Bianca: ik zeg ook niet dat het niet belangrijk is. Maar voor mij is het niet belangrijk. Ik denk dagelijks aan die persoon, maar voor mij heeft die kaars geen toegevoegde waarde. Dat wil uiteraard niet zeggen dat dat voor anderen ook zo is! Wellicht heeft dat ook te maken met wel/niet katholieke achtergrond
Gem: dat is heerlijk werk en zeker met een nieuw paard ideaal om vertrouwensband op te bouwen. Zo kun je ook grond en loswerk van bijv Emiel Voest gaan doen. Ik vind (maar goed, dat hoeft een ander dus niet zo te vinden!) dat erg fijn kennismaken. Wat is het toch een leuk dier.
VHU: nu nog druk maar binnenkort even lekker een maandje rust. Nou ja, dat zal wel weer opgevuld gaan worden met andere dingen haha
Tja, wat moet je schrijven als je MEGA SUPER TROTS bent.
Patrick is vandaag met Samoerai in de M1/M2 categorie C Regiokampioen Groningen geworden. Zo trots, met zijn 10 jaar tegen 17-jarige dames. Wat hebben ze samen in korte tijd een enorme groei gemaakt. In de eerste proef reed hij 64,75% met als commentaar: "Heel mooi beeld om naar te kijken, wat heb jij je pony lekker aan het swingen!" Met die score stond hij op de voorlopige 1e plaats.
In de tweede proef zetten ze samen weer een heel mooie proef neer, deze keer goed voor 68,67%. En ook dat was een eerste plaats. Uiteindelijk met 66,71% en ruim 3% verschil kampioen geworden.
En speciaal voor Ava nog wat foto's:

Laatst bijgewerkt door tine10 op 16-07-16 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt