Leiden maakt op ons een uitstekende indruk... ik hoop dat ze vooral eerlijk een duidelijk kunnen zijn Ava...
Hier grote opluchting want zoonlief kan bestraald worden, klinkt heftig, is het ook nog steeds maar dus geen operatie, in vorm van snijden, botbreuk en gips. Wel herstel van een jaar ongeveer, maar qua behandeling veel minder ingrijpend. Dus 'blij' mee. Bestraling gebeurt een keer, als het goed is is het dan vernietigd.
We troffen erg kindvriendelijke artsen/mdw allemaal dus uiteindelijk waren we na een uur of twee weer klaar met alles, incl voorbereidingen voor de bestraling (gaat onder volledige narcose). Nu wachten op oproep (kan 3 a 6 weken duren) Daarna naar Naturalis en Mac geweest
Op terugweg even langs Ber, nu gevoerd in haar eigen box, zonder andere paarden erom heen en ze at zowaar redelijk rustig haar voerbak leeg, hinnikte en schraapte / steigerde niet. Stond wel in de box maar daar heeft ze als ze in paniek is maling aan (is dan eigenlijk levensgevaarlijk, ze rent dan gewoon door je heen zeg maar) dus ook vandaag ging het weer beter dan het ooit is geweest
Met uit de box gaan ook geen paniek
niet te geloven
Tussendoor dus t-touch gedaan en een keer heel duidelijk gemaakt dat ik geen paniek wil en geen 'gedoe' (ze wilde gaan rondrennen en springen voor de deur, stilgezet en teruggezet op de plek waar ze kan eten, op een manier die Biancacoo me heeft toegelicht
en dat werkt perfect).
Ja wat een raar weer toch elke keer he. Hier heeft het ook een paar keer enorm geregend.
Ik zou een 'op hol jasje' ook niet meer aan doen
Nox hopelijk snel weer goed
Verder weet ik het niet meer
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-07-16 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt