Vind het sowieso leuk om het ook eens van de andere kant mee te maken allemaal. Ik heb net filmpje teruggekeken en we zien er alledrie heel blij uit na de omloop.
Dat is toch wel het belangrijkste 
@Gem inderdaad handig zo'n site!
@Maisie jammer trouwens nog van je dressuur, maar dat is altijd lastig met weinig training. In de vaardigheid kan je ook met iets minder ritme goed uit de voeten komen door ervaring. Top dat je daar een puntje had!
@Ips
Afscheid nemen is nooit leuk.@avaluna en was de kooktest geslaagd?
@VHU zoveel op wedstrijd moet je je inderdaad wel op instellen. Wij zeggen eerder 10x in het jaar op wedstrijd met 1 span (dus 20x in totaal) en dan is het de ene maand heel rustig en de andere maand druk (bv. in juni zijn we straks ieder weekend op pad). Maar dat is nu eenmaal het nadeel van mennen: dan heb je het qua data wat minder voor het kiezen dan bij ohz.
Die FB pagina ken ik niet, maar zo te horen heb je het na 3x kijken ook wel gezien
je moet het toch elke keer maar weer doen. Vind het echt ongelovelijk knap als je jaar op jaar zo goed kunt presteren. Zou het zelf in ieder geval niet kunnen, bij mij mist net dat laatste stukje wedstrijdmentaliteit. Deed altijd wel lekker mee maar echt dat pieken, dat vind ik echte klasse hoor.
en Robijn is nog maar 8 toch? Die heeft zoveel minder ervaring.
hoop dat ze daar ook zonnebanken hebben of zoiets.
.
Leuke opmerking. 
want stiekem zijn wij de grootste fans. Wij staan langs de kant hun aan te moedigen.
, al bijna van-school-haal-tijd
.
een garmin ! supergaaf, daar ga je vast veel plezier mee beleven ! superhandig lijkt me dat.
past niet