@Naaltje, dat ziet er toch supergoed uit
@Lacuna, heerlijk die poowns naast elkaar.
@Schaduw dus jij hebt chronische ziekte van Lyme, dat is zwaar K zeg
@Tine ooit luis bij pony's gehad, die waren toen drachtig, dus ook mindere conditie. Heb wel eens in een box naast mijn paard twee verwaarloosde poowns gehad die ook onder de luis zaten, je zag ze zo lopen, maar mijn paard kreeg ze dus niet (gelukkig).
@Tallechie ik heb met Han ook heel veel last gehad van harde buiken, dacht dat dat kind zowat via mijn navel eruit zou komen wat een ellende. Niet pijnlijk, maar gewoon heel veel druk in je buik, tja, hoe zeg je dat
Ziekenhuis is hier op 10 minuten met de auto, dat gaf wel wat rust. Uiteindelijk is Han zelfs een week na de uitgerekende datum geboren, en die gynacoloog maar zeggen, nou het kan elk moment gaan gebeuren. Nou echt niet he
Gewoon even laten checken en wellicht leggen ze je aan de monitor. Maar voor het zelfde geld lig je een dag aan de monitor of een paar uur en blijven die harde buiken gewoon doorgaan. Hoe dan ook sterkte, ook met je vriend, heerlijk hoe die mannen dan kunnen stressen
Over namen, Han is vernoemd naar een oom van mijn man en naar mijn opa. Zijn tweede naam is van een soort 'tweede vader' van mijn man. Ik vind vernoemen (naar wie dan ook) altijd wel wat hebben.
@xkmmtjeee welkom! Vind je naam wel moeilijk te onthouden
Rizanta staat nog wel onder deken, is oorspronkelijk 200 grs, is denk ik nog 100 grs van over
Poowns staan allang nergens meer onder, gingen hoesten, heb ik toen alle dekens vanaf gedaan, was het hoesten zo over...die hadden het dus te warm
Vandaag heeft Rizanta weer heerlijk gewerkt met Peter. Pony's heb ik op de wei gezet, ze waren zo blij, helemaal bokken en rennen
Heb net heerlijke nassi gemaakt
Had vandaag weer die 'puberklas', maar het ging super, fijne les gedaan, dus denk dat ik de vuurproef heb doorstaan
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 02-03-11 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt