Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinniz123 schreef:Voor de bokkers met een HCA…
Ik weet dat er bokkers zijn/waren die ipv de staalkabel en soms ook strengen een bepaald koord gebruikte…
Welk koord is dat?
criollo_yess schreef:cinniz123 schreef:Voor de bokkers met een HCA…
Ik weet dat er bokkers zijn/waren die ipv de staalkabel en soms ook strengen een bepaald koord gebruikte…
Welk koord is dat?
Ik gebruik deze: https://www.kuipersnautic.nl/rooster-6mm-allspec-pro
Deemiii schreef:Hi! Begin vd maand heb ik mijn nieuwe sulky opgehaald, ik heb er nu zo’n 3-4x mee gereden en hij is dus nog geen maand oud. Nu zag ik net dat een van de lamoenen dus op 1 plek helemaal kaal is, de verf is er volledig afgebladderd. Ik heb al een mail gestuurd met foto’s maar vroeg me af of meer mensen dit hebben gehad? Het valt me sowieso erg op dat de verf van slechte kwaliteit is… zaten al heel snel deukjes en diepe krassen in, dit was ik met mijn vorige sulky dus echt niet gewend.
Even voor de beeldvorming, sulky staat droog binnen en na elke rit spuit en droog ik hem af zodat hij zandvrij is.
[ [url=m/46p80u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krista_T schreef:Deemiii schreef:Hi! Begin vd maand heb ik mijn nieuwe sulky opgehaald, ik heb er nu zo’n 3-4x mee gereden en hij is dus nog geen maand oud. Nu zag ik net dat een van de lamoenen dus op 1 plek helemaal kaal is, de verf is er volledig afgebladderd. Ik heb al een mail gestuurd met foto’s maar vroeg me af of meer mensen dit hebben gehad? Het valt me sowieso erg op dat de verf van slechte kwaliteit is… zaten al heel snel deukjes en diepe krassen in, dit was ik met mijn vorige sulky dus echt niet gewend.
Even voor de beeldvorming, sulky staat droog binnen en na elke rit spuit en droog ik hem af zodat hij zandvrij is.
Dit lijkt me niet helemaal normaal toch? Komt er iets tegenaan tijdens het rijden?
Deemiii schreef:Hi! Begin vd maand heb ik mijn nieuwe sulky opgehaald, ik heb er nu zo’n 3-4x mee gereden en hij is dus nog geen maand oud. Nu zag ik net dat een van de lamoenen dus op 1 plek helemaal kaal is, de verf is er volledig afgebladderd. Ik heb al een mail gestuurd met foto’s maar vroeg me af of meer mensen dit hebben gehad? Het valt me sowieso erg op dat de verf van slechte kwaliteit is… zaten al heel snel deukjes en diepe krassen in, dit was ik met mijn vorige sulky dus echt niet gewend.
Nimmy schreef:Deemiii schreef:Hi! Begin vd maand heb ik mijn nieuwe sulky opgehaald, ik heb er nu zo’n 3-4x mee gereden en hij is dus nog geen maand oud. Nu zag ik net dat een van de lamoenen dus op 1 plek helemaal kaal is, de verf is er volledig afgebladderd. Ik heb al een mail gestuurd met foto’s maar vroeg me af of meer mensen dit hebben gehad? Het valt me sowieso erg op dat de verf van slechte kwaliteit is… zaten al heel snel deukjes en diepe krassen in, dit was ik met mijn vorige sulky dus echt niet gewend.
Wat zegt de verkoper als je deze foto stuurt? Kan dit niet onder garantie opgelost worden? Kan altijd een keer wat misgaan met spuiten.
Jorex schreef:Hier heb ik het stoeltje zelf extra naar achteren gezet om de balans goed te krijgen. 16 inch, pony van 85cm en ikzelf ben ook maar 1.60. Dus alles op zijn kortst zo ongeveer. En dus het stoeltje een extra gat gemaakt en daarin zit ie vast. Ik moet bij de ene pony, die van de foto, iets meer leunen dan bij mijn andere maar dat komt door een klein verschil in lengte en gewicht van de pony's zelf.
[ [url=m/z2UYzl.jpg]Afbeelding[/url] ]