Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu was er een stukje kies losgeraakt voor de kiezen die vorige week getrokken zijn... met gevolg dat deze als een mesje in zijn wang is gaan snijden (met grote rode ontstekingsplek tot gevolg)... diertje kon daarom niet meer eten...Nu stukje kies verwijderd en maandag komt de DA weer voor controle... ook iom met dierenkliniek Hellendoorn welke super advies geven zelfs op zaterdagavond
... hij staat weer aardig recht op zijn benen dus kan ik nu een paar uur gaan slapen...
voor ollie
) lekker op vakantie las ik

Van de andere weigert het slot heel erg standvastig dienst.. Maar ik ga over een uurtje weg, naar oom en tante. In Midwoud (kan ik naar Dennis zwaaien zegmaar
)
. Verder vrijdag heel luxe gaan eten en gisteren met de schoonfamilie nóg eens lekker wezen eten. Vanmorgen lekkere broodjes bij de bakker gehaald en vanmiddag een filmpje, heerlijk weekend, dus
.
wat super van de kliniek dat ze bereikbaar waren
het blijven rotdingen die kiezen trekken hoop echt voor jullie dat de kaak nu rustig wordt ...
jullie moeten maar goed hard rijden vanavond wordt je zelf en het publiek warm van