Ben ook heel benieuwd naar de HH (hoestende Haf)
Zoon wil gelukkig nog wel mennen, maar was wel even spannend. Denk idd zoals VHU zegt, dat Amerigo gewoon heel graag zijn best wil doen. En hij snapte het gewoon even niet. Zo heb ik het zoon ook gewoon uitgelegd, dat pony het niet snapte wat hij moest doen. Zoon wil het weekend weer iets met pony doen, dus komt wel goed.
Vanmorgen Rembrand gelongeerd, en daarna zelf gemend met Amerigo (kon eindelijk weer zelf hihi). Honden liepen los in de bak en waren druk aan het spelen. Is wel lastig, maar gelijk ook goede oefening voor ponybeest. Later liep de oude hond keurig mee naast het binnenachterwiel. Zo schattig

Kom er net achter dat ik vanmorgen er neit bij was met mijn hoofd. Zoontje blijft op donderdag altijd over, maar heb helemaal geen brood en melk meegegeven. Alleen maar drinken en fruit voor smorgens. Dus kan zo niet naar bed, want moet zoontje natuurlijk dan gaan halen. ARme kind, snapt er natuurlijk niets van.
Ik probeer nu zoveel mogelijk zoon met fiets naar school te brengen. Andere dingen lukken niet, alles is veel te ver weg. Winkels toch zeker 10 km. Ga ik niet redden.
xkmmtjee: ik noem bij enkelspan lamoen of boom. Volgens mij is bij 2-span: langboom. Maar weet het ook niet zeker hoor. Geen ervaring met 2 span.