Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juangi schreef:Wat ziet Mokkum er gaaf uit zeg jeeetje! Zijn er ook nog Bokkers uit het topic die mee doen?
Geen sport voor mij ben ik bang, mijn geheugen is echt dramatisch slecht... Ik kan soms niet eens onthouden wat ik de avond van te voren heb gegeten.
Net bij het zorgenkindje gekeken. 5 mesthopen onderzocht in zijn stal en in de paddock (hij staat savonds buiten omdat zijn halfblinde weidegenootje anders dwars door de houten omheining gaat...) maar ik kon geen enkele worm vinden. Mestballen nog kapot gemaakt maar geen grote wormen of uberhaupt iets bewegends... Het zal dus wel meevallen wat betreft de spoelwormen.

..
) ben ik helemaal tevreden.
.
. Kan me voorstellen dat het even slikken is
.

En blij dat ik hem na 2,5 week alweer kan weghalen bij mijn werk, vindt baas vast wel fijn 
(vind alles leuk om te doen hoor, uitmesten, verzorgen etc, maar het lijkt me een heel lastige om te combineren met fulltime baan
*die ik hoop te vinden
*
en lijkt er zo allemaal netjes uit te zien
! Nog maar een klein maandje, dus, mooi met Valentijnsdag
.
.

) mee super, lukt het niet, so be it. Maar volgens mij gaat het helemaal goedkomen 
Ollie en Blondie zijn nu in het stadium dat ze naast elkaar durven staan met een meter ertussen zonder te gillen