Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nelleke_H schreef:Ziet er goed uit.Wat lijkt je borst tuig zo breed met de onderlegger eronder.
BlackDevils schreef:inkidinkidoe schreef:Nou ik baal dus als een stekker want degene die op mijn koets de remmen en lagers zou opknappen liet het afweten en kan pas weer in juni... Daar gaat dus het mennen in mijn meivakantie...
Je kunt toch ook misschien wel een kar van iemand anders lenen?
JoyCiej007 schreef:Lijst van mensen in dit topic: schreef:- sammykuh = Samantha
- JoyCiej007 = Joyce
- stef = Stef
- bontlover = Shirley
- inkidinkidoe = Inge
- Nouvel = Ellis
- Nelleke_H = Nelleke
- _shawnee_ = Nieneke
- Evelli = Sanne
- inowa = Marouschka
- silfie35 = Henry
- BlackDevils = André
- Dyonne = Dyonne
- Pluttersput = Barbara
- Dennis = Ciska
- avaluna = Manon
- racheltjj = Rachel
- daniella74 = Daniella
- sonjim = Sandra
- Hindo2 = Lisanne
- Buckje = Lieselotte
- viola = Viola
- SuSEQ = Simon
- Bluebontje = Lianne
- Chevano = Wendy
- welsh_lover = Ellen
- MenFreak = Lex
- Maisie = Maaike
- Fiffill = Bente
- Kaisa = Maaike
- Marjolein_18 = Marjolein
- Buxy = Marieke
welsh_lover schreef:Je zal me vorig jaar wel hebben zien rijden in Rijsbergen 2 jaar geleden stond hij namelijk nog niet voor de kar!!! Het is namelijk nogal een zenuwpees en hij was aan de longeerlijnen heel schrikachtig enzo dus ik heb lang gewacht voor ik hem eindelijk voor de kar durfde te zetten. Maar als hij voor de kar staat veranderd hij compleet in een andere pony. Hij is aan de hand nog steeds een zenuwpees,maar zodra hij het tuig op heeft is alles goed. En we kunnen inderdaad wel meeten in Roosendaal!! Ik moet twee keer starten dus waarschijnlijk zal ik jou wel ergens zien!! En anders gewoon bij de prijsuitreiking he !!
Van Ideal kun je inderdaad echt alle onderdelen los bestellen echt heel makkelijk!!