Spaikey schreef:Jojoni: welke klasse start je? Wat vond je moeilijk aan de proef? En super fijn dat de mini marathon goed ging! Wat voor pony heb je?
Gem: de tweede proef zag er inderdaad niet slecht uit maar je gevoel zegt vaak anders! Super dat de marathon goed ging en deze dus uiteindelijk toch nog gereden!
Ik ben SGM gestart, dus een L proef. Dit moest omdat de B klasse al vol zat. Ik vond t vooral moeilijk omdat t tot nu toe wat voltes, een omkeer en een slangenvolte was en nu ineens veel op korte tijd, met ook nog overgangen in de figuren.
Ik heb ondertussen de uitslagen gezien en ik geloof dat ik nog niet eens zo teleurgesteld moest zijn over de punten. Dus dat geeft ook wel een fijn gevoel!
Ik heb vroeger wel onder t zadel dressuur gereden. Daar kregen we een winstpunt vanaf (ik denk) 175 punten ofzo. Is dat met mennen eigenlijk hetzelfde?
Ik heb een gewone zwarte D-pony. Ik weet niet of je er al vroeg was? Maar ik was degene die zo blij was dat ze t water inging

Ik zou willen vragen met wat jullie rijden maar ik was zo geconcentreerd en blij dat ik weinig andere combinaties heb gezien..