Dat is toch goed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hoop voor je op een mannelijke jury en een schootskleed met een hoge split
Sjonniej schreef:Nee hoor, voor de handschoenen zijn absoluut geen regels. Er staat alleen dat koetsier en groom handschoenen moeten dragen. Vroeger, in de tijd van de NBVAP, waren bruine handschoenen verplicht voor beiden. Net als dat vroeger witte handschoenen voor de ohz-sport verplicht waren. Maar ook daar geldt; als je maar handschoenen draagt, dan is het prima.
Klopt hoor, onder een schootskleed zie je 9 van de 10 keer ook geen broek.

) vriendlief had gezecht als hij gerevalideerd was van zijn had en alles weer goed kon hij een nieuwe kar zou bestellen. Gezien de dealer nu de karren bijna zo goed heeft doorgeevalueerd dat ze bijna helemaal naar zijn ideen zijn en ik de allereerste demo wagen had hebben we maar gelijk 2 dezelfde gekocht met de mijne als inruil. mijne is wel een kleinere maat.
kan het kloppen dat ik vorige week zondag door je ventje zijn wagen voorbij gereden werd op de hilsebaan? (hij stond op een aanhanger
)
ooit
Naaltje schreef:hey sammykuh;kan het kloppen dat ik vorige week zondag door je ventje zijn wagen voorbij gereden werd op de hilsebaan? (hij stond op een aanhanger
)
oef, al het wedstrijdregelementengedoeooit
nu hebben we 19e weer wedstijd in etten 

Naaltje schreef:doe maar gek
volgend jaar ga ik ook eens proberen hoor!
maarja.. dan ben jij al los pleitos
ik verdwijn niet zomaar he 

heb dat superlang niet gedurfd (zo nadat ik eronder ben gaan liggen.. of hij op mij
)

Maar zonder vliegenkap, hij blij!
maar dan ga ik het opeens missen en durf ik weer