[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 06:10

Goedemorgen
Iedereen met ticket voor hippiade en natuurlijk helemaal met titels: van harte gefeliciteerd!!!!

Gem lekker bezig zo.
Ber is toch een prachtige pony. <3 En lekker op pad geweest met gratis tickets

Opperste concentratie
Afbeelding

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 06:16

Habe foto, Tine

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 06:38

Fijn VHU hoe de ponys er op reageren he? Pascal doet nu mee in de lessen van de methode Horseboy en dat is zo mooi om te zien :)

Ava :(:) mijn fotos zijn ook niet spectaculair hoor :D

Hoop hippiade tickets zie ik hier en op FB langs komen :D gefeliciteerd!
Leuke foto van een stoer mannetje met zijn pooownie!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 07:06

Schitterende foto's allemaal, Gefeliciteerd Janouk en HT ! Super zeg,
Vhu, Ber braaf, leuke foto, en wat heb je een leuk shirt aan O:)
Ava, leuk foto's van jullie mooie paardjes,..,....ik heb ook geen spectaculaire foto's. ...en zelfs geen paarden meer.. ^)
ook momenteel geen paarden hier in de wei des nat ons huis om naar te kijken...niets... :( vind ik erg kaal. ...
isapaardje, wat een ongelooflijk verhaal.....wat mooi dat jullie weer zo lekker bezig kunnen zijn .

Laatste schoolweek voor zoon...... *\%/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 07:48

Vond het ook al helemaal een shirt voor jou, Biancao!

Hier echt helemaal tussen de paarden, zijn veel dagen dat ik dat dan weer erg moeilijk vindt.

School van dochter heeft de musical Award gewonnen; cool; hun musical dus in de schouwburg! Hier nog 2 weekjes, maar vanaf woensdag gaan ze een paar daagjes op schoolverlaterskamp.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 07:52

Wat cool ava, om in de schouwburg temogen spelen. Feliciteer jouw kind maar van ons. Spannend

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 07:58

Doe ik; ons introverte studiebolletje heeft nog een hoofdrol ook en we zijn mega trots!

*merk dat ik het eigenlijk wel gemakkelijker vind om te reageren, nu ik ook heb laten weten dat het even helemaal niet goed gaat*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 08:07

Dat is knap zeg, wat leuk. Ook zo mooi als een school daar veel aan doet, muziek, dans, theater +:)+
Gem's paard in de kleuterklas -:) met heel veel buiten spelen :D
Prachtige foto van Patrick Tine :)F
Is toch mooi als je je pony zo terugziet Keet :j
Wat heerlijk Biancacoo straks lekker 6 weken vrij.
En Ava spektakel is op al onze foto's ook totaal niet aanwezig :+ dat laat ik graag over aan anderen hahaha

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 08:12

avaluna schreef:
Habe foto, Tine

Vertaalmodus: linkerhand één toets naar links en je ziet wat Ava bedoelt :D _O- .
Gaaf dat dochter in de schouwburg mag spelen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 08:17

Ava, fijn dat je het even van je af hebt kunnen schrijven,...en leuk dat je nu lekker meepraat..
Gefeliciteerd voor je dochter, wat geweldig naar de schouwburg, knap zeg !
Gem, wat een mooi paard heb je toch _/-\o_ en de singel al om ! Vind het slim dat je het halstertouw zo vast hebt gemaakt .
keet, ik ga even zoeken wat dat is methode horseboy....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 08:27

Biancacoo, dat is de Idolo veiligheidshaak. Moet zeggen dat ik er een tijd over heb moeten denken of ik daar wel 25 euro aan uit wilde geven, maar ik ben er toch wel heel blij mee!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 08:29

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 08:33

Handig Gem.
Keet wat leuk!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:36

Hoefsmid is vandaag voor het eerst geweest voor Nova. Hij is niet zo happig op nieuwe paarden en ik heb hem de afgelopen jaren niet de makkelijkste dieren aangeleverd (die overigens in de loop der maanden steeds makkelijker werden). Hij keek dus wat wantrouwend toen ik zei dat Nova 3 was en er nog niet veel mee gebeurd was. Had voor de zekerheid muisjes meegenomen, maar met wat omkoop-brokjes gedroeg ze zich erg netjes :D . Smid blij, paard blij, ik blij +:)+ .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:06

Dat is heel fijn Gem, scheelt hoop gedoe!
Leuk filmpje Keet <3
In het kader van we houden het zo weinig mogelijk spectaculair :+ vandaag voor het eerst Ber paar keer op- en afgezadeld zonder te eindigen in enorm heen en weer gedribbel en gedram, incl aansingelen *\o/* en dat terwijl het hier zo'n beetje stormde vanmiddag en er van alles aan de hand was op stal.
We maken dus grote sprongen voorwaarts momenteel :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:29

Vandaag nog vette stress.... dossier van zoonlief bleek niet compleet (dacht laat ik even controleren of alles klopt ...) waarom geen idee maar ik ben vanmiddag dus nog langs het MRI centrum en de orthopeed geraced voor kopieen... morgen dus afspraak in Leiden... er is ook electronisch dossier maar goed... blijkbaar moet je het ook op CD hebben plus rapportages erbij enzo... >;) zorg in Nederland }:) Ava ik moest direct aan jou denken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:43

Gem, wat superfijn dat Nova het zo goed deed bij de hoefsmid !! _/-\o_
Vhu....Ber zo braaaaaf !! _/-\o_
Wat een stress dat het dossier niet compleet was van jullie zoon...pfff..succes in Leiden morgen...

hier vanmiddag even bij de vrijbuiter geweest...tenten kijken..altijd feest voor zoon..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:58

Dikke knuffel Biancao!
Fijn van Nova!

Nou ga maar nooit naar Duitsland; ik wacht al weken op mijn ontslagpapieren; het klopt nooit en je wordt overal op afgerekend, pc's zo ver zijn ze niet eens, echt verschrikkelijk.
Als ik alles compleet heb, hahaha; zal wel nooit lukken, ga ik ook naar Leiden om me voor te stellen aan een professor.

Ik had vandaag echt woorden; ongelooflijk wat een chaos in dat ziekenhuis en ze hebben al zoveel breuken etc. overzien, ben benieuwd wat ze nu weer proberen achter te houden... Het is dat ik geen energie meer heb, anders ging ik er echt mee verder.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:24

Lees afentoe nog mee maar wil ava toch even dikke knuffel geven wat een sterk mens ben je ook!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:25

Nog niet alles op pc :oo nachtmerrie. ..
Hoop echt dat je alles krijgt....en naar Leiden kunt Ava.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:43

Lief; Crazymel; hoop dat het goed met je gaat en je nog flink wat kilometers maakt!

Lopen hier echt achter, gast alles met de hand en per fax... Hele verhaal geloof je gewoon miet; denk je dat ik gek ben en langzaam word ik dat ook, geloof ik. Ik houd er maar aan vast dat het ook weer eens de goede kant op zal gaan.

Hoop dat gesprek morgen een beetje goed gaat ondanks dat ik dus geen papieren heb... Hangt heel veel vanaf.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:53

Hoop ik ook ava. .. ik duim voor je morgen !!!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:57

Ava, hoe heet de arts? Mijn broer kent veel collega's in Leiden (waar hij zelf ook geneeskunde gestudeerd heeft).

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:24

Professor Malessy; transplantatie gaat wss niks brengen gezien de complexiteit, uniekheid en het een hoofdzenuw betreft, maar dit schijnt in Nederland iig de beste neuro chirurg te zijn.
Hij zal er zich dus wss ook niet aan gaan wagen, maar voor hen wel heel interessant en het is een verademing dat een expert in Nederland gewoon zegt dat het hem te boven gaat; hier denken ze dat ze God zijn, maar zijn dan niet eens in staat met andere ziekenhuizen waarmee ze samen zouden willen opereren te communiceren.
Verder geven ze aan dat het hopen op een wonder is; in Nederland zeggen ze gewoon dat ze zo ontzettend veel pijn, ellende en risico een patiënt niet aan willen doen, als het maar wat hopen is.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 06:28

Succes met het gesprek Ava
We sturen allemaal positieve vibes jouw kant op.

En als je in Leiden terecht kan, spreken we zeker een keertje af