Hier kun je de foto's terug vinden.
Heb je wel gezien, maar enkel vanuit het juryhokje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, winstpunten gehaald en op een tractor gereden
, en ook nog gemend (jeetje dat was een echt druk weekend!), 'echte mannen
' , Nouvel is weer terug, Jelleee voor een toets, Rivaldo op zoek naar een mentrailer en en iedereen ment of meer of minder.
't zou echt een wonder zijn.
Onze zoon is ongeveer 1.40.
Eerste paar keer neem ik hem maar niet mee, moet nu wel goed gaan zeker nu het erop lijkt dat hij Snuit dus erg leuk vindt
Ik denk dat ik het moeilijk heb met inschattingsvermogen. Had je zoon ook groter geschat
*droomt verder
* Hihi...
sander_lotte schreef:sander_lotte @ [MD] geslachtsdeel vraagje (hengst)
Ik lig hier dus werkelijk in een deuk![]()
Zie je binnenkort al het topic voor je: "Help! Mijn paard masturbeert, wat moet ik ermee?"![]()
Zijn er in dit topic ook mensen met masturberende paarden?
Alwyn nooit (maar volgens mij is hij een soort merrie
). Citaat:VHU, snuit is ECHT geweldig, ben jaloers op je. Als je hem kwijt wilt, geef maar een gil
Maar ik hoop nu toch echt dat we de juiste match hebben. Komende dagen gaat manlief met zoonlief op stap, heb t/m zondag de hele dag aan mezelf dus kan lekker met hem aan de slag. Morgenochtend ga ik eerst paardrijden op Zara of Nolanda
.. ik denk dat een 12 inch echt te klein is. Zelf ben ik 1.55 met bijna geen billen haha en ik zit daar ook maar net niet meer lekker in. Jammer dat ik mijn westernzadeltje net verkocht heb. Ik heb nog wel een 16 inch zadel (compleet) liggen mag je van mij wel voor klein prijsje hebben
.. hoef er niet zoveel meer voor.

.. Ik had de menner niet zo goed begrepen en nam het negatief op..
.. puppy deed weer niets verkeerd zo'n lieverd is het
Ik gaf tum een knuffel en riv kon het vanuit de paddock zien net over een muurtje heen en je zag hem echt zo kijken van hey.. dat mag niet 
(nou ja, ik ben niet zo lenig) Heb natuurlijk alleen maar gestapt, maar dat voelt wel heel raar, ook omdat je zo dicht bij de grond zit. Afstijgen is ook weer heel raar, was heel bang dat ie ervan door zou schieten (wat ie natuurlijk helemaal niet deed). Ik kan niet via beugels afstijgen, omdat dan zadel wsl scheef gaat door mijn gewicht.
) dat ik ga rijden en hij komt met zijn cap aan.