Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grainey schreef:Ze is nog aan het inventariseren denk ik, aanmeldingen komen nog binnen (ik zelf oa, lijkt me zo dat als je je voor zaterdag aangemeld hebt en wordt verplaatst naar vrijdag en dan niet kunt, dat er dan geen kosten aan verbonden zijn, maar bindt me er niet op vast.
Grainey schreef:Als je dat dan even mailt naar Max Zwaneveld, email: maxzwaneveld@hotmail.com
Hij is voorzitter en verzamelt de vrijwilligers, ik heb hier verder geen overzichtje waar nog mensen nodig zijn.
Grainey schreef:We hebben dinsdagavondvergadering gehad, we zouden toen al van 7 tot 23 uur bezig zijn en de inschrijving is nog niet gesloten, vandaar deze actie, toen moest er nog gevraagd worden of het district akkoord ging met vrijdagavond, ze zijn akkoord blijkbaar.
Letsdunit schreef:Ja of mensen staan nog in te spannen terwijl ze al de ring in moeten, vind ik ook altijd zo irritant. Het kan natuurlijk dat je in de file hebt gestaan ofzo maar niet als je al uren aanwezig bent.
Ik snap dat een B proefje misschien voor de spieren niet zo spannend is maar het lijkt me dat je dier ook even de spieren moet opwarmen voordat je de ring in gaat.