon afmeld hier.. Ik maak op paardengebied bizar weinig mee. En zit verder ook gewoon op en top ruk in mijn vel even :))

Ik merk nu zelfs dat ik niet eens meer echt bij lees..

:evaw: dus vanuit mijn kant. Hopelijk tijdelijk, want ik mis het kletsen over paardjes, met paardenmensen die gewoon altijd gezellig zijn. Maar meer nog mis ik het rondstruinen met mijn paardje :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:44

Eueuueu Aks hier jij ~~}> krijg je een knuffel :(:)
Ik vind het gluren bij de buren hoor dat mee-ge-lees zonder mee-posten :=
Wanneer zijn alle districtskampioenschappen nu eigenlijk :)F ben 't ff kwijt :o?

We zijn weer thuis. Echt even eruit geweest, zo grappig want het is dus op 30km bij ons vandaan :+

Pony's worden vandaag nog gedaan, vanmiddag gaan we nog even naar de film.
En moet natuurlijk nodig boodschappen doen en de was, die is mega :x

@Dingetje jouw wagen is zo bling, die is niet in photobucket te uploaden :+
@Tine raar weer is het he, met van die enorme buien. Hoop dat het bij jullie ook nog even droog wordt.

En ik heb hier een enorm plakkerige kat op schoot, en een zeer beledigde die staat te bleren, alsof je jaaaaaren bent weggeweest.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:58

Ik weet zeker dat er mensen mee lezen ( zwaai ff naar ze). Ik plaats wat ik wil plaatsen en meer niet. Laatst ook met het dode veulen. Wel hier neergezet maar niet op fb. Als er dan van bepaalde mensen een reaktie komt dan weet je dat er mee gelezen word. Ik heb helaas een paar personen die mij kennen maar geen vriendjes meer zijn. Nou die lezen wel mee hoor. En die weten ook wie ik nu bedoel. Dat heb je altijd. Gelukkig zegt dat meer over hun dan over mij.
Maar snap zeker dat het vervelend kan zijn.
Met diatha gaat het iets beter. Het niet hooi willen eten komt waarschijnlijk van haar ziekbeeld en niet vanuit haar gebit. Ze heeft een abses binnen in haar bekken. Ontstaan doordat dat veulen er in een keer uit moest, en het voor haar de eerste keer was, nog nauw zeg maar. Er is een blauwe plek onstaan en die is gaan etteren. Dat doet veel pijn. Dus daar komt de koorts en de lusteloosheid vandaan. De lekkere dingen zoals brok en muesli lukt dan nog wel maar in hooi geen zin.
Ze krijgt nu twee keer per dag slobber met een ontstekingsremmer. Vind ze heerlijk. En antibiotica. Voor een week en dan moet ik de DA weer bellen.
Het gaat langzaam iets beter. Heeft even tijd nodig. Ik hou der goed in de gaten. Er staat een camera van boven op der stal gericht. Dus vanaf mijn buro kan haar zo zien. Op dit moment ligt ze te slapen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:05

VHU: hier altijd beledigde paarden als ik weggeweest bent. Haha, jij dus een kat. Hier in Noord zijn 15 maart de dressuurkamp en 23 maart de vh kamp. Inderdaad, een soort glurenbijdeburen
Aks: juist hier komen als je je zo ellendig voelt, kunnen wij je hopelijk een beetje oppeppen. Is je lijf weer zo ellendig? Komt dat van het paardrijden of door je werk?
Janouk: ja, ik train ermee, tenminste... met de conditietraining moet ik nog beginnen ivm operatie is alles wat uitgesteld en ik had ook wat problemen met het systeem. Maar nu werkt het goed. Is erg leuk om uit te lezen wat je paard heeft gedaan.
Ollie: lekker aan het genieten. Ik ben ook wel benieuwd wie er zo flauw is!! :j
Dingetje: ik gebruikte eerder ook photobucket. Maar er is zoveel veranderd dat ik er neit meer uitkom. Nu plaats ik ze eerst maar op fb en kopieer ze dan hierheen.

Nou, laatste wasritjes draaien, alle afval in huis nog verzamelen en weggooien, douchen en dan kunnen we weg als mijn ouder (de oppas voor de dieren) er zijn.