tallechie schreef:Ben weer terug. Heb even niet bijgelezen. Ben kapot dus ga zo even weer liggen.
Hierbij het verhaal
Woensdagnacht ben ik om half 3 uit bed gegaan, had last van harde buiken en wist niet meer hoe ik moest liggen. Om half 6 weer naar bed gegaan en om 10 uur er weer uit. Harde buiken bleven, maar niet regelmatig en kort. Om een uur of 3 toch de verloskundige gebeld. Die gaf aan dat ik een warm bad moest nemen en een paracetamol. Na 4 uur werden de harde buiken krachtiger en ben dus gaan bij houden hoe snel ze kwamen en hoelang het duurde. Ze kwamen om de 5 a 7 minuten en duurde tussen de 2 a 5 minuten. Tot half 8 aangekeken. Toen verloskundige gebeld en die is geweest. Ze heeft opgevoeld en 'voelde' iets, maar wist niet wat. Wel een weke baarmoedermond. Toen heeft ze het ziekenhuis gebeld.
Om 21 uur waren we in het ziekenhuis. Eerst een uur aan de ctg gelegen. Het was enorm druk en we moesten lang en vaak wachten. Toen een uitwendige echo, inwendige echo, urine, infecties ed gecheckt. De harde buiken bleven. De arts assistent wilde mij een nacht houden zodat we vandaag alle onderzoeken opnieuw konden doen zodat we konden vergelijken als ik inderdaad aan het bevallen was. Heb vanochtend en vanmiddag dus dezelfde onderzoeken gehad. Alles was hetzelfde als gisteren dus mocht naar huis.
Toen ik thuis was wilde ik douchen, maar toen liep er vocht uit en was mijn broek nat. Dus ik dacht aan de vliezen of vruchtwater. Dus maar weer gebeld, moest gelijk weer terug. We waren goed een half uur thuis en konden dus weer terug. Weer aan de ctg. Weer een uitwendige echo en inwendige echo. Er is nog voldoende vruchtwater en vliezen zijn niet gebroken. Kan zijn dat er een klein gaatje of iets dergelijks in zit.
Ben net weer thuis. Zodra er weer wat veranderd moet ik weer bellen.
Zo meis wat een drukte heb je gehad van de afgelopen dagen. Rust maar lekker uit fijn dat je weer thuis bent, maar snap dat je toch erg zorgen maakt.