Michael ging niet beter als vorig jaar eigenlijk.......hij was echt knettergek (zoals altijd op een stratenconcours) en gewoon niet te houden. Het leek beter te gaan omdat ik een onreglementair foefje heb uitgehaald.
Na de jury-inspectie was hij al niet te houden, toen hebben we de kinketting onder de neusriem gedaan. Als ie dan er tussenuit wil knijpen (hij doet dit altijd door kin op de borst te zetten en dan aansjouwen) dan voelt hij dat en laat ie dat wel uit zijn hoofd (als hij normaal loopt heeft hij er ook geen last van dat die kinketting zo zit). Alleen nu flikte hij het nog, wel minder als dat ik het niet had gedaan, hij was nu nog enigszins te controleren.Geloof wel dat wij de meest spectaculaire pony's bij hadden.
Michael ging goed omhoog bij de prijsuitrijking, Dancing Queen kon er ook wat van, en met het tweespan die 2 bij elkaar......
Jury zei er op het laatst ook nog iets van, als ik er niet zou zijn zou de eigenaar uitgereden zijn met die maffe beesten. Michael is normaal trouwens wel heel rustig, begint die het nog in zijn bol te krijgen op zijn oude dag???Baal er wel van dat ik er zelf allemaal niets van heb gezien. Je staat op het einde van de straat, je kunt dan alleen zien of ze in een lekker ritme lopen, meer niet. Dancing Queen had ik hoger als die 5de plek ingeschat namelijk, die heeft volgens mij ook nog nooit zo laag geplaatst gestaan. En het span vond ik ook wel tegen vallen, de 3de plek. Qua gangen zijn ze namelijk super, front zit er ook op, alleen op de heenweg hing de merrie een beetje, maar dat deden ze allemaal.
Uiteraard ben ik van de partij. Volgens mij is ons kampioenschap damesnummer daar. Maak toch geen schijn van kans met ons nieuwelingetje.