zwaai snel naar jullie, kom even onder mijn steen vandaan.
Rhine, staat vast ergens in een regelement....denk dat Tine of Dennis er wel antwoord op weten...
Mooie samenvatting, maar ik heb errug veel bij te lezen...ben momenteel echt een stille lezer.
red het even niet allemaal.
Bettepet, janouk, ollie, Tine en wie ik nog vergeten ben.....Sorry.....Iedereen die morgen gaat starten op hippiade of andere wedstrijd , heeeeeeeel veeeeeel succes, zet hem op !!!!!!
hier ook onweer, en hopelijk heb ik binnenkort leuke foto's voor jullie.
Ga harry potter kijken...en zo slapen, ben kapot...fietsenhok van basisschool moest geschilderd worden en dat had ik aangeboden om te doen, gelukkig heb ik hulp van een andere moeder gehad, en zijn we helemaal klaar !!
Prinsje een eigen wagen besteld, superspannend !! en geweldig leuk, dat Har het zo goed doet !
Allemaal drukke paarden, fifi , vaele, thabor, Bente....
Oh ja , VHU succes, wat ontzettend leuk dat je met bente mee gaat doen aan een wedstrijd veel succes !!!! en vooral ook veel plezier !!
Daan die wat problemen heeft, ik duim voor je dat hij zich snel beter voelt !
Nouvel, oma lelijk gevallen....balen zeg, ik hoop dat ze snel goed opknapt.
Didd's een leemkuur.
Ga weer proberen jullie bij te houden...
Melody loopt nog niet goed, haar spatbeen is vaak stijf, en soms maakt ze zich echt TE druk, maar ze zal het ook zelf wel aanvoelen wat ze wel en niet kan doen, ze staat pas 2 maanden op rust, kan nog even voor ze echt helemaal beter is/ beter word.
Succes en veel plezier allemaal dit weekeinde !!!!
Groetjes.