Oooh wat erg............ Roze is niet mijn ding haha
tine10
Geplaatst: 19-02-14 19:48
Bicci: sorry, maar ik vind roze afschuwelijk. Vullingen vallen er hier bijna spontaan uit. HT: spannend van trailer Claud: mooie samenvatting Rianne: heeft een brave liz VHU: geniet en heeft luie huisgenoten Avaluna: lekker gereden; heb geen tips. Dingetje: mooi samenvatting. Bixie organiseer ik nu al wel een jaar lang, is steeds voor maar 1 of 2, maar goed, dat heb ik wel zelf georganiseerd, wordt me niet opgedrongen zoals nu. Bianca: heeft weer schoon huis. Toch een voordeel van die kijkers Je krijgt toch best regelmatig mensen langs, dan moet het toch een keer goed gaan. Er zijn genoeg huizen die geen eens kijkers krijgen. VHU: de deelnemer voor de jeugdrubriek mag niet in gewone rubriek starten ivm leeftijd.
Vanmiddag weer even gemend met Rembrand. Stap en draf gaan heel redelijk, maar galop en echt dressuurmatig werk gaan nog niet goed. Ik heb te weinig controle over de hand, dus kan geen verfijnde hulpen geven en goedgemikte zweephulpen lukken ook niet echt, zeker niet als ik een tijdje bezig ben. Ik overweeg steeds meer om in ieder geval de kur af te zeggen.
Zometeen weer verder hier met huis opruimen. Mijn ouders komen hier oppassen als wij op vakantie gaan, maar het is/was hier zo'n zwijnestal, dat ik nu nog maar als een razende het huis aan kant probeer te krijgen.
Dat moet wel ja, als je dat leuk vindt. Ik heb roze nooit mooi gevonden. Geel en blauw zijn meer mijn kleuren. Bij bloemen ook, ik heb het liefst gele bloemen, vind ik zo vrolijk.
Biancacoo
Geplaatst: 19-02-14 20:27
Bicci...wauwie.. dat is pas roze..haha..is wel iets voor een suikerspinprinsessenbal...hahaha...
Tine, wel gemend, maar nog niet volledig controle over je hand...balen, maar wel genieten dat je weer op de bok kunt gaan zitten !!
Idd..heul blij met al die belangstelling voor het huis....dat is bij andere huizen wel anders....duimerdeduimduimerdeduim....
mooie samenvatting tine !!
hondjes hebben rondje getraind..rustig aan met eierkoek een en water plus snack pauze....supergoed gegaan, ook eagle liep erg fijn ! gelukkig maar !! mensen waren positief over het huis..en komen er op terug... duimen maar..
avaluna
Geplaatst: 19-02-14 20:28
Mooi roze is niet lelijk, al ben ik ook niet zo roze, koetsen e.d. vind ik echt niet in roze kunnen
@HT: oh, ik ben echt benieuwd. Klopt idd van de magensium, bij het schimmeltje lijkt het juist vastere mest te geven, maar opaatje krijgt dus al 2 maanden zonder problemen magnesium en nu ineens dus mis, dus of het daar van kan zijn? Lastig.
@Tine/Biancao: tja, mensen in huis, dan moet je wel . Fijn dat je ouders komen, Tine. Ik vind het erg lastig met vakantie..., manlief wilt graag, ik zie er erg tegenop om huis en dieren aan iemand anders toe te vertrouwen
Dochter en pony gingen goed in de les, ze had al een hele tijd niet gereden door ziek zijn e.d.
tine10
Geplaatst: 19-02-14 20:36
Avaluna: fijn dat het goed ging met je dochter
Tja, zorgen van dieren overlaten aan anderen. Als ik dat niet zou doen, zou ik nooit weg kunnen. Mijn ouders hebben inmiddels al flinke ervaring ook al zijn het geen paardenmensen. Maar we hebben makkelijke paarden dus dat scheelt veel. Toen we op huwelijksreis gingen hebben we zo'n paardenoppasservice gebruikt. Nou.... nooit meer. Mensen zouden goed gescreend zijn, maar ze bleken helemaal geen verstand van paarden te hebben (halster omdoen konden ze al niet). Ergste is dat ze met een zieke kat NIET naar de dierenarts zijn gegaan. Beestje was uitgedroogd en met veel moeite hebben we haar er weer bovenop kunnen krijgen. Nu doen of mijn ouders het of bekenden in de buurt die zelf paarden hebben. Die laatsten komen dan 2x per dag hier langs.
Bianca: super dat ze zo enthousiast waren. Ik duim me suf. En wat super dat Eagle alles nog steeds probleemloos aan kan. Wat een opluchting zal dat zijn
Biancacoo
Geplaatst: 19-02-14 23:18
Een hele opluchting idd Tine,....de heuveltjes in helden waren best zwaar voor hem... Nu goed verzorgen en zuinig op ze zijn..
happytime
Geplaatst: 19-02-14 23:55
tine:balen van je hand,gaat het wel steeds een beetje beter? Avalune: dan komen sun en ik wel op jullie dieren passen ,kan jij op vakantie en die roze koets......wauw heeft iemand een roze bril voor me....verblindend
avaluna
Geplaatst: 20-02-14 00:03
@HT: hahaha. Gezin wilt graag op vakantie, misschien blijf ik ook wel thuis, kunnen we samen wat ritjes gaan maken .
janouk
Geplaatst: 20-02-14 08:00
@bicci waar heb je deze foto opgedoken? Jemig, een roze koets. En dan ook echt roze. Dat gaat zelfs mij te ver.
tine10
Geplaatst: 20-02-14 08:11
Goedemorgen
Volgens mij staat Dennis met 4 span in uitgelicht. HT: het gaat wel steeds beter met hand, maar het gaat heel langzaam. Ik gebruik mijn zweep (zeker bij de zijgangen) om heel kleine aanwijzingen te geven, maar die krijg ik nu niet goed geplaatst, vandaar mijn keuze om de kur maar af te zeggen. Ik vind het erg jammer, maar ik wil het mijn gezin ook niet aandoen om 400 km te rijden, hele dag op pad te zijn, voor een proef die niet goed uit de verf gaat komen.
Nou, ik moet om 8 uur bij fysio in ziekenhuis zijn (voor mijn hand), daarna huishouden doen en komt mijn meninstructeur om met Rembrand te mennen, vanmiddag nog naar fysio voor mijn nek en dan komt springjuf nog om les te geven aan zoon. Dan laatste dingen inpakken voor vakantie. Heb er wel zin in, ook al vind ik het wel jammer dat ik niet kan/mag skien.
Biancacoo
Geplaatst: 20-02-14 09:56
Goedemorgen.
Tine druk vandaag, fijn dat Rembrand nog gemend word..ik zou geloof ik ook niet 400 km gaan rijden voor een proef...als ik die niet goed kon rijden.. maar is niet leuk !
Avaluna..deed ik ook nooit, paardjes en honden aan een ander toevertrouwen....als je echt iemand hebt die dat kan is wel heel fijn !
ik wil een afspraak maken bij de huisarts voor migraine..maar die is gewoon niet bereikbaar....ze hebben een of andere nieuwe telefooncentrale die lekker goed werkt...niet dus..erg vervelend vind ik dat, nu heb ik geen haast...maar stel nou dat je de arts meteen nodig hebt..heb je gewoon vette pech..ik vind dat niet kunnen..waardeloos gedoe..
VanHuisUit
Geplaatst: 20-02-14 10:19
Schandalig Biancocoo... Groot gelijk Tine, sterkte met alle inpak werkzaamheden en heerlijk wintersport, ook al kun je nog niet skieen het eruit zijn is altijd al zo fijn!
Hier gisteren heerlijk uit eten en helaas... een uurtje na dat we terug waren werkelijk zo'n hoofdpijn/migraine echt niet normaal Wat een ellende. Had voor het eerst sinds jaren weer oude kaas gegeten en daar kan ik dus echt niet tegen, echt te stom was het helemaal vergeten. Nou ben er dus goed voor gestrafd. Slapeloze nacht, overgeven en beroerd. Kom nu weer beetje bij. Ben ik allang blij mee want had ook nog hele dag kunnen duren of nog langer. Dus vandaag maar errrrrug rustig aan ....
ik ben er ook nog en lees trouw mee,maar kom er op het moment niet aan toe om te reageren. Veel aan de hand in familiare sferen hier,wat ik niet op bokt oid zet ivm meelezers Verder ben ik mn baan kwijt dus nu druk aan het rondkijken naar wat anders,maar wat valt dat tegen zeg
Anyway, ik vind de roze koets ook super gaaf ! (Net zoals die waar Barbie (oh oh cherso) in getrouwd is )
Tine fijne vakantie en hopelijk verandert er na de vakantie wat voor je zoontje,sneu hoor !
avaluna
Geplaatst: 20-02-14 11:22
@VHU: wat vervelend zo op vakantie
@Tine: lekker genieten in de sneeuw .
@Obelix:
Biancacoo
Geplaatst: 20-02-14 12:10
Vhu..balen zeg !
Ik heb lekker gefietst, kalm aan 11,5 km in 50 minuten, volgende en dit seizoen laatste wedstrijd loop ik met 2 hondjes en de fiets de tour, dat is de langere afstand dit keer ongeveer 14 km. zonder wedstrijdwaardering.
Ook ik lees nog altijd wel mee hoor maar dat reageren schiet er nog wel eens bij in. Te bezig met andere dingen. Nu weer zorgen over Diantha ( de mama van het dood geboren veulen eind januari) het eten van hooi ging dan weer een tijdje goed en dan weer niet. Nu eet ze weer niks. wel brok en ik heb gehakseld hooi met een vitamine korrel erdoor daar eet ze ook wel wat van. Maar ze is lusteloos en heeft sinds gisteren licht koorts. Ze staat onder de camera hou er dus goed in de gaten. Ze ligt heel veel. De dierenarts alweer gebeld die komt straks. Moet nu toch wel eens beter met der gaan hoor. Ik denk dat ze een ontsteking in de mond heeft. lastig hoor. Nenny daarin tegen eet weer goed, glimt mooi, die gaat gelukkig steeds beter. Hoop dat ze ons een mooi veulen gaat geven in juni.
@VHU: vervelend zeg. Hopelijk voel je je snel weer beter. @Obelix: baan kwijt, vervelend. Duim voor je dat je snel iets anders vind. Wat voor iets zoek je? @Bic: oooh dus jij heb die foto expres geplaatst om reacties uit te lokken
Vandaag sollicitatiegesprek gehad. Was uitgenodigd voor een vrijblijvend gesprek maar het bleek ter plaatse toch echt een serieus sollicitatiegesprek te zijn. Er zijn meerdere kandidaten, dus er valt nog niks over te zeggen maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Ik was ook totaal niet zenuwachtig (en dat wil wat zeggen haha).
claud01
Geplaatst: 20-02-14 13:43
HT, nieuwe trailer bewonderd. Nu wachten tot je ermee de weg op kan.
Bicci, ik vind die koets wel grappig. Als je die huurt voel je je een soort assepoester denk ik hihihi.
Tine weer gemend met Rembrand. Balen dat je nog niet mee kunt doen aan de kur. Maar net wat je zegt: ook zo jammer om met de hele familie een hele dag in de weer te zijn voor een kur die niet goed uit de verf komt vanwege je hand.
Biancacoo heeft weer rustig met de hondjes getraind. Positieve kijkers, hopelijk worden dat dan kopers.
Avaluna's dochter heeft weer fijn gelesd met de pony.
Tine vandaag weer een drukke dag. Maar wel een heel fijn vooruitzicht! Hele fijne vakantie! ook al kun je zelf niet mee skiën.
Biancacoo, bizar dat de HA niet te bereiken is. Handig als je een spoedgeval hebt!
VHU, balen van je hoofdpijn. Je weet gelukkig wel waar het vandaan komt.
Obelix
Baudyh weer zorgen over Diantha, hopelijk knapt ze snel weer op.
Tussen alle drukke bezigheden lees ik nog wel wat mee maar om overal op te reageren en m'n verhaal te doen gaat zo lastig 'even snel op de telefoon'. Daarnaast kreeg ik steeds meer aversie tegen meelezers. Een akkefietje m.b.t. dit laatste heeft mij doen besluiten dat ik grotendeels m'n mond hou op Bokt. Heel jammer, het is gezellig hier en leuk hoe trots iedereen is op z'n beestjes, en hoe leuk iedereen altijd reageert op elkaar. Maar ik ben zat van de mensen die topics volgen uit pure nieuwsgierigheid, zat van het gezeik achter de schermen en zat van alle consequenties wat dat heeft. Kortom, ik ben er zat van! Af en toe zal ik nog wel eens reageren, en een aantal heb ik op facebook dus daar krijg ik ook wel wat mee. Maar die meelezers, de balle!
tine10
Geplaatst: 20-02-14 14:00
Rembrand liep weer heel fijn voor de nieuwe wagen. In galop hoorde ik gisteren op de rechterhand een rare bonk. Blijkt nu dus dat Rembrand dan tegen het opstapje aankomt. Eerst hadden we het nog niet door. Tot hij bloed aan zijn hoef had en er bloed zat aan het opstapje. Dat moet er dus af! Heb al een tip gekregen van iemand hoe ik dan een opstapje moet maken (zonder kom ik er namelijk echt niet op)
En voor de conditietraining kreeg ik het advies om iets met rem te rijden, dan komt Rembrand rond de 170.
Nu snel lunchen en naar de andere fysio. Oja, ook nog B12 injectie. Drrrrrrrrrrrrrrrrruk
VanHuisUit
Geplaatst: 20-02-14 14:01
Zo hehe ben er weer ongeveer 70%. Het is dan echt zo heftig in een keer en ik zie dan ook vrijwel niets meer, is echt drama dus ben heel blij dat het niet zo lang duurde. Zie nog steeds niet echt goed met een oog en het zeurt nog wat maar goed die enorme pijn in mijn hoofd en misselijkheid is weg. Zoonlief zit al hele ochtend in Tiki bad dus die is straks ook niet meer zo actief
Ik ga enorm voor je duimen ML! Whaaa.... die rose koets dat is .... voor de liefhebbers zeg maar
Sterkte Obelix met alles.... Jeetje zeg Tine, hoe krijgt Rembrand dat nou voor elkaar?
@Royaltjuh ik vind het heel jammer
@Gem is het niet mogelijk dit huiskamertopic besloten te maken?
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-02-14 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
avaluna
Geplaatst: 20-02-14 14:13
@VHU: gelukkig weer iets beter
@ML: oh, wat leuk, zeg, we gaan duimen
@Royal: wat vervelend, zeg . Ik zou het jammer vinden als je niet meer komt, geniet altijd erg van je prachtige pony's en paard .
@Tine: gelukkig is het goed te veranderen qua opstapje.