[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 14:29

even egoberichtje :o

nou ja, niet eens ego eigenlijk :D

maar voor Maisie:

de menindoor is bij ons in weekend van 16 december, op zaterdag is pony's en op zondag paarden. Wordt verreden voor de WestBrabant regio competitie of als recreant. De reglementen van de regiocompetitie worden aangehouden. Inschrijven of meer informatie is op te vragen bij secretariaat@pfkb.nl

**** einde ego/niet egoberichtje****

lees later weer bij hoor ladies, maar ff geen tijd nu

:wave:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:33

bij wie moet ik aanmelden smikkeltje?

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:34

bicci schreef:
bij wie moet ik aanmelden smikkeltje?

staat toch een mailadres bij?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:36

8)7 blonT !!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:38

Crazymel, super je bbpad al binnen !! fotow's... *-:)
Tine..weekje al weer om....was je alleen samen met je zoontje..of is je man ook mee op vakantie, super hoor dat je zoontje het zo goed doet op de ijslanders !
Smickey...menindoor brabant..ga je zelf ook nog meedoen met mick ?
aks..hier ook de touwen van de westernstore..zijn lekker lang en onverwoestbaar idd..
Gem..idd nog veel sterkte met paardje van je vriendin..
maisie, dat is idd lastig met werk..je mag tegenwoordig blij zijn dat je werk hebt..tenminste..dat is hier bij ons in het dorp wel zo.. :o
Bicci...kan gebeuren....ik zou daar ook zo overheen kunnen lezen..
Enne....zou ook wel eens leuk zijn Joyce....als je eens wat over jezelf zou posten....niet iedereen weet hier wie je bent.....of ben ik nu onbeleefd ??? :o?

nou...ik hoop dat manlief op tijd thuis is vandaag, dan kan ik nog steppen met de hussen,lekker naar het bos.....ik heb er nu al zin in.. :):)
dit weekeind gaan we dan echt kiezen welke pup uit het nest bij ons gaat wonen over een paar weken...lastig, en hopen dat het klikt met de andere 3 hussen tegen die tijd...is altijd spannend..
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 25-10-12 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:38

gemailt :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 15:16

haha, ik hoefde niet meer te antwoorden zag ik Bic :D

Biancacoo: nee, wij doen met Mick niet mee, vorig jaar heeft hij wel meegedaan met stalgenoot als menner en vriendlief als groom (ik zat bij secretariaat toen), maar wij geven er zelf niet veel om en ik vind het jammer op dit moment in de training, hij krijgt nu net behoorlijk vertrouwen in onze hand en heeft iets minder de neiging nu om steeds op die onderhals te lopen, en in zo'n marathon moet je toch behoorlijk druk pakken als je snel wil wenden, investeer nu liever in de bovenhals- en rugspiertjes voor de langere termijn. Als ik het filmpje van vorig jaar terugkijk, dan zie ik een plaatje dat ik liever niet meer zie :o Maar ja, er zijn meerdere wegen naar Rome natuurlijk... de onze is beetje van de zachte hand en daar zal iedereen anders over denken ;-)

Mick heeft nieuwe schoentjes gekregen, altijd zo mooi als die hoefjes weer helemaal netjes zijn en glimmen en glanzen <3

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 15:49

Hier niet veel tijd om te reageren.
Ik weet niet of de sluiting van Ford Genk ook in Nederland groot nieuws is? Die fabriek is op 300 meter van mijn thuis, dus ik ken ontzettend veel mensen die er werken, ook familieleden. Er heerst hier in de buurt een heel trieste sfeer, 10.000 mensen die plots op straat staan...

@ LS: veel sterkte! Gelukkig kan je wel nog met de paardjes bezig zijn. Hopelijk voel je je snel weer beter!
Je hoeft ook niet op iedereen te reageren. Als je maar een beetje mee kunt kletsen is toch ook leuk?

@ Smickey: Het lijkt me ook verstandig om niet met de marathon mee te doen. Ik wou zaterdag ook met Romeo meedoen aan een wedstrijd, maar ik heb besloten om het niet te doen om dezelfde reden als jou. Als je snel gaat wenden, moet je veel druk nemen en dan heb je er achteraf zo veel meer werk aan.
Mijn ruitertje is zo goed bezig met Romeo lekker ontspannen naar beneden te rijden, dus dan verpest ik het alleen maar als we een wedstrijd gaan rijden waarbij de snelheid/tijd belangrijk is.

@ happytime: dat lijkt me schrikken zeg! Ik heb gelukkig nog nooit een kapot touw gehad, lijkt me verschrikkelijk! Ik heb wel al eens aan de hand gehad dat het halster brak, maar toen kon Romeo niet weg (was in onze tuin en de poort was gesloten). Eigenlijk zouden zulke dingen niet zomaar kapot mogen gaan, kan erg gevaarlijk worden als dit op het verkeerde moment gebeurt!

Afgelopen weekend, toen ik mij 's morgens op mijn kamer aan het aankleden was, zag ik plots door het raam een arabier bij Romeo staan (aan de andere kant van de draad). Ik naar buiten (in mijn pyjama :Y) ) om het paard te vangen, maar hij had geen halster aan. Daar sta je dan mooi. Ik ben binnen snel een zak brood gaan halen en zo heb ik hem in een wei van Romeo kunnen lokken. Eigenaars waren ook blij dat hun paardje veilig terrecht was gekomen, had heel anders kunnen aflopen...

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:01

sl: dat had vastgelegt moeten worden...jij in je pyama een paard vangen. :j
hier druk aan het pakken voor het menweekendje ,tjonge wat moet er allemaal mee....wat voor weer word het(koud weet ik maar ook nattigheid?)
familie janouk zal ook wel aan het pakken zijn,die gaan ook gezellig mee *\o/*

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:07

@ happytime: haha ja dat bedacht ik mij ook :D Maar ik wou echt niet het risico lopen dat het paard wegrende, dus ik moest zo snel mogelijk bij dat paard zijn. Je verliest al veel tijd door er rustig naartoe te gaan eens je in het zicht bent :Y)
Ik had dus mijn pyjama aan, had mijn haren nog niet geborsteld, had nog geen make-up op (ja, die van de dag ervoor hing onder mijn ogen :o ), dus ik wil me niet inbeelden wat die eigenaren gedacht hebben! Maar goed, heb wel hun paardje gered van eventuele ongelukken, dat vind ik net iets belangrijker

Leuk zeg, een menweekendje! *\o/* Ontzettend veel plezier! Hopelijk blijft het droog!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:09

Ht en Janouk: een menweekend voor de boeg. Leuk!!
SL: mooie samenvatting en weer vervelend nieuws
Smickey: heel verstandig besluit om eerst dressuurmatig de boel voor elkaar te krijgen. Zouden meer mensen moeten doen.
Bianca: hoopt om man die vroeg thuis komt. Ben hier met man, zoon, mijn ouders en alle honden (3 in totaal).

Volgens mij komt die Joyce hier heel af en toe langs met meestal rare opmerkingen. Maar negeren, dat werkt het beste.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 16:15

SL wat fijn dat je het herkent wat ik zeg! Ik vind persoonlijk dat je van het mennen geen spierballen zou moeten krijgen ;-) maar dat paard rugspieren en bovenhalsspieren zou moeten krijgen en een ondertredende achterhand... volgens mij wil iedereen dat op zich wel, maar wordt er heel verschillend naar gekeken, ik zie zo enorm veel paarden met een speknek en als je daar voorbij kijkt vervolgens een stijve rug en een achterhand die maar stijfjes meekomt in plaats van een mooi gebogen achterbeen.

HT, wat was er gebeurd??? Sorry, ik ga eerst even teruglezen! Maar alvast heel veel menweekendplezier!!!1

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 16:20

oei HT, wat een schrik met het gebroken halster! Wat je zegt, prutkwaliteit als dat zomaar breekt zeg :oo
Gelukkig goed afgelopen

Zag verder een mooi herfstsfeer plaatje bij Gem, hoe is het met het koliek paardje???

Een gaaave westernfoto van Biancacoo, wow! En Saar die western rijdt (ik herkende je termen helemaal niet, maar na de post van Biancacoo herinnerde ik mij dat jij inderdaad western rijdt)

Maisie die oriënteert op een andere baan, was het Uitzendbureau wel een beetje positief over de kansen?

Tine met een heleboel beestjes ;-) Hoe was etentje in Armenhuis???

en Aks met de trein naar school, maar helemaal niet gemist ;-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:57

Hier druk, maar wil SMickey even een dikke knuffel komen geven :(:) :(:)

@SL: ik woon dan niet in NL, maar hier wordt er veel aandacht aan besteed m.n. omdat ook hier de laatste jaren sluiting van bv Opel veel banen heeft gekost.

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:01

Ht: pff gelukkig is dat goed afgelopen zeg! Robinn had zijn touw laatst ook kapot getrokken :s echt waardeloos. En die panieksluitingen vindt ik ook altijd zo rot die trekt een paard gewoon zo open ..
Biancacoo: Ja klopt :P ik rijdt op een quarter. mooie foto <3 western arabieren zijn wel gaaf!
Hoop ook dat je lekker met je hussen het bos in kan gaan :D en spannend hoor een puppie kiezen!
Maisie: Hoop dat je wat leukers kan vinnden :j
Askay: dat klinkt wel goed, ga ik ook een keertje naar kijken!
Tine: wat leuk zeg dat je zoontje zo leuk meerijd!
SL : hihi in je pyama :')

Nou vandaag weer lekker rondje met Robin gemaakt *\o/* me vriend was mee en ik had stiekem nog even snel de camera gepakt dus er zijn nog wat foto'tjes gemaakt :D
Al was de batterij snel leeg :')
Had hem lekker door laten draven en hij zweette nog niet eens toen we terug waren, ja een beetje aan de voorkant maar dat was het :P
Ik ga even de foto'tjes op de pc zetten en dan kijk ik even of ze leuk geworden zijn dan zet ik wel even een linkje hier neer :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:45

Smickey, logisch dat je dat niet doet hoor ! tenzij je lekker op je dooie akkertje het als een training ziet.
Saarr, robin is echt leuk !
SL in pyama een arabier vangen..haha...word wel gevolgd idd de sluiting in genk..lijkt me vreselijk voor de hele regio daar.... :(:) zo triest..

manlief idd lekker vroeg thuis..5,5 km getraind..gemiddeld 18,23 km per uur...kanjers !! binnen 10 minuten thuis ook weer heel goed op adem ! ze hebben ook een heel stuk lekker gedraafd 14 km per uur om wat op adem te komen, maar toen stak er een ree over...dus....wilden ze weer vol gas..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:32

Hoi!
Heb alles gelezen :list: hier erg druk geweest met school, allemaal toestanden denk je dat je herfstvakantie hebt gehad en uitgerust bent nou je kon mij vandaag dus om iets van 12.00 uur alweer bij elkaar vegen >;)
Reageer niet op iedereen Y;( anders blijft het herhalen maar even paar reacties.....

@S_L mijn broer (en schoonzus) werken beide bij Philips (in Eindhoven dus) en daar zijn ze ook enorm aan het reorganiseren. Mijn broer kan voorlopig blijven maar voor mijn schoonzus is het nog afwachten. Zo zeg die eigenaren hebben echt geluk gehad.... HT dus ook, wat een schrik zeg :oo @Saarrrrr <3 hebben, hebben wat een lekker ding, leuk dat je vriend mee was. Dat is dan de 2e Robin in het topic, want die van Maisie heet ook Robin en om het nog ingewikkelder te maken heeft Maisie ook nog een pony die Robijn heet :)) @Biancocoo wat een super gave foto van jou en je arabiertje 8-) en de hussen doen het fantastisch dus, het wordt lekker koud weer komende dagen *\o/* voor jou, :brr: voor ons :+ @Dingetje pffff fijn dat je je weer wat beter voelt :(:) @Smickey2011 als Rattan of Snuit een marathon had gelopen kon ik weer drie weken knutselen om hem een beetje ontspannen te krijgen dus kan me van alles voorstellen bij jouw redenatie :j

Ondanks bij-elkaar-veeg-gevoel vanmiddag mooi naar stal gegaan en even heerlijk gedressuurd (ohz) met Bente. Lekker spiertjes soepel gemaakt, rek&strek oefeningetjes. Fijn gewerkt. Daarna alvast wat spullen klaargezet voor zaterdag (water, dekens, voer) hoef ik dat morgen niet allemaal te doen en toch maar even voetjes en staart gewassen. Op zich doe je dat niet bij endurance want ze zijn meestal na 10 km alweer helemaal zwart maar ja, ik hou van een net peerd :7

Daarna nog even met Blondie geknuffeld en getut en op terugweg ernstig misdragen want langs bij de Mac :9

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:46

saar leuke fotos!!

brave hussen!!! :D

vhu druk dagje!

foto van bbp komt morgen :D nu ziet het er meer als een schaap pannekoek uit :+ heb dan gelijk een foto ervan op paard :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:07

@SL zal charmant geweest zijn :P dat je in je pyama achter aan paard loopt met een zak brood :P

mick weer nieuwe schoenen :)

VHU moet bij elkaar geveegd.

Ik ben net thuis :) Gauw wat gegeten, nu gauw de douche in. Ben na m'n afspraak doorgereden naar stal, was daar om kwart voor 5. Eerst lekker de wei uitgemest, Wish gevoerd, gras bij gegeven en hooi klaargezet. Toen gauw met Dids gedressuurd, en toen dat klaar was hooi gevoerd.
Héérlijk! Wat liep ie goed :+:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 20:13

Biancacoo schreef:
Smickey, logisch dat je dat niet doet hoor ! tenzij je lekker op je dooie akkertje het als een training ziet.

haha, zou ik wel willen op dooie akkertje, maar dat is het punt juist, hij heeft veel wedstrijdervaring en weet alleen maar dat hij na het belletje snel-sneller-snelst moet, dus dan moet je al gaan ophouden en is binnen de eerste seconde de ontspanning al weg. De andere optie is hem vol gas te laten gaan, maar dan vrees ik wat spectaculaire keertwendingen :D

@Saar: wat een leuke foto's van de pony!

@VHU: lekker getraind en Bente door de wasstraat geweest *D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:20

Smickey bedankt voor de info. Heb dat weekend nog niets dus ga miss wel inschrijven.

Nou vandaag bij uitzendburo geweest. Reactie was van we hebben geen vacatures dus je moet
daar maar vragen of je ander werk kan doen :? |o Net of je als uitzendkracht kan zeggen ik
vind dit niet leuk mag ik wat anders doen.

nou ja maar gewoon rondkijken voor vacatures dan.

Vanmiddag nog wel even een buitenritje gedaan met Robijn.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 20:25

@Maisie: zou leuk zijn, een meeting bij mij op stal :D En waardeloos zo'n reactie van uitzendbureau-medewerker!

Ik hoorde van een vriendin dat het zo dramatisch is bij de uitzendbureaus. Zij moest zich inschrijven i.v.m. haar WW uitkering, had ze van UWV doorgekregen en zij kwam bij een uitzendbureau aan en daar zei de medewerker doodleuk: "nou, dat doen we niet hoor mevrouw, het heeft geen zin, want we hebben geen vacatures voor parttimers"... nou ja, vond ik toch wel gek.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:37

kwestie van je poot stijf houden :j tegen mij zeiden ze hetzelfde, al ben ik geen parttimer...

Ben nu bijna half jaar aan t werk, en krijg eind nov. vast contract voor iig een jaar :)

Sorry dames heb ook weer eens de computer aan staan :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:00

Ik :wave: ook even :o . Vanavond terug gekomen van 2 dagen Moviepark Germany.. was super geslaagd..heel stil in het park en in Halloween style ;), we konden bij de attracties er direct weer in of konden blijven zitten +:)+ . Gisteren heerlijk gegeten bij Van der Valk Gladbeck :Y) en daarna lekker :z . Vandaag ons nog een daagje vermaakt in Moviepark op de terugweg ons net zo misdragen als VHU want we hebben gegeten bij het restaurant 'Met de twee gouden boogjes' :9 dus morgen weer zwaar op dieet ... want voor mijn gevoel ben ik 5 kilo aangekomen :o