goedeavond ook ik ben weer thuis
@ bettepet je bent 5de geworden
wij zaten vanochtend al om half 6 in de vrachtwagen en waren er om kwart over 7 en dat heeft toch wel een voordeel we stonden super mooi geparkeert langs een schuur. niemand had last van onze HUGE vrachtwagen en wij konden zo weg. (we wouden op tijd weg omdat H.S nog een personeelsfeest had).
wij moesten als eerst in de vaardigheid en dat heeft toch wel een nadeel, namelijk je weet niet hoe hard je moet rijden. wij hadden dus 1 bal op poort 17 en 7.5 voor tijd hier zijn we dus 7de geworden daarna snel paarden op de vrachtwagen en bettepet kijken in de vaardigheid. die reed een super parcour.
toen weer snel naar de vrachtwagen om het volgende span op te tuigen. en los te rijden voor de dressuur wij hadden een super gevoel over de proeven maar na ons reed iemand die echt heel mooi en goed reed. dus wij zeiden ook meteen tegen mekaar die wint en dan hopen wij op een 2de plek
. zo gezegt zo gedaan hij won en wij werden 2de
in de dressuur.
bij het secretariaat werd ons om 1 uur verteld dat onze prijsuitreiking om kwart over 4 werd gedaan dus daar ging het op tijd weg gaan
.
dus zijn we maar bij de vaardigheid gaan kijken alleen werd helaas om half 3 de barrage stil gelegt omdat er iemand over de kop ging. die is met de ambu afgevoerd en ik heb vernomen dat ze een gebroken arm heeft en een breukje in een voet. dus kwart over 4 prijsuitreiking werd 5 uur en het was een rommeltje niet te geloven maar ondertussen had ik ollie gespot op het voorterrein en die stond zo leuk te hanesen met haar pony
dus ook die heb ik ontmoet vandaag
uiteindelijk reden we om kwart voor 6 vanuit ermelo weg en waren we om half 8 thuis (en wat is een bed in de vrachtwagen dan toch fijn
) en is H.S met zijn medaille en zijn lintje naar het personeelsfeest vertokken en heb ik in coevorden alles opgeruimd