doe ik liever dan het boerenadvies opvolgen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Anya helaas kan ik je onderzoek dan toch onderuit halen
Bij betreffende paard, waar dus stroomdraad in stal is gekomen, is nadien nooit meer koliek geconstateerd.
was dat wel het geval, was de draad ook weer weg gegaan, maar het hielp, dus wat is dan het beste?
verder geloof ik niet in overnemen
behalve natuurlijk op een stal waar de paarden het aanleren door slechte omstandigheden, maar dan is het niet nadoen, maar het ook gewoon slecht hebben.
Citaat:Over boeren: ik heb jarenlang bij een echte boer gestaan. Veel koeien in huis, zijn hele leven ook tussen de dravers gezeten. Zelden zoveel paarden met blessures gezien. Met hengsten kon hij al helemaal niet omgaan, dat werden daar halve wilden. Door te nauwe boxdeuren en de paarden gewoon los naar binnen jagen ("dat doen we met de koeien ook") een paar gebroken heupen mogen aanschouwen. Een dierenarts belde je pas als het paard al op apegapen lag, eerder was zonde van het geld. Ik vrees dat dit mijn mening over "boerenverstand" niet zo positief gekleurd heeft
runningkawa schreef:1 boer is geen voorbeeld voor alle boeren
paar niet boeren verhalen opnoemen waarvan je gaat gruwelen?
Denk dat we dat allemaal kunnen
Onder alle mensen zitten mensen die je liever niet bij dieren in de buurt ziet komen
Anya schreef:Oh ja.. Het is niet mijn onderzoek hoor. Maar goed als we deze discussie verder voelen, moeten we eigenlijk even verhuizen naar medisch. Want we verpesten hier een andere uiterst interessante discussie mee.
Lovely schreef:Enten, want dat is het dichtst bij de natuur.
promptertje schreef:Wel eens gewoon afwasmiddel geprobeerd, Pipo(en néé dat is geen grapje, maar het helpt alleen in een vroeg stadium)