Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We hebben over deze 25 km bijna 6 uur over gedaan. Het was alleen maar stappen met af en toe een drafje.
Maar het was weer gezellig. Rij alweer voor het 5e jaar. Hiervoor liep er een pony voor die vorig jaar 37 jaar was. is nu met pensioen.

, wel fijn van je wagen!

wel een zweetnekkie, maar verder viel het reuze mee 
koelkast is ernstig leeg

haarlem schreef:Hafjelinger, een hele stap de goed kant op TOP!! er is al iets gezegd over de hoed, het kan en is ook toe gestaan . toch zou ik nog even rond vragen of er nog een alternatief te vinden is (2e hands winkels?) en bruine schoenen kijk dat even na in de regelementen!! een zwarte (spijker)broek met wit overhemd, passende stropdas en een colbert voor je groom maken het geheel compleet.
Maar ik had zelf ook al het idee om een ander te kopen, heb me bedacht dat een dressuurjasje, (ohz) ook niet past.
Ik zal van de week eens op jacht gaan, gaat lukken. Dan plaats ik gelijk foto's.
hafjelinger schreef:haarlem schreef:
Kga alles nakijken, maar waarom zou je geen bruine schoenen aan mogen bij de wedstrijd?