Citaat:
Super gelopen, niet scheef en heerlijk ontspannen..(voor haar doen dan) Heerlijk in het zonnetje. Dan ben ik mn winterdipje zo weer vergeten.

Good for you Eefielover!
Citaat:
Hij liet pony halt houden, bleef druk op leidsels (aan bakstukken) houden en pony (en daardoor zoon) in paniek
daardoor kan Han bij ons niets met Snuit, met Alwyn gaat het wel, die is zeker in de wei gewoon relaxed. Vind het ook altijd lastig hoor als ze zo paniekerig reageren, zijn denk ik gewoon pony's die ontzettend hun best willen doen en ontzettend opletten. Alwyn bijv die heeft als het moeilijk wordt gewoon zoiets dat hij steeds langzamer gaat lopen, Rizanta heeft dat (tot nu toe dan) ook, zeg maar als het zwaar is, dat ze wel doortrekken maar dan gewoon rustig doorwerken. Snuit heeft als het zwaar wordt dat hij gaat vechten en zich er helemaal tegenaan gooit. Dat is gewoon verschil in temperament.
@Lisanne ziet er lief uit! Ik laat die van mij nooit los staan, altijd groom ernaast, of ikzelf leidsels zeker nog vast, maar dan ga ik er niet helemaal voorstaan. Ook al is het in een bak.
Citaat:
VanHuisUit Leuk dat je mendurance doet! Ik vond het ook altijd leuk om mee te gaan als groom
Nou doen is een groot woord hoor
Met Rizanta doen we nu voor het eerst mee op de kleinst mogelijke afstand vwb mendurance dit jaar namelijk 16 km...
Hoop wel dat ik over een poos kan zeggen dat we mendurance 'doen'
Voor de rest ga ik erg graag mee met de samenvattingen. Heb trouwens ook een periode gehad dat ik vooral alles op de fiets deed. Vond het best lekker maar werd er ook broodmager van
Hier in de stad is vrijwel alles aan te fietsen, heb eigenlijk alleen auto voor de pony's/paard en als ik 's avonds moet werken.
Moet zo naar 't werk, fijne dag allemaal!