[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 05:41

Pff wat heftig Ava, voor ons denk ik eigenlijk niet voor te stellen in wat voor situatie jij zit.

Heel, heel erg veel sterkte!!!! En een dikke knuffel voor jou. Onvoorstelbaar hoe je je er steeds toch weer doorheen weet te worstelen! Heel veel respect voor jou.

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 05:48

Even gauw een dikke kus voor Ava....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 05:50

Morguhh. ...
Ava..... :(:) :(:) :(:) :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 06:07

Lieve lieve Ava

Woorden schieten tekort. :(:)

Het is gewoon K U T /%^^&&&&**((*&^%//##@@ niet eerlijk

Wil je mij jouw adres in pb zetten, dan stuur ik je een kaartje,

:(:) :(:) :(:)

Hele dikke kus

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 08:12

Bedankt! Ben niet zo van alles maar op internet gooien en dit was wel al veel, maar het is ook gewoon veel, allemaal en jullie zijn lief!

Heel veel succes voor alle wedstrijdrijders!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 08:21

:(:) voor Ava. Je komt over als een super sterke vrouw. Wat is er een hoop op jouw bordje gekomen zeg. Hopelijk komen er snel zonnigere tijden en meevallers :(:)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 08:34

Ava, weet niet wat te zeggen. Heel veel sterkte. Maar pak thuis ook je rust, je lijf heeft dat ook nodig.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 12:06

Ava ik vind jou zo sterk... :*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 15:46

Ava, ik weet ook ff niets meer te zeggen...... vind het al moedig dat je alles neer durft te zetten omdat het voor jouzelf ook des te confronterender (woord bestaat volgens mij niet) moet zijn om terug te lezen hoe je ervoor staat. :(:) ;(

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 17:56

Bedankt voor alle jullie lieve woorden, hier in het topic en per pb.

Ene kant wel lastig om te schrijven, maar ook een topic waar ik al jaren actief in ben en misschien moet ik leren wat opener te zijn en ook irl meer te laten zien hoe het is.

Iig heel lief van jullie allemaal!
Heb vandaag nog iig een beetje lekker gedut buiten!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:10

Ik hoop dat dit topic je ook wat steun en afleiding geeft. Het kan soms ook heel fijn zijn om je hart te luchten, juist aan mensen die wat verder af staan van je.
Lekker in de buitenlucht gedut. Hoe gaat het met je honden?

Gem: hoe gaat het met jou?

Super trots op Patrick. Vandaag naar de prachtige wedstrijd van Zuidenveld. Geweldig, polocross, dressuur ohz, dressuur mennen, springen en vaardigheid op 1 groot terrein. Voor alle deelnemers een supervolle doos met groente en fruit. Echt top!

Amerigo was in de dressuur super stout. Zelf overgangen terug bedenken of gewoon gaan stilstaan. De bodem was daar dan ook wel erg zwaar voor kleine pony's (precies die ring stond het gras langer, dan wordt het erg lastig). Maar hoe Patrick het dan weet op te lossen terwijl hij maar weinig op de bok zit. Heel blij mee, zit hier nog steeds helemaal trots te zijn. Bij de vaardigheid beide parcoursen foutloos rondgestuurd. Zo knap hoe hij tijdens het rijden besloot om toch anders te rijden dan bij het verkennen, omdat het niet uitkwam en dan toch het parcours blijft onthouden. Helaas wel tijd overschrijding, maar dat wisten we van te voren al. Voor 2e parcours wel een wp. En dat was zelfs goed voor 3e prijs.

Daarna netjes afgemeld en naar huis gegaan. In de weekenden zit ik gewoon stuk en moet ik echt slapen, dus vanmiddag weer heerlijk een paar uur op bed gelegen. Voel me nu weer beetje mens. Nog 1 weekje werken en dan minstens 6 weken vakantie.

Het weer valt vandaag weer erg mee. Wel warm en klef, maar nog steeds droog en geen onweer.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:14

Tine, met paard gaat het goed! Ik heb geen haast; dus er zijn hele dagen dat ze alleen op de wei staat. Ze is dan ook pas 3 hè? Zelf loop ik wel een beetje te sukkelen, maar dat mag geen naam hebben. Lichaam wordt oud, zullen we maar zeggen :o .
Fijn dat Patrick zelf al oplossingen weet te vinden voor probleempjes!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:54

5e in de L dressuur op districtskampioenschappen west. Knappe Meneer Anton met ruim 63% over 2 proeven en gekwalificeerd voor de Nederlandse kampioenschappen. Op zijn 3e wedstrijd, hij is pas in oktober 2015 beleerd.

In vaardigheid L ruim in de tijd maar met 1 balletje eraf. Wel knap want zelfs in training was het hem nog niet gelukt om minder dan 3 ballen eraf rond te komen.

3 winstpunten (2 in dressuur en 1 vaardigheid)

Afbeelding

En diepe buiging van Janouk

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:00

Wat goed van Payrick; ook altijd knap hoe ze het weten te onthouden die kids.

WoW; wat is Mr, Anton knap; gefeliciteerd en zelfs HRB onder de indruk!

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:09

Ava dapper dat je er over durft te schrijven en het wilt delen met veel mensen die je niet tot nauwelijks kent. Wil je veel sterkte toewensen voor nu en de nabije toekomst.
Pak de mooie momenten en geniet zoveel als kan, inderdaad zoals vandaag lekker dutje doen in de tuin. Niets mis mee.

Janouk, gefeliciteerd met meneer Anton. Is Janouk niet jaloers? :)

Vandaag ook weer lekker gereden met Ome Yoob. Hij doet het weer heel aardig en heeft er ook lol in.
Zelf moet ik nog bepaalde angsten overwinnen en niet te nauw kijken als hij een keer een bochtje niet lekker zuiver door loopt. Hij laat iedere keer weer zien dat hij er klaar voor is.
Wedstrijden wil ik toch niet rijden, en de buitenritjes worden steeds langer.
Ja is weer genieten met hem in het bos.

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:13

Super dat je weer lol hebt met mennen en dat Yobi het zo goed oppakt., isapaardje.

Nee, Janouk blijft liever op de wei. O:) Maar ze vindt het niet leuk als ik 2 uur met Meneer Anton bezig ben om te wassen en vlechten. Dan blijft ze buigen en kreunen om mijn aandacht te trekken :D daar moet ik altijd zo om lachen. Draakje

Die Patrick is uit het juiste hout gesneden. Hij doet het toch maar weer

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:17

Janouk, Gefeliciteerd, wat knap van Anton en Paul ! Janouk mooi op de foto, wil ook vlechten en een knuffel....
ava, lekker weer om dutje buiten te doen !
Tine, knap van Patrick, Gefeliciteerd.
Gem,...ook last van ouder worden.... :(:) en knappe jonge godin in de wei _/-\o_
isapaardje, wat een mooi paardje is yoob, gaaf !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:25

Super, Isa; lekker van genieten!

Ouderdom komt idd met gebreken, Gem; knuffel. Jonkie heeft idd tijd genoeg; heerlijk zo in de wei.

Lekker wijffie is Janouk; kan hier ook zo genieten van de merrienukken van Lotje.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:37

Ik post hier weinig, lees ook niet alles mee, mijn excuus als ik dus heel veel dingen oversla en of niet reageer, maar zelf dan wat neer zet :) ...
Maar ben ook best trots op mijn paardje die paar jaar geleden heeft laten zien dat hij ook een vechter is en terug wilde komen voor de kar (ter info; hij heeft in de winter van 2013 door een glijder zijn ellebooggewricht gebroken; alleen dachten wij aan een hoefzweer, dus waren verkeerd aan het behandelen en daarna is er van alles mis gegaan, overbelastingsbevangenheid, maagzweer door medicatie, peesproblemen en pas na maanden dokteren kwam er een DA op het idee om eens heel hoog foto's te gaan maken ipv van de voeten en zagen we dus naast lichte artrose die scheur in het bot; toen kon andere behandeling worden ingezet en vooral heel veel rust voor hem).

Toen afgeschreven, maar nu weer lekker aan het werk dus en ja dan wil ik wel eens trots een foto delen van hem :) ... mooi bont is niet lelijk hahaha

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:45

WoW, wat een verhaal; bijzonder dat hij zo terug is mogen komen en jullie nu weer zo lekker kunnen genieten.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:55

Afbeelding
wat een dag,alles liep op rolletjes en sun heeft in de m dressuur een NK ticket verdiend 2 winstpunten en helaas met vaardigheid 1 balletje maar wel lekker doorgereden
ava respect voor je.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 21:11

Gefeliciteerd, HT; prachtige foto, maar je hele geheel is ook gewoon perfect plaatje om naar te kijken!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 21:40

In dit stadium zit ze momenteel. Na de vliegendeken, schabrak (los) en dekensingel om haar wat druk onder de buik te laten voelen, heeft ze nu ook een longeersingel om gehad.

Afbeelding

en verder alleen

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 21:58

Gefeliciteerd Janouk en HT super de tickets naar de Hippiade wat een mooie resultaten!
Zag dat onze Ollie1 ook naar het NK mag *\o/*
En Isapaardje wat een verhaal :oo kan me er alles bij voorstellen dat je dit nu zo mooi vindt +:)+
Patrick is echt een kanjer Tine, hartstikke knap van hem!
Ava lekker even naar buiten, fijn!

Hier erg leuke dag gehad. Vriendin van met met twee zeer autistische kinderen is langsgeweest bij Ber en Piet, zowel Ber als Piet waren zo lief <3 heel mooi allemaal. Daarna naar North Sea Jazz en werkelijk geweldige performance van Joe Bonamassa gezien, wat was dat goed zeg.
Nu ff bijkomen op de bank met een wijntje :7

Erg trots op mijn wiebel pony die zo braaf en relaxed was <3

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 22:12

Heel leuke foto van jezelf ook, Vhu!
Wat super van je paardjes en Ber ziet er al heel ander uit!

Olli; gefeliciteerd met je ticket!

@gem; knap, hoor, fijn om daar al spelenderwijs mee te beginnen.

Vind jullie foto's altijd erg leuk; dus dat ga ik ook snel weer dien, al zullen ze niet echt sportief of spectaculair zijn, hahaha.