janouk, happytime en maisie gave fotos
oh en nouvel ook, van d'r baggerpeerd met rasta

Net thuis, gauw fotos uploaden van die knappe Bente.
En misschien nog naar het park hier. Foo Fighters komen geloof ik...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Inspannen ging super en dat terwijl hij gisteren vrij heeft gehad. Hadden hem weer eens vastgezet met halsband aan de schuur. Ben in de bak gaan stappen, op gegeven moment werd ik toen rustig. Ik vind het erg eng als hij hoofd omhoog doet, heb ik het gevoel stuurloos te zijn. Maar ja, met de wind en een spelend kind in de tuin is er natuurlijk van alles te zien. Op een gegeven moment ook drafje gedaan. Op de linkerhand ging dat wel redelijk. Tot hij weer een keer hoofd omhoog deed en iets ging versnellen. Toen kwam de paniek vol binnen. Wat een ellende. Maar goed, ben niet gestopt, ook al wilde ik dat graag. Gewoon weer gaan stappen. Later weer een stukje gaan draven. Kind op een schommel is best eng. Maar goed, ik heb bij elkaar 20 minuten gereden en maar 1x echt in paniek. Ben met een goed gevoel en ontspannen paard gestopt. Morgenavond neem ik hem mee naar verenigingsles (ohz) Wilde eigenlijk Rembrand mee nemen, maar voor het onderlinge vertrouwen en weer even voelen dat hij echt niets doet ook al brult hij, is het beter om Thabor mee te nemen. Woensdagochtend wil ik dan naar de binnenbak om daar alleen in de binnenbak te mennen en dan donderdag weer les.

ik voelde me helemaal
want VHU haar stalhoudster stond met een méga gave grote dikke Nikon naast me ( *kwijll!!* ) dus ik was vooral onder de indruk 
Wil dan ook niet nog meer foto's zien 
)
was niet echt de bedoeling....maar draaien naar links en rechts wilde hij dan wel doen,een zowaar 2 stappen vooruit

sterkte ollie wat naar (gefeliciteerd wel met je mooie resultaat al valt dit natuurlijk helemaal op de achtergrond nu
)
kan niet wachten tot meer foto s zo schattig zijn ze als ze klein zijn
. En ik mocht vaker meerijden (en volgende keer dan ook iets meer doen en dus meerijden als groom ipv nu achterop te ziten
, want dan kon de groom van vandaag met haar man meerijden met hun eigen koetsje). Super tof dus daar gaan we wat ervaring mee opdoen. Het is wel koud 3 uur lang op koets ziten dat ben ik niet gewend
we hadden wel super weer echt heerlijk zonnetje bizar (wel koud dus).
" tjah wat moet ik daar nu op zeggen
uiteindelijk wel maar gezegd dat ik dat ook deed (je had die man zijn gezicht moeten zien
)
Ollie1 schreef:Bij deze heb ik toch een paar foto's gevonden van gisteren. Helaas zijn we die we zelf gemaakt hebben niet zo goed gelukt. Nog wel een filmpje van de parade waar we op het einde vanaf 1.30 voorbij komen
terwijl in je post niet zal wss aan mijn pc liggen
.

, Naaltje wat leuk met zo'n jong handpaardje, Janouk wat een mooie en bijzondere foto! Wat een mooi debuut van VHU met knappe Bente, mooi plaatje van Maisie, ontzettend stoer ventje van Nouvel, heel schattige dondersteenpups van Biancao en Tine die toch maar flink doorzet met Thabor en heel mooie foto's van Thabor op pad!
er wordt aan gewerkt, bij deze het filmpje van de parade