[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 20:54

Sorry sorry dames ik red het even niet met reageren :o

Maar heb een vraag :o Tot hoe oud hoor je in de jeugdrubriek?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:03

:wave: zwaai snel naar jullie, kom even onder mijn steen vandaan.
Rhine, staat vast ergens in een regelement....denk dat Tine of Dennis er wel antwoord op weten...

Mooie samenvatting, maar ik heb errug veel bij te lezen...ben momenteel echt een stille lezer.
red het even niet allemaal.

Bettepet, janouk, ollie, Tine en wie ik nog vergeten ben.....Sorry.....Iedereen die morgen gaat starten op hippiade of andere wedstrijd , heeeeeeeel veeeeeel succes, zet hem op !!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

hier ook onweer, en hopelijk heb ik binnenkort leuke foto's voor jullie.

Ga harry potter kijken...en zo slapen, ben kapot...fietsenhok van basisschool moest geschilderd worden en dat had ik aangeboden om te doen, gelukkig heb ik hulp van een andere moeder gehad, en zijn we helemaal klaar !!
Prinsje een eigen wagen besteld, superspannend !! en geweldig leuk, dat Har het zo goed doet !
Allemaal drukke paarden, fifi , vaele, thabor, Bente....
Oh ja , VHU succes, wat ontzettend leuk dat je met bente mee gaat doen aan een wedstrijd veel succes !!!! en vooral ook veel plezier !!
Daan die wat problemen heeft, ik duim voor je dat hij zich snel beter voelt !
Nouvel, oma lelijk gevallen....balen zeg, ik hoop dat ze snel goed opknapt.
Didd's een leemkuur.

Ga weer proberen jullie bij te houden...
Melody loopt nog niet goed, haar spatbeen is vaak stijf, en soms maakt ze zich echt TE druk, maar ze zal het ook zelf wel aanvoelen wat ze wel en niet kan doen, ze staat pas 2 maanden op rust, kan nog even voor ze echt helemaal beter is/ beter word.

Succes en veel plezier allemaal dit weekeinde !!!!
Groetjes.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:06

VHU zijn oren zijn ook gecontroleerd, maar daar zag de arts niets aan. Maar het zijn de darmen. Hij heeft nu medicijnen en we hebben hem al een lange tijd niet zo vrolijk gezien. Mijn moeder heeft de hele dag opgepast en hij heeft geen een keer gehuild. Zo vrolijk.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:11

Hier hebben we de 4 daagse er op zitten. Net op tijd want heb een vastloper bij mijn rem.

Hij deed het de hele dag al een beetje raar. Bij de rustpost even schoongemaakt, leek weer beter te gaan, maar op het moment dat we de parkeerplaats oprijden zit de band helemaal vast. Dus langzaam naar auto gelopen.

Veale was vandaag rustig. Kon goed achter de anderen blijven. Hij is nu wel bekaf. Hij krijgt nu ook 2 weken rust met eerst wel een lichte training zodat hij geen spierpijn krijgt.

Mijn zus heeft foto's van de onderleggers gemaakt, zodra ik ze heb plaats ik ze hier.

Alwyn is enorm gegroeid dus die mag de rest van het weekend / week aan het werk

Iedereen morgen heel veel succes op de hippiade

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:53

Zo nogal blijven hangen op de hockeyclub :o

Haha Alwyn lekker dik geworden, staat hij nu op het landje? Dan heeft hij echt vrijwel niets nodig want die wordt echt dik van lucht :Y)
Zjips van je vastloper maar je hebt de rit nog wel uitgereden? Knap hoor dat het allemaal is gelukt. Was het leuk en voor herhaling vatbaar? Of was het wat veel?

PrinsjeH wagen besteld, wat voor wagen, want dat is dan dus een nieuwe, zozo doe maar ruig *D , heb je een foto of een website waarnaar je kunt verwijzen ben heel nieuwsgierig! Super zeg, betekent dat jullie echt lekker blijven mennen :j

Allemaal drukke paarden, wat grappig. Denk dat Bente morgen wel weer gekalmeerd is hoor, ze houdt gewoon niet van een dagje rust. Maar ja ik vind 5 dagen per week aan het werk echt wel genoeg hoor.
Leuk om van je te horen Biancocoo je hondjes komen toch dit weekend? Wat sneu voor je oma Nouvel :(:)
Zoals je vertelt Tine lijkt het eind van de les mij ook niet echt geweldig....jeetje 7 aanspanningen in de bak tegelijk? Wat een volle zooi, de gedachte alleen al zou ik al enorm van in de stress schieten :=

Nou ik ga aan de wijn }:0

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:56

vhu aan de wijn... :D

alwyn flink aan het groeien...

har voor de kar gestaan en prinsje nieuwe kar aangeschaft!
wow spannend, foto!!!!

melody niet goed... :(:)
biancacoo fietsenhok geverfd...

tine fijn gemend!

bicci handjes vol...
en meer drukke paardjes...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 22:03

VHU ja we waren net klaar, we gingen richting trailer om af te tuigen e.d. en toen liep hij vast.
Zeker voor herhaling vatbaar. Het was zwaar, ik ben nu ook bekaf. Misschien dat we volgend jaar 2 dagen om en om mennen. Mijn vader 2 dagen en ik 2 dagen, maar dan moet mijn vader het gaan leren. Hij heeft vandaag even de leidsels vast gehouden. MIjn rug deed zo'n pijn dat ik even wilde staan, dus vaders heeft een stukje gestapt met hem
Hij staat in een landje, kaal gegeten door een ander paard, maar hij heeft natuurlijk al een week niks gedaan.

en voor de rest ga ik mee met de samenvattingen :-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 22:38

Bij Peter en Riette stonden hij en Snuitje ook elke dag in een vrijwel compleet kaal landje maar je weet hoe hij eruit zag, welvarend zeg maar...
Afbeelding
Dit was hun landje toen....nou stonden ook welgeteld zo'n drie grassprieten op zeg maar }:0
Hij heeft echt vrijwel niets nodig als hij niets doet, erg goedkope poown...

Leuk hoor dat de 4-daagse goed bevallen is. Vind het zo leuk bij jullie dat je dat zo kunt doen met je vader, echt gezellig!
En super fijn dat de medicijnen bij Daan goed aanslaan, echt top!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 06:58

Tadaaa:

Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 07:20

Mooie wagen!!

Ik wil ook graag een eigen wagen, maar eerst sparen...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 07:48

mooie wagen hoor :j

@vhu; ik pb je wel :))

gister optijd naar bed gegaan.. was helemaal stuk..
Net al de afwas gedaan. Zo m'n spullen pakken, brood pakken en dan gauw tanken, want ik rijd op een lege tank rond :o
en dan weer werken :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:13

goeiemorgen!

gave wagen prinsje, veel plezier ermee!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:38

Goedemorgen

@ Naaltje: werkze
@ Prinsje: mooie wagen
@ Tallechie: fijn dat het zo goed is gegaan. Balen van je rem, maar gelukkig pas helemaal aan het eind last van gehad. Fijn dat Daan ook weer vrolijk is.
@ VHU: die 7 aanspanningen, daarvan gaan er 4 of 5 naar de 1e rijhal en 2 of 3 naar de 3e rijhal. Maar met inspannen zijn die dus wel in de 2e rijhal (wij lessen in 3e rijhal)
@ Rhine: moet je even in het reglement op zoeken. Daar zou het in moeten staan.
@ Biancacoo: vervelend dat Melody nog niet beter wordt.

Nou, ik ga een pony uit de wei plukken, mag zoonlief even lekker gaan rijden. Was dinsdag voor het laatst (hij heeft zo'n druk programma momenteel)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:51

En een goedemorgen.
Wow ben jaloers op de wagen van PrinsjeH, eigenlijk precies wat ik zou willen maar nog niet heb :P En dan ook nog nieuw echt gaaf.
Weet wel dat als je 2e hands koopt er altijd wel iets is dat niet goed is, ik had de remmen bij mijn Wijkmans (nu opgelost, kosten vielen uiteindelijk al met al mee maar wel veel ergernis), nu dus lagers bij mijn Clever van Snuitje (wordt besteld, is dus ook op te lossen, maar kost wel iets van 300,-Euries bij elkaar) en bij mijn Dutch waren het ook de lagers. Kost ook geld...& ergernis .... maar ja, heb geen budget voor nieuw ^)
Aan de andere kant is het ook 'gewoon' onderhoud want als je een wagen flink gebruikt heb je ook op een gegeven moment de lagers en de rem waar wat aan moet gebeuren maar goed....

Zo we zitten nu lekker aan de koffie :9k straks aan de slag met wagen, tuig, paard en nog rijden. Heb eigenlijk zin om naar het bos te gaan :D

Heeft er iemand 'online' contact met de Hippiade gangers??? Als ze dit lezen *\o/* we verwachten uitgebreide verslagen *\o/*

@Tine hier zoonlief ook zo'n druk programma. Hockey, schaken (vindt hij nog steeds leuk B-) ), gitaar.... en dan krijgen ze nu ook nog huiswerk. Judo is hij nu vanaf, dat ging niet meer in combinatie met hockey. Nou ja vind het beter dan wanneer ze maar wat op de bank zitten te suffen. En we hebben gelukkig clubje ouders met gitaarles met heen- en terugrijden plus de schaakles is op school, dus daar hoef ik hem niet heen te brengen.

Jeetje hebben jullie zoveel rijhallen .... hoe groot is een rijhal?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:12

Prinsje gave wagen
Naaltje werkze

Hier een super nacht gehad. Daan om half 10 naar bed gebracht, hij was moe, maar nog wel vrolijk wakker. Hij is zonder mopperen gaan slapen. Om half 9 was hij weer wakker. We hebben een heel ander kind :-) Zo vrolijk.

Vandaag shoppen voor Daan, hij is uit zijn kleding gegroeid en heb geen nieuwe meer gekregen. Daarna nog even naar stal en aan de studie

Iedereen veel succes, sterkte, veel plezier e.d.. :-)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:13

alles gelezen, maar jullie gaan ff te snel :-)

mooie wagen zeg PrinsjeH !! Veel plezier ermee

Hippiade gangers; succes !!!!

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:48

hoi allemaal :wave:

ik houd het even ook niet meer bij... heb nog steeds mijn computer niet terug, dus als ik even op die van mijn broer mag, dan is het meestal voor schoolwerk en kijk ik even snel op bokt, maar niet genoeg tijd om bij te lezen :(

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:54

PrinsjeH leuke wagen !!!

Ik heb ook 2 2e hands wagens gehad de 1e heeft nooit wat gehad maar was loeizwaar. De 2e was een zelfbouw en daar was een gedeelte van losgegaan. Had mn wagen zomaar door de midden kunnen breken maar heeft mn pa gelast. In mn nieuwe kar zitten nu pas nieuwe remblokjes heeft ook mn pa gedaan. Wel handig zo'n vader ben er ook erg blij mee !!

Zo 3 rijhallen is wel veel dat hebben we hier niet wel verschillende locatie's met 2 binnenbakken.

Ik ben ook benieuwd hoe het op de hippiade gaat. We zullen er later wel meer over lezen.

Nou ik ga zo mn pony's nog even een beetje wassen en poetsen ze moeten er wel netjes uitzien voor de clinics vandaag. Ben benieuwd wat Christiaan Provoost van Robijn vind. Ferro kucht nog dus die krijgt na vandaag een paar dagen vrij.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:20

@Maisie veel plezier bij de clinics.
@Lottex tja, school gaat voor :P

Jij hebt een Dekkers wagen toch Mais? Zijn gewoon hele goede wagens. De wagen van mijn stalhouder is ook een Dekkers, rijdt als een trein en mankeert nooit wat aan.

Zo net alles gedweild, ik ga richting stal, heb mijn best hier wel weer gedaan :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:29

@Prinsje: wat een prachtige wagen, heel veel plezier d'r mee *\o/* *\o/*

Hier ook een dochter met een druk programma, voltigeren, ballet, zwemmen en we proberen twee keer per week ohz te rijden, af en toe nog eens mennen.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:32

ja ik heb een dekkers. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ze komen nu uit een andere
fabriek en die wagens zijn minder. Maar over die van mij niets te klagen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:46

PrinsjeH schreef:
Tadaaa:

Afbeelding

knappe kar :)) :9 <3

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:49

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:53

die ben ik ook al eens tegengekomen, blijven die goed zitten dan?
leken mij nogal makkelijk-verschuivend-onder -het-tuig-als-je-rijd..

maar wil wel graag onderleggers, scheelt hoop poetswerk aan t tuig..hhaha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:04

Ik vind die onderleggers wel mooi, maar volgens mij verdelen ze de druk minder goed dan de neopreen onderleggers. Naaltje heeft trouwens ook erg fijne onderleggers, ook soort neopreen achtig maar net wat anders dan die ik heb.