Hebben jullie het al gehoord/ gelezen dat de datum van de DK van West is gewijzigd?!?!
Wist het niet maar dankzij jou fb bericht weet ik het
Dennis
Geplaatst: 26-03-16 08:56
Ik las het gister op fb. Niet onoverkomelijk, maar moet er een andere leuke wedstrijd voor laten schieten....
Sardis
Geplaatst: 26-03-16 10:03
Zou ik mij hier ook mogen melden? Ik rij sinds kort ook officieel met mijn shetlander Joep. Het indoor districtskampioenschap in Middenbeemster was onze eerste officiële wedstrijd en deze werd gelijk beloond met reserve kampioen. Eerstvolgende wedstrijd is op 3 april bij de Haarlemmermeerruiters.
Goed dat het hier gezegt word, had nog niks gezien van die wijzeging!
Leuk Donna, ik rij ook die wedstrijd. Ben te herkennen aan oranje wedstrijdjasje en vosbonte shetlanders! Heb je ook gezien bij de jeugdmendag! Ik was met met Femke, vosbonte shet met limegroene hca
Sardis
Geplaatst: 26-03-16 17:40
Wat leuk! Heb jullie idd gezien bij de jeugdmendag, als ik me niet vergis was jij degene met de camera?
Patricia, jeetje wat naar! Heel veel sterkte!
Jylha
Geplaatst: 27-03-16 13:13
Hallo
Ik ben morgen groom in Garderen maar zie dat het weer heel slecht wordt.
Hoe zit dat precies bij menwedstrijden? Worden ze dan afgelast? Of hoor je dat op de dag zelf?
Een menwedstrijd wordt zo maar niet afgelast, als het echt te zwaar wordt voor de paarden/pony's, als het te glad wordt zodat het gevaarlijk zou kunnen zijn voor de combinaties of als er een zware onweersbui overtrekt is er een kans dat het afgelast wordt. Regen en wind kun je je op kleden daar worden (tenminste hier in de buurt) geen wedstrijden om afgelast.
Flurk
Geplaatst: 27-03-16 16:40
Jylha schreef:
Hallo
Ik ben morgen groom in Garderen maar zie dat het weer heel slecht wordt.
Hoe zit dat precies bij menwedstrijden? Worden ze dan afgelast? Of hoor je dat op de dag zelf?
Groetjes
Dan zie ik je morgen en zou zeggen neem je regenpak maar mee.
Haha.. Wind en regen is inderdaad niet erg. Maar hier hadden ze het over code geel. Maar vandaag is het ook beter dan verwacht dus morgen zal wel meevallen.
Patt, ik kan morgen ook niet starten andere reden. Maaarrrr rouw niet want het weer is K*T en code geel afgegeven dan is de vaardigheid daar echt heel zwaar.
Ik kan in Mei denk ik weer starten als alles blijft zoals het nu is.