Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wilde met de kikkerkar naar t sander eigenlijk, maar buienradar geeft buien-strookje aan, precies over ons
mooi beetje donkerder bruin, prachtig hoofdje en maar liefst 1.80
oftewel ik hijs mezelf erop hahaha.
Scheelt me niks, ik heb de rit uitgereden én 3 winstpunten te pakken. EN mijn paard is nog heel, wat wil je nog meer
Dat is het leuke van endurance: To finish is to win! Bij dressuur had ik dat helemaal niet, wilde ik altijd presteren. Tja, en dan leg je teveel druk op Gwin en lukt het niet. Endurance is geweldig voor ons!
zyn er nog paar bezig dan uitslag. . duimen dat nie keste ben. . haha. . hebben zoeizo plezier gehad .
maar het was een erg mooie tijd..
.

Hoe was de prijsuitreiking? Ik was op tijd weg, ben hartstikke druk, morgen studieafspraak, dus aangezien ik eigenlijk geen fluit meer te doen had toen iedereen 'binnen' was, ben ik snel naar huis gegaan.
Hoe loopt je dienst, druk of valt het mee? Leuk dat je zoveel wedstrijden rijdt en dat het zo goed gaat en wat een heerlijk vooruitzicht volgend weekend!!!
En natuurlijk nieuwsgierig naar jouw cadeautje voor Harry…
Jeetje, was ik helemaal vergeten, maar lees dankzij frensie dat jij je operatie al achter de rug hebt???

met zoveel wind en een drukke Fief
sterkte meid, gelukkig heb je de hondjes om heerlijk mee aan de slag te kunnen! Hoe doet Melody 't nu trouwens???

superr!!!
dikke knuf, snap dat het heel raar definitief voelt..
die vindt ie helemaal leuk).
Op de ijsco na. Hij deed het zo goed!
En jouw paardje is echt
Die heeft zo'n heerlijke kopersnoet, ik vind dat zo mooi

en wat een heerlijke diertjes heb jij ook in je wei staan
Maar wat een gek mens ben je dat je dan gaat denken dat ze je papiertje kwijt zijn
Beetje meer vertrouwen hebben in jullie kunnen!!
en een
ik wist het echt zeker joh....die zijn ze kwijt geraakt...zei nog tegen prinsje toen inleverde, ik heb m echt ingeleverd he?