Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vervelend hoor
Biancacoo schreef:Is Det zo heet Ips. ...heb er overheen gelezen volgens mij....sorry....
)
Biancacoo schreef:Pfff. Dat is vervelend Ips. ... Misschien is lessen een goed idee...maar daarmee kun je die acties van haar niet nabootsen....heb je les. ..is ze vast super lekker aan t' lopen..
Hoop dat je er een goede oplossing voor vind. ..balen is t wel...
die zijn soms erg typisch tell me something
mijn ervaring is dat je je er vooral niet te veel op moet focussen en vooral niet door moet drammen maar via een omweg weer ergens zien te komen....**zei ik die twee weken terug Ber zo ongeveer achter elk behang kon plakken wat er was en ja dat gevoel heb ik al veel vaker gehad en ondertussen hou ik toch zo van d'r, met Ollie overigens net zo en met Bente ook maar dat was anders, dat voelde als iets wat in het paard zat en niet in karakter wat ook zo bleek te zijn... zelfs Rizanta had haar buien
**
gelukkig kregen we snel bericht van ze dat ze OK zijn. Je moet er toch niet aan denken. En ondertussen zijn er bijna 100 onschuldige mensen vermoord, ik weet niet hoeveel gewond en is 14 juillet altijd verbonden met deze vreselijke aanslag. Echt afschuwelijk
ben er helemaal naar van. Je moet toch gewoon met je gezin naar een evenement kunnen gaan zonder dat je bang moet zijn voor een aanslag...
Ipsilonka schreef:Ze heeft dit gedrag (vroeger deed ze dan haar tong over het bit etc) al een tijd niet zo extreem gehad. Wellicht mist ze gewoon wat wedstrijdritme op dressuur gebied. Proefje klasse 2 is natuurlijk andere koek. Verder niets veranderd de afgelopen maanden.
Gem schreef:Ipsilonka schreef:Ze heeft dit gedrag (vroeger deed ze dan haar tong over het bit etc) al een tijd niet zo extreem gehad. Wellicht mist ze gewoon wat wedstrijdritme op dressuur gebied. Proefje klasse 2 is natuurlijk andere koek. Verder niets veranderd de afgelopen maanden.
Toevallig eergisteren met Bram over gebeld, zie artikel
Maar het antwoord van Bram is toch voor mij niet van toepassing. Ieder paard is anders
lekker rust op stal. Geen tong meer over bit en normale aanleuning.