Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jelleee schreef:Rijdt er hier iemand mee met de mendurance op (volgens mij) 28 mei bij Wateren? Die lijkt mij leuk, maar zijn de paden daar niet erg mul?
Napie schreef:Jelleee schreef:Rijdt er hier iemand mee met de mendurance op (volgens mij) 28 mei bij Wateren? Die lijkt mij leuk, maar zijn de paden daar niet erg mul?
Valt mee hoor. Sommige stukken wel op de 17 km. Op de 22 km nauwelijks. Is wel wat afhankelijk van het weer maar meestal geen droge weken voorafgaand aan de wedstrijd
keona schreef:L_Rivaldo schreef:Wij gaan tweespan als ik vrij kan krijgen dat lukt vast met ruilen.
Nicole gaat mee op de wagen, of heb je je al bedacht nicole haha
echt balen keona
weet je de afstand al die je gaat doen
keona schreef:Wie rijd er in someren mee,en welke afstand gaan jullie doen
keona schreef:Jammer,dan word het 22,5km.had graag 34 gereden,na someren wel misschien genoeg winst voor klasse 2 dus kan ik kiezen bij de volgende wedstrijden.moet wel ook effe naar leeftijd van pony kijken of het mag. Ga over 2weken een endurance starten als knhs goed keurt want is in belgie. Samen starten kan niet zeker niet met verschillende klasse,in zelfde klasse zou je wel na elkaar kunnen starten.hoop komend jaar dan wateren te kunnen rijden.
Heeft er iemand zo,n formule of iets waar ik de tijd die ik over het parcour mag doen kan berekenen.zodat ik niet weer 3sec te hard rij