[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 09:51

Tine je hebt het toch maar gedaan en je geeft goed aan wanneer je het genoeg vind. Je kan vanzelf langer gaan mennen. E vind het misschien toch wel leuker dan hij zegt en gaat helemaal goed komen. Fijn dat de les heel anders is.

HT super
naaltje succes

Iedereen veel succes op de hippiade. Ik zag dat ze nog schrijvers zochten dus wilde heen gaan maar mag niet :-) Dus blijf braaf thuis.

Hier een goede nacht gehad. Daan heeft om 2130 een zetpil en fles gehad. Om 5 uur was hij wakker. Weer een fles gegeven en om 930 was hij wakker. Hij ligt nu te spelen in de box. Hij is enorme scheten aan het laten, maar nog geen poepbroek. Ik weet bijna zeker dat het zijn buik is.

Ik ga straks cb bellen, daan krijgt namelijk nu weer 5 flessen en dat is in principe te veel. Even overleggen hoe ik dat kan oplossen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:02

ik duim voor daan :(:)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:21

Tallechie balen dat daan ziek is.Ik ken een aantal mensen die met soortgelijke problemen veel aan een ostheopaat gehad hebben.
Naaltje rare moedervlekken die doen alsof ze muggenbult zijn.
VHU ik heb wel gedacht aan meteen 2-span, maar ben van mening dat pony's eerst op eigen benen moeten lopen voor de wagen.
Vandaag met wieneke gemend en geoefend, maar wat kan die koppig zijn.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 10:58

die daan...die praat met zijn billen vandaag :j
iedereen die morgen naar de hippiade gaat,veel plezier,heel veel succes en maak er wat van...en voor nu...tuig,kar ,pony/paard poetsen ;)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:26

Yeah en eindelijk een poepbroek en meneer is weer vrolijk :-)

Ik ga mijn koffie op drinken en dan ga ik richting mijn ouders. We vertrekken vandaag rond half 2, hopelijk zijn de meesten dan gestart. Mijn zus gaat vandaag ook mee. Die wilde eigenlijk alle 4 de dagen mee maar vond dat wat te zwaar voor veale

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:31

@ollie1
Wij vinden zowel de appelflappen als de saucijzenbroodjes goed hoor. Wij zijn niet zo lastig :D Ik heb de tassen gevuld met lekkere koekjes, marsen/nutsen etc. appels
en bananen voor Janouk. Dan komen wij de dag wel door.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:09

jippie een poep broek voor Daan.

Hier nog aan het werk tot 3 uur en dan dus nog kar/ tuig/ pony poetsen. Dan alles inpakken en klaatzetten zodat we morgenochtend om kwart over 5 kunnen vertrekken richting stal.
@ janouk, ik rij ook mee in de klasse M pony vaardigheid. en dan 45 min later M dressuur.

We hebben er zin in, alleen wel erg vroeg opstaan.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:17

@HappyTime: wat een geweldig goed nieuws *\o/* ! Ik kan me voorstellen dat je broer tegen de stamceltransplantatie op ziet, maar nog even doorbijten :(:) .

Iedereen heel veel succes en plezier!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:01

Daan heeft gelukkig een poepbroek gehad en is weer vrolijk. Tallechie is ondertussen bezig met laatste dag van de 4daagse.
Sonjim heeft met een koppige Wieneke gemend.
Janouk heeft een tas vol lekkers voor morgen, heel veel succes alvast!!!
Ook voor Bettepet veel succes en Ollie als je gaat jij ook veel succes!!!

Ik heb net een lekkere menles gehad met Gwin. Ze staat nog maar 2 maandjes voor de wagen en de afgelopen twee weken hebben we niet kunnen mennen vanwege de mok, maar ze doet het alsof ze het al jaren kent. Ze was heel braaf en geduldig met inspannen, we waren als eerste ingespannen en moesten nog vrij lang wachten tot iedereen klaar was, ze stond gewoon te slapen! Dat is zo bijzonder voor die hittepetit! En ook met uitspannen bleef ze gewoon wachten, ook weer zo bijzonder! En het mennen zelf ging ook lekker. Helemaal blij dus *\o/*

Morgen lekker alleen een stapritje maken, misschien stukje draf, ze zal wel spierpijn krijgen na vandaag. Zondag heeft ze altijd vrij.

Ik ga even slapen, ben best wel moe :Z

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 14:58

goedemiddag

ook hier alles in de voorbereiding voor de hippiade wij vertrekken morgen ochtend om half 6 richting ermelo

@ tallechie veel succes vandaag met daan

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:03

:wave:

zo weer aardig bijgelezen...

Hippiade gangers, heel veel succes! +:)+

tallechie succes met daan...

frensie fijn gemend!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:21

@HT wat ongelovelijk fijn en goed nieuws dat het goed gaat met de chemo en hij opmag voor stamceltransplantatie +:)+
@Tallechie het zal zeker ook met zijn darmpjes te maken hebben maar we hebben een keer onze zoon hopeloos gehad met gaan liggen....bleek hij een enorme oorontsteking te hebben :o
@Frensie fijn zeg dat ze zo lekker ontspannen is voor de wagen.

Wat hebben we veel Hippiade gangers zeg, wat grappig! Ollie, Lanouska, Bettepet en Janouk heel veel succes!!!! En plezier natuurlijk :D Aan de hoeveelheid snoep e.d. zal het niet liggen _O-

Agossie Tine fijn dat de instructeur je goed kon helpen/begeleiden. Is het anders geen idee dat je Thabor aan het eind een stukje ment ipv in het begin? Zodat jouw man het 1e stuk doet (waar meestal bij paard meeste spanning zit, mocht die er al zijn)? Veel succes morgen trouwens met het binnenhalen van de wethouder, vind het mega stoer van je!

Morgen kan ik gelukkig gewoon mijn eigen gang gaan want manlief heeft geen wedstrijd en gaat met zoonlief mee, dus alle tijd. Wel lekker kan ik relaxed naar wedstrijd toeleven. Heb er ondertussen wel zin in :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:25

vergeet ik bijna...
ht wat fijn zeg zulk nieuws! :j

vhu, veel plezier morgen, lekker dat je even op je gemakkie je gang kunt gaan!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:54

Dames jullie gaan snelllll!
Ben net naar de hypoplaza in den haag geweest en heb weer teveel gekocht... Maar niks onnodigs, maarja, hangt toch ook een prijskaartje aan haha.. Een staartriem, ander bitje en summerfit.. ála 45 euries... Jammer dat die bedragen altijd zo snel oplopen he..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:12

Zo ik ben weer wakker (redelijk wakker).

Moet nog even afwasmachine uitruimen en stofzuigen, maar ben even aan het uitstellen ;)

Ik heb mijn dressuur ohz startkaart opgezegd :) Ga lekker recreatieruiter worden, haha. Lekker boscrossen en lekker naar menles en geen stress van wedstrijden. Wie weet later menwedstrijdjes, maar voorlopig lekker helemaal niets. Oh behalve endurance, ik hoop volgend jaar wel een paar wedstrijden endurance te kunnen rijden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:14

Kreeg net SMSje dat Bente zich redelijk monsterachtig heeft gedragen aan de longe := heeft ze toch elke keer als ze dagje niet heeft getraind. Maar ja vind het toch ook nodig dat ze af en toe een dagje vrij heeft...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:10

:= stoute Bente!

Fifi was gisteravond met een rondje mennen ook monsterachtig, zit zeker in deze week... _O-

vandaag was ze weer heel lief en rustig gelukkig trouwens...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:16

snel berichtje. Bijna thuis. Maar nu begint het te klappen hier.. Onweer.. ? Wilde nog wel gaan rijden..
@vhu, kan ik jou zondag die kruiwagen ook geven? Die metalen? Anders regel ik de grote auto.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:17

hier net ook een paar rommels en wat spetters, nu weer droog...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:33

^) hier ook weer... maar die rommels zitten me niet lekker..
Ach vriendje zijn taak ging wel vlotjes, dus we eten optijd en dan ga ik daarna ff gauw voeren :) Niet rijden vandaag is ook geen straf :D

@VHU; oeh! :D Bente morgen maar wel aan het werk zetten ;) Anders draakt ze zondag ;) :D
Fifi ook aan het draken :))

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:37

ja fifi was gisteren... ~~}> :=

ik ga zo ook even omkleden en richting mijn ouders, ga daar lekker eten! :9
en dan vanavond even naar mijn oma, die heeft een ongelukje met de fiets gehad en bovenarm gebroken en ribben gekneusd...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 18:14

gelezen over monsters en dagjes vrij die geen straf zijn,hihi

zelf emt manlief en pown voor kikkerkar weer rondje gaan mennen,
zo ff uitrekenen hoevele km het was..
mn gestipte meneer was DRUK egt met hoofdletters...pfffff
handjes vol aan, maar gelukkig iep hij wel gewoon overal langs, dat drukke wil die ook wel eens combineren met, oei, ik durf niks meer en ben totaal niet verkeersmak hor man...

nu niet dus, slechts heullllll voorwaarts...
knopje "stap" ontbrak....
maar...toch mooie ronde gedaan....
2 uurtjes op pad geweest, nu ff happie eten en dan afstandrekenen...
uitslag volgt nog dus :)

edit : 15,8km in 2 uurtjes :)
Laatst bijgewerkt door bicci op 16-09-11 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 18:44

ik lees nog steeds netjes mee :D

een huilerige Daan die gelukkig weer helemaal de oude werd na één en ander in 't darmfabriekje verwerkt te hebben :+ en zijn mama die met de 4 daagse mee is
fantastische fief foto's met Nouvel op 't strand... sjonge jonge, een tranentrekker hoor, wat een magisch plaatje!!!
een Thabor die even wat gespannen was en daarna bij manlief lekker ging lopen... Komt wel goed met Tine, die is er lekker mee bezig!
een mokbeen van Gwin wat stukken beter is en Frensie kan weer aan de slag
Naaltje die zomaar centered riding aan het doen is in een ander topic :D Zag er super uit!!!
En een Bente die zomaar stouterd was vanmiddag maar verder heel veel dappere daden aan het doen is met d'r vrouwtje +:)+
HT die goed nieuws heeft gehad! Super hoor!
Sonjim lekker bezig geweest
en alle anderen... Y;(

nou, wij hebben net Har voor de kar gehad, het ging werkelijk SUPER!!! Bij het vertrekken heeft ie heerlijk relaxed paar minuutjes stil gestaan terwijl wij al op de kar klommen/zaten, hij bleef keurig door het beetje onweer lopen, schrok wel keertje van een flits, maar oortjes even naar achteren om te seinen of wij het ok vonden (zo leek het tenminste) en na een 'braverd' lekker doorgesjokt en ten slotte ook nog een rondje rond de schuur gemaakt met wat hindernissen (een speelgoedtractor midden op het pad, dus Har moest netjes wachten tot ik van de kar af was en de tractor aan de zijkant had gezet, ging super!) en een windhondje die heeeeeeel snel op Har af kwam sprinten en hij bleef superbraaf en netjes, wij hebben de kar besteld... YOEHOEEEEOEOOEOEEEEOOEEEE *\o/* *\o/* *\o/*

Ben helemaal hyper d'r van

Wens iedereen een superweekend, en alle wedstrijdgangers/hippiade deelnemers natuurlijk keiveel succes gewenst +:)+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 19:19

nouvel, beterschap voor oma!

prinsjeH en bicci lekker gemend :)

Ben toch al naar stal geweest, dids lekker zijn leemkuurtje voor zijn snuffie gezet en intussen het lintje wat verplaatst :D
Nu nog wachten op vriendje. Want die is er dus nog niet...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 20:24

@ Prinsje: SUPER dat het zo goed ging met Har en we zijn natuurlijk nu wel heel benieuwd naar de kar
@ Bicci: pittig ritje gemaakt
@ Nouvel: ook al een druk paard
@ VHU: en nog een druk paard. Tjonge, zou het door het weer komen?
@ Frensie: startkaart opgezegd. Toch wel even slikken lijkt me. Ik moet het ook gaan doen, maar kan me er nog niet toe zetten. Vind het zo definitief (ok, je kunt hem zo weer activeren, maar toch...)
@ VHU: aan het eind van de les is het erg druk. Dan is onze tweede les aan het inspannen en de eerste les van een andere menvereniging die bij ons een bak afhuurt. Dan komen er dus zo'n 7 nieuwe aanspanningen naar binnen en daar reageert Thabor natuurlijk wel iets op. Niets geks, maar niet goed voor mijn ontspanning en gemoedsrust. Anders hadden we dat natuurlijk wel gedaan, moe paard enzo...
@ Frensie: lekkere les gehad.
@ Tallechie: Daan met poepbroek :D Zit je normaal niet op te wachten, maar nu des te meer.

Alle hippiadegangers: heeeeel veeeeel succes, goed weer en natuurlij gewoon plezier

Vanmorgen heerlijk gemend met Amerigo, hij ging echt zooooo fijn. Zou er dan toch nog meer in zitten dan L???? Daarna Thabor en Rembrand ohz gereden. Beide voelden heel fijn, en met Thabor ook niet bang geweest. Galop is niet echt fijn, dan loopt hij niet over de rug en is beetje stuurloos, maar goed, niet bang geweest, dat was nu even belangrijkste.

Tuig en kar zijn hier schoon, morgen Rembrand nog. Ik laat zijn manen wel los. Vind dat neit zo netjes als met knotten, maar met knotten zie je die lelijke wonden wel heel erg. Ziet er natuurlijk niet uit, dus dan toch maar een keer met losse manen.
Nu ga ik lekker Harry Potter kijken (ben met lezen (in het Engels) bezig in deel 6)