lekker pizza!
eten wij morgen, zelfgemaakte 
Dids had vast door dat ik al veel te actief was vandaag inderdaad, maar ik wist ook gewoon niet meer hoe ik moest zitten en hoe het moest voelen en...
zucht ik ben geen ruiter hoor... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eten wij morgen, zelfgemaakte 
zucht ik ben geen ruiter hoor...
m'n rug m'n kop ik weet niet wat ik aan het doen was

zelfs daarin wapper ik...
Wat is Alwyn een braverd zeg!!
. Mijn lieve (schoon) mama heeft K met uitzaaïngen en heeft sinds maandag ontzettende pijnen. Nu ligt ze al 2 dagen in het ziekenhuis. Hopelijk komt ze toch weer snel naar huis want ik krijg de bibbers van ziekenhuizen daar mijn moeder ook aan die ziekte is overleden toen ik 18 was.
hopelijk kun je het nog even 'ophouden' met niet al te veel harde buiken....
voor ollie!
Citaat:Dit topic moet leuk zijn he
We peppen elkaar gewoon weer op hoor
). Als ik ga stappen en dan veel buiging/ licht houden/doorstappen voel ik haar langzamerhand naar m'n hand toekomen, licht worden en als ik dan aandraaf / galoppeer is ze er opeens wel. Denk dat als er een echte goede ruiter op haar zou stappen die er veel meer uit zou kunnen halen maar goed, daar gaat het bij mij ook niet om hoor, ik wil gewoon lekker rijden en genieten dat ik weer op een paardenrug zit

) schreeuwen dan terug...
Tis net of ik een of andere mega wilde hengst onder mn kont heb dan.. mafketel.
Ook veel gestapt, want mijn lijfje wil op het moment ook niet zo en ik rijd dan zonder zadel.. maar goed, ze was uiteindelijk wel lekker ontspannen.
b485 schreef:Hier ben ik ook weer.
Veel beterschap voor al onze dierbaren, veel sterkte voor de familie en vrienden.
Speciaal voor Tallechie nog een dikke knuffel. Hou je maar rustig en laat je maar in de watten leggen door je vriend en je famillie.
Was vandaag in Duitsland en we zagen vanop de autostrade een groot boord met een logo met een paard. Ik was benieuwd wat het was, en we zijn er gestopt. Was echt onder de indruk van de omvang van die paardenwinkel. Kramer (met puntjes op de a). Alleen een mestboy gekocht. Maar als we nog eens naar Duitsland gaan neem ik wel men voorzorgen (de nodige maten opnemen bij pony lief)
Morgen Petra inspannen en de rest van de dag weide onderhoud:mestruimen met de nieuwe mestboy en men oudemesthoop in de weide verspreiden. Ik ga dus stikdood zijn s'avonds.
Citaat:m'n oudemesthoop in de weide verspreiden. Ik ga dus stikdood zijn s'avonds.
Tot nu toe was het altijd zo als ik dacht dat het teveel werd dat er wel iemand van de tuintjes langskwam die weer wat meenam, maar het is steeds zo koud dat er niemand langskomt....Vanochtend wat in plastic zakken gedaan om mee te nemen hier naar de schooltuin. Alleen heb ik natuurlijk geen zin om zo de hele mesthoop te gaan verplaatsen
Als je het verspreid op het weiland eten ze daar dan wel weer het gras? Want ik dacht ook al dat ik het anders wel wat over de wei kan verspreiden alleen als ze ergens poepen, ook al ruim ik het op, er zijn toch plekken op de wei waar ze niet eten, hoe is dat bij jullie? Of is het zo dat als je het goed uitharkt dat ze daar dan wel eten?
) aan, als er een pluk gras naast een mesthoop staat vreet die hem echt wel op 

Maar zo te horen voelt hij zich redelijk, om 3 uur vannacht en 7 uur vanmorgen had hij nog hoge koorts, dus zal zo eens naar hem toe gaan.
!! kun je wel gebruiken, en Kim ook
want je ligt ziek op bed ?? al iets beter ??
)tja, die wil ik niet op ons eigen land hebben, ivm wormbesmetting van je eigen paardjes die je dan weer op je eigen land terug brengt, ik heb heel wat verschillende paarden gehad, en ook "opknappers" en veel veulens met wormen e.d. die dan als ze gezond waren en beleerd, weer een nieuw thuis kregen, dus onze mest ligt mooi te composteren, en .........ligt daar best tot nu toe, en anders genoeg akkerbouwers om ons heen waar het misschien eens naar toe kan.