Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe ga je zoiets netjes omschrijven....
want ik vraag mij af hoe hij anders thuis is gekomen....als hij dat wel gedaan heeft....dan is het huis straks erg klein...

te smal in de schoft rest past redelijk dus denk een cob/pony maat 
ook even wat mee heen en weer gestapt want ze vond staartriempje wel wat vreemd. Maar dat was maar even.
maar frontriem en neusriem is te kort, dus eens kijken of ik dat anders kan krijgen, vind hem wel erg mooi. Andere hoofdstelletje moet ik nog even passen maar denk dat dat wel past, is net iets groter.
Je auto droog gebleven?
enb
Stom beest. Zijn al zo vaak langs die deur gelopen, oke, manlief stond er dan niet, maar toch.... Ik was echt erg teleurgesteld in Thabor. Dit had ik echt niet verwacht, tenminste niet bij een thuiswedstrijd. Vorige week is hij ook langs die deur gegaan. Ik had dus bijzonder weinig zin om nog de tweede proef te rijden. Die ging gelukkig wel beter. Alleen 1x verkeerd aangesprongen, maar dat snel hersteld.

Pap heeft 'm naar zijn nieuwe baasje gebracht vandaag 
De ouders van zijn vorige eigenaar kwamen nog. Met hun kleindochter. Hebben ook gesleet uiteraard!
leuk weekend-tarief
Ollie1 schreef:Misschien nog mensen die het leuk vinden om mee te doen met de kur ?
Dennis , Janouk, Tine, Maisie en wie ik vergeten ben ???
http://www.hoefnet.nl/home/site/nieuws/try-out-kur-op-muziek-voor-menners-heeft-nog-ruimte