Mijn kat (weet niet of het hetzelfde is voor honden) vond Tramadol (tabletten) verschrikkelijk vies. Ging ie van schuimbekken. Hoop dat dit beter gaat bij je hond
happytime
Geplaatst: 10-11-15 17:44
olli: sterkte met layka en dat ze zich goed genoeg voelt om als sinter-layka op de bok te zitten ALV hadden ze het niet over de KNHS,de meeste hadden hun mail nog niet gelezen...ik heb er ook maar niets over gezegt.
Biancacoo
Geplaatst: 10-11-15 18:11
Sterkte Olga.... Ik hoop dat de Tramadol nog even helpt.....
tine10
Geplaatst: 10-11-15 18:14
Hier nog doosje tramadol liggen. Hielp helaas niet, of niet genoeg.
Sterkte Olga. Geeft je zo wel even de kans om je voor te bereiden...
Jeskim
Geplaatst: 10-11-15 20:39
Sterkte Ollie! Zo moeilijk om afscheid te nemen van zo'n geliefd beestje..
Het lijkt hier goed afgelopen met de zweetdeken in de wasmachine. Zitten alleen wat gaatjes in, maar denk dat die er al in zaten, een beetje aan geknaagd zo hier en daar. Maar hij is schoon en lijkt niet dusdanig gekrompen dat hij Emas niet gaat passen.
Wat wel handig is aan de nieuwe startlicensie is is dat je hem in kan laten gaan wanneer je wilt en dan 12 mnd geld. Ik kan hem nu Bv afmelden en per 1 april in laten gaan tot 1 april 2017. Dat is wel fijn. Ik meld me nu af en kijk dan eerst hoe het met db gaat aflopen. Als dat goed gaat kan ik me gewoon weer aanmelden als we weer willen starten.
tine10
Geplaatst: 10-11-15 22:38
Inderdaad Baudy aanmelden is zo gedaan. Hier eindelijk weer eens een klein stukje gewandeld met de honden. Lika voor de zekerheid wel met gentle leader maar dit ging goed. Kan ik toch weer iets meer.
Ik heb helaas geen facebook, maar er is een actie op facebook knhs actiepunten heet het en daar verzamelen zoveel mogelijk vrienden die tegen de prijsstijging zijn.
Rustig hier in het topic iedereen is druk met de discussies van de KNHS verhoging icl mijzelf hoor
Ollie: slaan de tabletjes al een beetje aan voor Layka?
Gisteren is ff geschrokken paard had de isolatie van de waterleiding getrokken en we konden het niet in zijn stal terugvinden, dus we dachten dat hij dit verorbert had , maar gelukkig heeft hij ermee gespeeld en buiten losgelaten waardoor het in het land gewaaid was........zit na zo'n schijtzondag niet op verstopping woensdag te wachten......het was gelukkig loos alarm. Van het weekend de waterleiding maar paard (hufter)proof maken
Biancacoo
Geplaatst: 11-11-15 11:28
Goedemorgen.. Pff bijgelezen..maar t is veel..gewassen zweetdeken.. Knhs startpassen ellende ik zag op fb iets voorbij komen idd... Dingetje heeft slooppaard...balen. Tine fijn gewandeld Zie een mooi shetje voorbij komen. Maisie gaat naar nijkerk, hoe gaat t met Cardi. Lika eet energy control Assie leuk filmpje van bronneger. Mooi paardje. Janouk. Is er nog nieuws na de ALV ? Ht terug van vakantie, genoten ?? Ava gezellig gem op bezoek gehad , leuk !! Vhu hoe is t..de katten al hun plekje gevonden in t nieuwe huis ?
Ollie1 Tramadol kan goed werken..als het niet werkt geven ze ook wel metacam wat ook wel aan paarden gegeven word..zou je nog kunnen vragen mocht je het idee hebben dat tramadol niet voldoende werking geeft...sterkte voor lieve Layka..
Leuk ben benieuwd straks naar de foto's Heb je nog een kleur genomen ook?
Gem
Geplaatst: 11-11-15 11:40
Ja, kleurloos vond ik een beetje saai . Maar wel een saaie kleur genomen omdat ik erg bang was de plank volledig mis te slaan en als een soort kermisattractie in het rond te rijden. Het is dus staalblauw geworden (RAL 2004). Die hadden ze als demo op kantoor staan en vond ik eigenlijk wel erg mooi .
Biancacoo
Geplaatst: 11-11-15 11:42
Gem, Gaaaaaf !! Nu moet Moos serieus aan de bak, haha, T'is een schitterend model wagen !!