[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 06:34

Succes met toets Aks

en Goedemorgen allemaal :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 06:59

Hier ook weer wakker na een lange dag bos.
Aks succes met je toets. *\o/* nu eerst even jullie belevenissen lezen van dit weekend.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:08

:wave:

goeiemorgen!

succes allemaal weer met werk en school, en toetsen...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:11

@avaluna wow wat wordt de buitenbak prachtig en wat een mooie omgeving _/-\o_
@poeltje :(:)
@biancacoo :(:) zo jammer dat er geen vooruitgang zit in de genezing bij Melody. Zo'n mooie pony.
@bicci die stippel toch; die kan toch ook alles!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:11

Trouwens, mocht iemand bij AH boodschappen doen en zelf niet de mini's sparen... dan zijn ze hier van harte welkom :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:35

ojeetje toch

zit hier potje te janken...

we gaan net konijntje en de cavia voeren en helaas is Frits (de cavia) vannacht overleden... hij was 8 jaar oud en jeetje, we vonden hem zo grappig... hij floot altijd heel hard als we de deur opendeden omdat hij dan witlof en paprika enzo kreeg... het konijn lag er bovenop alsof ze hem warm wilde houden ;(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:35

haha....goedemorgen allen..
hier nog een kleine man die die mini's helemaal te gek vind..
schiet alleen echt niet op zo met sparen, alleen oma en opa komen bij de AH.

Aks succes vandaag !!!
VHU had ik wel gedacht van je wijkmans...die van mij was ook binnen 1 week verkocht...zoooo veel belangstelling voor die wijkmans wagens, is onvoorstelbaar..

Ik ben straks klaarover..en moet ergens vandaag ook nog een paar uur aan het werk..
gisterenavond lekker stuk gewandeld over de hei met happy schapendoes...is dan alleen jammer dat ik alleen moet..maar was wel even fijn.

Zonnetje schijnt..

Heb ik op 1 april op de jonge hondendag een halsband gekocht, is er gisteren de D-ring van de halsband van een van de husky's tijdens het wandelen zomaar open gebogen, gevolg dat die los liep...voor het zelfde geld is ziet ie net een hert ofzo..en is de hond weg....want dan luisteren die echt niet meer....dat mag natuurlijk niet zomaar gebeuren, heb ik de verkopers gemailed...ze hebben het wel gelezen maar niet geantwoord....ik wacht geduldig af, maar..vind dat niet zo netjes dat ze niet meteen geantwoord hebben.... :7
ze zijn een kleine winkel met enkel spullen voor husky's, wereldje is zo klein, dus ik hoop dat ze nog wel even antwoorden....

Prinsjeh.....dat is zielig...arme Frits, sterkte ermee....ik vind 8 jaar best een hele leeftijd voor een caafje..of niet ???

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:41

@Biancacoo: dat is ook zo hoor, geloof dat de gemiddelde leeftijd stuk lager ligt... ik sta er ook niet van te kijken, ben blij dat hij zo plotseling is overleden en gisteren nog redelijk fit was (maar achteraf duurde het fluiten en z'n enthousiaste aanval op de witlofjes ook misschien langer dan anders)...

O en over dat terugmailen, mss hebben ze mailtje wel op blackberry of iphone ofzo gelezen... dan krijg je bericht dat gelezen is, maar ik reageer zelf ook als het mogelijk is altijd pas als ik weer op het werk ben...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:45

Och PrinsjeH dat is wel sneu! Paar weken geleden is een van onze caafen overleden, was 5 jaar. De ander is nu alleen maar ze lijkt het niet erg te vinden, ze is levendiger dan toen ze met 2 zaten.

Vandaag dagje werken, vanavond dienst en morgen dagje werken.
Oh en vandaag is Guinevere jarig! 10 Jaartjes jong! *\o/*
Ze heeft nog lekker een dagje vrij. Tussen de middag krijgt ze lekker wat appeltjes en wortels. En daar moet ze het maar mee doen ~~}>

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 07:49

Frensie gefeliciteerd met Gwin *\o/*

we hopen dat het konijntje zich nu alleen kan redden, want ik had me voorgenomen niks nieuws erbij te zetten en mocht het konijntje 'gaan' (die is nog maar 5), dan gaat het hok weg... maar vind ze altijd zo zielig alleen, zijn eigenlijk echte groepsdieren he... hopelijk heb ik net zo'n uitzondering als jij

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 08:00

prinsje, he wat naar...
sterkte...

frensie, gefeliciteerd! *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 08:43

@Prinsje: :(:) :(:)

@Frensie: van harte *\o/* *\o/*

Bedankt voor jullie lieve reacties op buitenbak en omgeving, geniet idd nog elke dag van het uitzicht hier.
*moet ook een beetje reclame maken, natuurlijk, want volgend jaar willen we wel weer eens op vakantie..., wie weet wil er iemand van jullie dan hier op vakantie komen :') *

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 08:52

Frensie van harte met Gwin !!
avaluna, dat is wel een goed idee, misschien is er wel iemand hier die wel op wil passen tijdens jullie vakantie ! :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:16

PrinsjeH schreef:
ojeetje toch

zit hier potje te janken...

we gaan net konijntje en de cavia voeren en helaas is Frits (de cavia) vannacht overleden... hij was 8 jaar oud en jeetje, we vonden hem zo grappig... hij floot altijd heel hard als we de deur opendeden omdat hij dan witlof en paprika enzo kreeg... het konijn lag er bovenop alsof ze hem warm wilde houden ;(

och wat sneu zeg....

sterkte hoor... :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:18

iedereen kei bedankt voor de lieve reacties op mn stippeltje en mijn 4de plaats :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:38

bicci schreef:
iedereen kei bedankt voor de lieve reacties op mn stippeltje en mijn 4de plaats :D

Hahaha, heerlijk, volgens mij zit je nog steeds met een big smile *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:40

jah :)) in de taxi ook met geuren en kleuren verteld natuurlijk :D

had echt nooit verwacht hoor, 4des...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:55

@Frensie, gefeliciteerd met Gwinn *\o/*
@Aks, heel veel succes vandaag :list: +:)+
@VHU, super dat er zoveel vraag is naar je menwagen, dat gaat vast helemaal goedkomen ;)
@Biancacoo, zo jammer dat knappe Melody geen vooruitgang boekt en dat alles zo 'definitief' wordt :') :(:) ene dat mag zomaar niet gebeuren met een halsband...hopelijk krijg je snel reactie terug :7
@Bicci, zit nog lekker na te genieten... super zoveel positieve energie na zo'n TOP-dag :):)
@Prinsjeh, :(:) vervelend is dat als dierbare diertjes je zomaar ontvallen... wij hadden het 3 weekjes geleden met onze Nijn ;(
@HT, we willen natuurlijk wel foto's zien *-:) kunnen we je niet helpen met het plaatsen ?
@Janouk, wat een TOP-prestatie een 2e plaats :):) Ik moet bij jullie in de leer... lees ik wel :P

Vandaag weer 'lekker' werken... vanmiddag komt de hoefsmid dus krijgt Brutus een daagje rust. Morgenavond voor het eerst menles van een andere instructeur bij onze vereniging. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt.....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:25

nohh arm caafje Prinsje. hopelijk gaat het goedkomen met je nijn.

Toets gemaakt, ging best redelijk geloof ik..
Nu gauw leren voor morgen. Straks nog vergadering.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:25

Weet iemand eigenlijk hoe het met IngridM gaat? Vroeg me af of haar klachten inmiddels over zijn en hoe het met Gompy gaat.

Zag toevallig in haar profiel dat ze gompie inmiddels heeft moeten laten gaan. :(:)

PrinsjeH sterkte met het verlies van je caafje. 8 is oud hoor !!! Ik heb er hier ook 19 zitten maar worden er niet veel
ouder dan 5/6. Konijntjes gaan bij mij wel lang mee.

Bicci gefeliciteerd met je 4e plek !! Leuke foto's ook.

Aks succes met je toetsen.

VHU lekker dat er intresse is voor je wagen. Ook al voor die van snuit of niet? Ik zou ook wel een andere willen maar zou
niet veel anders doen dan de wagen die ik nu heb. Ja miss 1 maat grotere wielen er onder.

Janouk ook gefeliciteerd met het goede resultaat.

Ik vond het gisteren zo koud met de rotwind dat ik niets heb gedaan met de pony's. Alleen even het schrikdraad van de andere
wei gemaakt kunnen ze daar vandaag weer op.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:57

O, wat rot voor Ingrid :(:)
@Biancao: al wat gehoord van de halsband?

@Ollie: spannend, nieuwe instructeur!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 11:02

Ingrid heeft wel facebook..ze heeft idd Gompy moeten laten gaan.... :(:) :(:) |(
Ollie ben benieuwd hoe de nieuwe instructeur bevalt..
neej nog niets over de halsband...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 12:35

:wave: :O :evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:39

:(:) are ingrid, het ging zo goed met gompie, heel veel sterkte meid!!!! :(:) :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:40

net thuis van ritje kikkerkar met prinsje , hadden in de tijd dat met har zo slecht ging al afgesproken eens bij stippelbeest te kijken en karren, dus nu belofte waargemaakt,
prinsje mag verslag doen ;)