Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bicci Superknap van jullie !!! geniaal dat je 4e bent geworden !! echt leuk !
) voor vandaag dan !
Heb nog geen resultaten van Alwyn gezien, ben wel heel benieuwd en Dennis/Roos.
. Paard staat heel de week uit z'n neus te vreten tuurlijk, dus een beetje party-time was ook nog wel te verwachten geweest

bicci schreef:voorzichtig doen he aks....
Ik zou eigenlijk helemaal niet echt gaan rijden vandaag
Maarja.. Ik had zo'n ''stik ik wil mee!'' gevoel. Dat zijn de beste 
zoveel vertrouwen en lef 
*
ik heb persoonlijk altijd zoiets met jong of onervaren spul als je weer heel thuis bent en het geheel enigszins goed hebt kunnen afsluiten (hoe dan ook) dan is het goed.
alles bij elkaar....het is niet je eigen keus geweest te stoppen
en **edit** ook weer gereden, leuk!!
harde wind
ik denk zjipz...heb ik weer
paarden kunnen daar zo springerig van worden en een kasteel van 1.80 met een risico op springen
maar goed. Mezelf herpakt, peerd opgezadeld en eerst maar eens gelongeerd. Ze was braaaaaaf. Ze is nu een maand of 2 denk ik onder het zadel dus ze kan nog niet zoveel. Maar er zaten echt leuke momentjes tussen en we zijn wel mooi de hele bak doorgeweest, lekker gedraafd, galop aanspringen lukte nog niet
maar komt vast wel volgende keer ofzo. Vond het wel erg leuk hoor weer op zo'n grote dame te zitten
toen we na 2 uur stappen terugkwamen bij stal ben ik nog even wat rondjes gaan galopperen in de bak, kon ze even haar ei kwijt
lekker ding.
)

VanHuisUit schreef:Leuke foto's!
@Bren gefeliciteerd ik vond dat examen echt drama (elk examen eigenlijk)
Citaat:En wie weet kalmeer ik wel van het rustgevende en in-de-maat getwinkel
Hoe verschillend kunnen mensen zijn he, ik word er helemaal neurotisch van van zo'n ding

Als het wel werkt is het natuurlijk hartstikke mooi meegenomen