Dank je Avaluna. Ik dacht eerst dat hij te langzaam had aangereden, maar dat valt eigenlijk best mee. Pony is gewoon even flink stout
VanHuisUit
Geplaatst: 15-02-14 18:18
Thanks, nu begrijp ik het helemaal denk ik
Super gedaan van je zoon hoor Tine, alles, want die weigering was echt wel een venijnige (menig volwassene kiepert er dan af )
Hier drie jongens van 11 jaar de hele dag in huis dus die braken net de boel zo'n beetje af heb ze maar naar buiten gestuurd met Wiske, kunnen ze lekker rennen en zijn alle partijen straks lekker moe
tine10
Geplaatst: 15-02-14 18:23
Dank je VHU. Pony was daar echt even heel min. En als je nog vragen hebt, gewoon stellen he? Verstandig om ze even met Wiske naar buiten te sturen.
Ik had vanmiddag de honden ook mee naar de vereniging. Die werden zowat doodgeknuffeld, ennuh, niets mis met Lika hoor. Ze vond iedereen even leuk
Ollie1
Geplaatst: 15-02-14 21:25
@ Tine, ziet er super uit de foto's en het filmpje.....en best wel een 'gemene' weigering van Amerigo en Patrick blijft keurig zitten @Avaluna, hier ook een behoorlijke wind vandaag dus lekker binnen aan de freubel door dochterlief is dan geen straf @Ipsilonka, leuke foto's van een jonge det @ VHU, heeft de pubers in wording even laten luchten , was de pizza lekker ? @Maisie, hoe is het bij jou gegaan op wedstrijd vandaag?
Vandaag even rustig aangedaan want mijn pootje doet toch wel zeer....wel even met zoonlief een boodschapje wezen doen op t winkelcentrum. Heb van mijn verjaardagsgeld een paar nieuwe hardloopschoenen gekocht met EXTRA demping voor dat oude lichaam van me . Ook heb ik een heel gaaf oornetje met mijn logo en een mooie plastron besteld....Mijn verjaardagsgeld is weer goed besteed
Jeskim
Geplaatst: 15-02-14 21:53
Tine, wat een leuk filmpje! Vond het heel knap dat je zoontje bleef zitten, was een snelle gemene draai! Wel echt een ponystreek, hihi.. Van de week nog een minipaardje zo snel weg zien draaien tijdens het spelen dat zijn fjordenmaatje hem even kwijt was. Die keek echt even heel blond toen hij in de lucht hapte en de mini ineens niet meer zag.
Ollie, toch nog maar even rustig aan doen met je nieuwe hardloopschoenen!! Maar wel heel leuk om ze lekker wat uit te zoeken als je het (feitelijk) niet zelf hoeft te betalen!
VHU, verstandig, met die wind zijn soms niet alleen de beesten knettergek, de kinderen kunnen soms ook los gaan!
Wel leuk om te lezen over het lactaat. Zat vanmiddag schaatsen te kijken en daar hadden ze het er ook over, is me weer een stukje duidelijker geworden!!
Ips, wat leuk die foto's van Det! Mooi paard hoor!!
Ik was ook zo verbaasd dat ik de foto's vond. Ga er een paar bestellen denk ik. Is leuk toch! Ik ben vanavond wezen klaverjassen. Ben ik 32 maar ik was echt het broekie weer. Wel leuk hoor.
janouk
Geplaatst: 16-02-14 07:59
wat een gave foto's van Det. Powerhorse
tine10
Geplaatst: 16-02-14 09:24
Goedemorgen
VanHuisUit
Geplaatst: 16-02-14 09:55
Goedemorgen, het is hier prachtig weer straks trainen met Crazymel in de Chaamse bossen Fijne dag allemaal!
Je kan best op je gemakje door een z parcours rijden. Heb je ook mooi tijd om 20cm ruimte te mikken. Haha niet vooruit te branden, maar wel binnen de tijd foutloos. Toch 2 winstpuntjes Dit was de rit van vorige week na haar ochtend gymnastiek
Beter weer als gisteren. Vanmiddag de pony's maar eens aan het werk zetten. Nu eerst een beetje huishouden.
Leuk filmpje janouk ziet er toch netjes uit.
Tine gaaf filmpje van je zoontje hij doet het echt netjes !!!
Wedstrijd gisteren ging wel aardig. Robin had al een poos niet voor de wagen gestaan en dan dat gedoe met die bult. Had 167 en 178. Vaardigheid foutloos met 1 tijdfout en daar nog een 2e plek.
tine10
Geplaatst: 16-02-14 11:10
Maisie: jammer van de dressuur, fijn van de vh Janouk: toch 2 wp! VHU en crazymel: veel plezier
Net gemend met Rembrand. Ging dressuurmatig niet zo fijn helaas. Heb even op de hartslagen gelet. In stap zit hij rond de 80, in draf 115-120, in galop in de bak kom ik met moeite tot 140. Daarna met manlief erbij even in het lege bietenveld gereden. Daar kreeg ik de hartslag tot 160. Maar ik vind het niet fijn rijden, dus weet niet of ik dat wel in mijn uppie wil doen.
tine10
Geplaatst: 16-02-14 15:21
Zo, wat rustig hier.....
Net terug van dressuurwedstrijd van zoonlief met pony. Wederom 2 nette proeven, die goed waren voor 189 (1e prijs) en 182 (2e plaats). Dit gaat lekker zo. Al 3 winstpunten in de klasse B.
tine10
Geplaatst: 16-02-14 17:53
Wow, weer 3x oranje op het podium
janouk
Geplaatst: 16-02-14 18:01
Super races. Super meiden.
De muziek voor de kur aan elkaar gemixt. Haha paul en ik lopen al de hele middag te neuriën en te zingen. Vrolijk. Nu nog kijken wat Janouk er van vindt.
_Marjola
Geplaatst: 16-02-14 18:14
@Tine wat goed van je zoon! Gefeliciteerd @janouk wat leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Echt super knap bij de Olympische Spelen plaats 1 t/m 4 Nederlandse dames.
Ik ben net terug van het groomen bij de minimarathon in Middenmeer. Sam kreeg noodgedwongen vrij door alle perikelen van afgelopen week. Dus ik had mijn handen vrij om Dennis@Bokt te helpen met haar mooie vierspan. Gelijk mijn vuurdoop als groom in het (mini)marathon werk Het was erg leuk om te doen We zijn 2x goed rondgekomen met haar brave ponies (ze reed voor het eerst met haar vier eigen pony's op wedstrijd, want hiervoor was een van de vier net te jong en moest ze er eentje lenen). Het eerste rondje hadden we een bal, maar het tweede rondje was foutloos en alweer een stukje sneller.
Mijn uitzicht: Voor de twee jonkies Benno (palomino) en Caya (vos) en achter haar oude rotten Roos (vos) en Whitney (palomino).
tine10
Geplaatst: 16-02-14 18:20
Marjola: wat een prachtig uitzicht!!
avaluna
Geplaatst: 16-02-14 19:17
@Tine: wow
@Marjola: gaaf
Dochter is aan het koken, spinaziepasta met spekjes , even kijken of we dit zo'n beetje elke zondag gaan invoeren, zodat ze later een goede (huis-)vrouw wordt
VanHuisUit
Geplaatst: 16-02-14 19:51
Tine wat knap van zoonlief Marjola wat een gaaf uitzicht Janouk keurig door de vaardigheid Robin met slechte voorbereiding mooie vaardigheid en dressuur vraagt nog wat oefening (komt vast wel goed) Avaluna hoopt op dochter als kookprinses altijd handig! Ja dit OS ongelofelijk, mooie sport trouwens, vind het mooie spelen, alles ziet er ook fantastisch uit.
Vandaag heerlijk weer, wel af en toe koud windje maar met het tempo van onze dames Wish en Ollie hadden we daar weinig last van ze lopen zo leuk met elkaar, ook netjes naast elkaar galopperen heerlijke trainingsrit gehad met topfitte Ollebol. Vorige keer het rondje 23 km in 10 km/uur, nu in 11.5 km/uur, en ze (en ik ook trouwens ) liep het veel makkelijker dan de 1e keer.
Nog twee weekenden tot onze eerder endurance. Die gaan we besteden aan wat interval galopwerk. Conditie zit wel goed
Ik blijf me verbazen hoe vaak jullie het spul op sleeptouw nemen tine. Ik word er al moe van als ik er aan denk hihi. Vhu bijna klaar voor de eerste endurance. Leuk hoor. Ik heb ooit kootwijk en laag soeren gereden. Maisie ik kijk niet eens de filmpjes op fb. Hihi, dwars mens ben ik. Maar ik vind t nogal onnozel. Avaluna was t eten lekker? Span van ciska vind ik. Geweldig op kleur zo, echt super.
Hier is de pony weg. Super vreemd. Had er ergggg veel zorg aan. Maar ze is zo vreselijk lief dat het t wel waard was. Nu dus nog maar 2 paarden in de tuin. Lege box meteen even uitgespoten. Nu misschien op zoek naar een det look a like.
tine10
Geplaatst: 16-02-14 20:44
Ik vind die neknominatie grote ellende. Drank en verkeer/dieren/wat dan ook horen niet samen.
Maisie
Geplaatst: 16-02-14 20:49
ik vind sommige filmpjes echt wel geinig. Gaat volgens mij ook niet echt om de drank hoor meer om het komische er achter. Zag net een vrouw die nam haar fries mee naar binnen in huis dat vind ik dan wel grappig.
Leuk marjola groomen!! heb ik ook 1x gedaan bij een 4-span shetten. Fijn dat sam de goede kant op gaat nu. Kan je binnenkort ook weer zelf lekker rijden!
VanHuisUit
Geplaatst: 16-02-14 21:33
Denk ook dat je het niet te serieus moet opvatten
Zo eens in 3 weken ergens heen, zoal we nu doen bij onze trainingsritjes en straks wat wedstrijden vind ik meer dan genoeg. Maar denk dat het erg scheelt als het hele gezin meegaat en het leuk vindt.
Wat leuk Ips dat jullie besloten hebben een look-a-like Det te gaan zoeken Kootwijk en Laag Soeren staan helaas niet meer op het programma, Laag Soeren vond ik ook altijd zo'n mooie wedstrijd