Ik zit ook steeds met niet passende dekens. Is lastig met die kleintjes. Ze zijn of veel te klein of veel te groot. Zal ook wel 145 nodig hebben, en die bestaat haast niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. maar eigelijk is dat het ook niet.. puur dressuur, vaardigheid en marathon trajecten zodat je kan proeven. Dit kwam ter spraken nadat ik over het gewicht viel en het dan beter leek om tum mee te nemen mocht hij cool naast riv te lopen zodat ik riv niet teveel belast
.. op dit moment sla ik even helemaal dicht ik weet even niet wat te doen met de kar.
werkt bij mij meestal erg goed
tine10 schreef:" Rivaldo Dan heb ik nog wel een mooie groene dikke fleecedeken )155' voor je te koop. Heb ik gisteren op de wedstrijd gekocht, maar hij is te groot voor Amerigo.
Ik zit ook steeds met niet passende dekens. Is lastig met die kleintjes. Ze zijn of veel te klein of veel te groot. Zal ook wel 145 nodig hebben, en die bestaat haast niet.
.. hihi..

ik wilde graag een zwarte met witte voeten + bles. en waar kom ik mee thuis... weer een bonte
.. in paniek raak ik puur als het gaat om hoe zeg je dat emh.. keuzes maken of dingen die mensen zeggen bijv..
..en kan er aardig goed nu mee omgaan. Zonder paarden zijn zal denk ik alleen maar de situatie verslechteren
.. nu ik fanatieker men merk ik ook echt dat het koppie rust krijgt hihi.. vaak als ik dus zo''n bui heb ga ik lekker buiten crossen met rivaldo en als ik dan terug kom dan voelt het ook echt dat het leeg is daarbinnen
.. ben gek op blesjes en witte voetjes
Hij mag wat mij betreft blijven
Echt waar? Ik heb ook enorm zittenCitaat:VHU stond hij ook op marktplaats? dan heb ik laatst naar hem zitten kwijlen ik wilde graag een zwarte met witte voeten + bles. en waar kom ik mee thuis... weer een bonte
bij die foto's, later bij hemzelf, en toen over hem zitten dromen
Maar ik wilde een schimmeltje
Toen met hem gemend, hij was een soort kruising tussen Simba en Zara
qua handling. Wat een pony zeg.

.. ik had samen met een stalgenoot zijn wedstrijdwagen schoon gemaakt. Na het overlijden van zijn 2 span pony die hij al 12 jaar had is het mennen met zijn eigen paarden niet meer gebeurd. Om hem op te peppen wilde we zijn wagen weer mooi laten blinken
.. (lees mega stoffig en veel vogelpoep, gewoon zonde van zo'n mooie wagen)
daar word je het wijste van
Weet bij dids niet eens hoe zwaar hij + kar is.. maar hij kan ermee uit de voeten, dus is het goed 

meteen hooinet bij gekocht. Heb nu dus een hooinet wat in een hooibal zit, meteen opgebouwd en bij dids in de stal gehangen
hij vond het wel grappig geloof ik
wat in dit geval super handig is
gewoon structureel 2x p/w de wei slepen met een tractorachterband erachter 
. Met hem mennen betekent rondje woonwijk en wat dressuur op veldje. Zijn vaak zo'n 3 kwartier / uurtje bezig. Gaat hem prima af. Afgelopen 1,5 week heeft hij op een ander manier aardig wat voor de kiezen gehad, Amigo kwam, ging weer weg, nu staat Snuit er. Daar hou je dan ook rekening mee. En dan 1x per week longeerwerk / wandelen / fietsen. Dus 2x per week aan de slag.
/ blauw / groen)
We noemen Alwyn af en toe Neus omdat hij overal zijn neus in steekt. Dan hebben we dus een snuit en een neus ... snotterige toestand

en dan nog huishouden erbij.. nee ik ben afgekeurd
gelukkig vindt dids rentenieren niet erg