ikke verslag doen... hmmmm

Ik had dus vanmorgen de eer om met de kei-vrolijke stem van Bicci te spreken door de telefoon... was spannend... even leek de regen roet in het spreekwoordelijke eten te gaan gooien, maar gelukkig was er het element wind en werden die vieze regenwolken lekker weggeblazen, zodat wij met Stracciatella (mijn koosnaampje voor Stippelmans van Bic) op pad konden

Altijd ff wennen bij een ander op de kar, waarvan je paardje helemaal niet kent, maar je voelt echt gelijk dat die twee elkaar door dik en dun steunen, heel mooi! Dus de strakke stress-spiertjes konden los en het genieten kon beginnen... Jeetje, ik vond dat ik al aardige rondjes had gemaakt, ook door "bospaden" en vorig jaar met vorige stalhouder en z'n vierspan mee door 't bos enzo, maar met Bic vanmorgen was 't nog ff tandje ruiger hoor, die ging gewoon, dus ik moest wel mee

Heb geleerd dat je je niet zo druk hoeft te maken over het nemen van een stoeprandje in de wijk

Daarna was het feest nog niet over hoor, voor wie dat dacht

Nou wat denk je, zijn we vol door een soort waterbak gedenderd waar de wielen van de kar helemaal in verdwenen en die ook zo'n leuke steile afkanting had... Wieeeeeeewwwwwww... zo'n watergordijn aan de zijkant.... Wow, vet!!!! Moest ff rustig ademen daarna, bedacht me nog even of ik dat wel durfde, maar haha, we waren er al doorheen...
Stippie is daarna lekker drooggelopen en heel heel heel goed naverzorgd door z'n vrouwtje

Bic, dankjewel, ik vond het mega en studiegenootje belde net af voor vanavond, dus wij gaan begin vd avond waarschijnlijk nog even dat bos doen