Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjonniej schreef:SteffiiY"
[quote="Ipsilonka schreef:Wat voor clinic denk je aan dan? Mendistrict west organiseert in mei een dressuur clinic.
Hier zat ik ook naar te kijken.
Maar ik ben nog geen KNHS lid, kan ik dan ook die clinic meedoen denk je?
Sjonniej schreef:SteffiiY"
[quote="Ipsilonka schreef:Wat voor clinic denk je aan dan? Mendistrict west organiseert in mei een dressuur clinic.
Hier zat ik ook naar te kijken.
Maar ik ben nog geen KNHS lid, kan ik dan ook die clinic meedoen denk je?
Social Media wordt als het goed is ook ondersteunend ingezet en niet als enige. Alle info komt ook via Nieuwsbrieven en de website naar de leden. Patricia_86 schreef:Oh.. ga zondag wel starten in Rhoon.
ik zondag ook in Rhoon. alleen kwam er net achter dat ik lekke band heb........ dus staleigenaar even lief aangekeken. hij gaat morgen nieuwe proberen te krijgen.. had in oktober al nieuwe banden , binnen en buiten banden besteld. maar nog niks gehad.... wagens bouwers..... nu morgen fietswinkel proberen
Flurk schreef:Patricia_86 schreef:Oh.. ga zondag wel starten in Rhoon.
ik zondag ook in Rhoon. alleen kwam er net achter dat ik lekke band heb........ dus staleigenaar even lief aangekeken. hij gaat morgen nieuwe proberen te krijgen.. had in oktober al nieuwe banden , binnen en buiten banden besteld. maar nog niks gehad.... wagens bouwers..... nu morgen fietswinkel proberen
Ik zie jniet op startlijst staan, is het niet gelukt?

:oetenhok schreef:Ik hoop dat ik het hier nog even onder de aandacht mag brengen, want we kunnen nog wel wat inschrijvingen gebruiken:
Zaterdag 9 mei en zondag 10 mei is er een tweedaags concours bij de Rhoonse Ruiters in Poortugaal. Beide dagen kunnen er twee dressuurproeven en twee vaardigheidsparcoursen gestart worden. Uiteraard kan er ook 1 dag gestart worden of een enkel onderdeel. Over beide dagen zijn er overall prijzen te winnen. Wedstrijd is op gras en staat ook open voor de hobbyklasse.
Keet schreef:Kunnen Hieke en jij elkaar niet helpen Patricia? Of heb je ook hulp op stal nodig om alles op te laden e.d.?
Als het over het voorlezen gaat zou het prima kunnen als jullie dat aangeven bij de organisatie en die jullie ver genoeg uit elkaar plannen?
Mijn groom net een keizersnede gehad, die groomt mij al jaren.
anders hadden jullie elkaar mooi uit de brand kunnen helpen