@Napie: super 8 kilo kwijt. Hier was één van de pony's ook wel heel erg fris, gisteren. Mijn dochter wilde rijden, gelukkig nog net goed gegaan. Mmm, misschien dat ik er toch maar eens zelf op kruip, zonder eerst af te vallen, kunnen ze iig niet meer omhoog
wat valt hier te volgen? je kan toch gewoon mee praten?
Diba1
Geplaatst: 07-07-09 10:12
Evelli schreef:
Diba1 schreef:
Even volgen dit
wat valt hier te volgen? je kan toch gewoon mee praten?
Omdat er hele leuke foto,s tussen zit en het leuk is zo mentopic
hafjelinger
Geplaatst: 07-07-09 10:15
Wow veel gebeurd hier! Leuke foto's gezien, terug van Noorwegen en brave Diddle.
Afgelopen weekend oefen sgw in Nuenen gehad. Ondanks de hitte, mul zand en érg zware hindernissen toch nog een mooie 4e plaats gehaald van de 14 Ik had het blalletje bij de vaardigheid er niet af moeten rijden, dan was ik 3e.. Maar toch een mooie dag gehad. Gister heel het tuig schoongemaakt en ingevet. 2 uur mee bezig geweest
Welkom Diba1, klets mee joh! Gezellig
Laatst bijgewerkt door hafjelinger op 07-07-09 10:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Vandaag in de enigste bui gereden die vanmorgen hier viel. Kar en tuig mooi van het stof meteen ontdaan. Pony's waren toch wel iets aangekomen, was van boven toch wel te zien. Nickey was zoals gewoonlijk gewoon druk. Niks geen conditie ingeleverd. Hero was wat kijkerig, die vond het bos ineens vreemd denk ik. Struikelde daardoor een paar keer over zijn eigen voeten. uurtje gereden, regelmatig gestapt. Rustig aan weer opbouwen.
sander_lotte
Geplaatst: 07-07-09 18:28
Pff ik wou vandaag even gaan rijden, ik mijn fiets opgekropen met het zadel en alles, en plots begint het ongelofelijk hard te waaien, regenen, donderen, bliksemen... Stond ik daar mooi Ik heb me gelijk terug omgedraaid en terug naar huis gereden. Natuurlijk was ik door en door nat toen ik thuis aankwam
Nu zijn er de plannen om vanavond Romeo nog in te spannen, want hij heeft nu al 1.5 week niets moeten doen... Hij heeft 1.5 week geleden ijzers gekregen en hij had losgetrokken op het verkeerde moment...nu had hij een ontsteking in zijn hoef gekregen en heeft hij (letterlijk) 3 dagen plat op de grond gelegen(ik denk dat die hitte er ook niet goed aan deed). De hoefsmid is opnieuw hier geweest vorige week en sindsdien gaat het iedere dag een beetje beter. Ik heb Romeo gisteren gelongeerd en hij mankte helemaal niet meer, dus wou ik hem vanavond nog eens inspannen. Maar nu ik dit aan het schrijven ben, begint het hier weer te donderen en er vallen weer druppels uit de lucht... Dus het is afwachten of het gaat lukken(ik vrees er een beetje voor)
Dan had ik toch liever dat hete weer van vorige week!! 's Avonds was het tenminste nog te doen om te gaan rijden, maar met dit weer kan je enkel binnen blijven...
Gisteren lekker gereden. Heb de uitslagen nog niet gezien maar vermoed dat ik 6e ben geworden. Mijn vriend 1e na een mooie finale ronde.
Mijn zusje deed mee bij de paarden. Daar deden er 7 mee. Het was haar 3e wedstrijdje maar ze reed m wel gelijk naar de finale Daar werd ze ook nog eens 2e !!! Dus alleen mijn worst met te korte pootjes is niet in de prijzen gevallen maar ben tevreden. Heb ook kunnen rijden tussen de buien door maar wel in regenpak. Mijn pa was het wel beu aan het eind van de dag die heeft 8x moeten groomen !!! We waren er ook al om kwart over 1 en waren om 10 uur weer terug.