Sjonniej schreef:Klopt ook Haarlem. Je kunt niet meteen met het beste en het meest voortreffelijke voor de dag komen. Alles is een kwestie van ervaren; wat is nu echt verplicht, wat dragen anderen, wat vind ik fijn, wat wil ik eraan uitgeven.
Maar een simpel dressuurpakje hoeft de wereld niet te kosten en staat ook gewoon simpel en duidelijk omschreven in het reglement. (Ik snap trouwens nog steeds niet waarom veel menners en ruiters niet de moeite nemen om het reglement van de eerste tot de laatste letter te lezen. Terwijl 90% van de ondervraagden het wel raar zou vinden als je gaat voetballen zonder dat je de spelregels kent) Voor 50 euro kun je bij de H&M (en soortgelijke winkels) echt een perfect pakje kopen met broek, blouse, jasje, schoenen en hoedje. En wat is nu 50 euro op de rest van alle kosten van je paard???
ook daar heb jij gelijk in sjonniej, in verhouding is het peanuts> Wat ik al zij ook ik vindt het de normaalste zaak om ervoor te zorgen dat je de zaakjes voor elkaar hebt! daarover hoeven we het zijn we het wel eens. voor ieder die dit onderwerp volgt doe er je voordeelmee, zonder dat je er echt voor hoeft te presteren, pak je toch net 1 of 2 punten meer dan dat je er weinig of niets aan doet
ik wil het hierbij laten rest my case!