[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 01:03

:o gauw bij gelezen, is inderdaad lastig om overal op te reageren.
zag een mooi wagentje voorbijkomen van dennis
loopse teven zijn lastig, heb er 4 waarvan 1 geholpen, gelukkig geen reuen, dus wat dat betreft geen problemen
vandaag alle paardjes maar een beetje gelongeerd, was een beetje druk, gisteren gezellig familie uit italie op bezoek gehad.

vandaag bij de huisarts geweest, donderdag weer foto's maken van mijn voet en knie, want kan bijna niet meer lopen
is nog nasleep van mijn ongeluk.
kan gelukkig nog wel mennen, dus dat gaan we morgen weer lekker doen.
nou ga lekker slapen tot morgen (hoop ik)

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 08:22

Goedemorgen allemaal!

Tallechie ben je nog zieker geworden??
Gem :(:)
Kiss wanneer heb je een ongeluk gehad? Hopelijk kan de dokter je helpen!
Tine als je dit nog leest --> SUCCES én veel plezier!

Ik heb een kort nachtje achter de rug. :z Veel gebeld over een patient, laatste telefoontje hierover om 00.30 uur en daarna nog om 01.30 uur kwam er een opdracht binnen en daar was iets niet helemaal duidelijk, dus kon ik de opdrachtgever bellen voor ik de opdracht kon invoeren. Zo om 08.00 uur de dienst overdragen. En dan heb ik weekend! We gaan vanavond naar de film. War Horse.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 08:28

*\o/* *\o/* *\o/* THABOR *\o/* *\o/* *\o/* Heel veel succes vandaag op de Hengstenkeuring.
Make us proud. :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 08:42

Ben gelukkig niet 'zieker' geworden. Heb goed geslapen en voel me aardig fit...

Tine succes.

Ik ga Daan flesje geven en klaar maken

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 08:52

Gem: succes met kinderperikelen
Kiss: jeetje, hoe heb je alle paarden kunnen longeren met die pijn? Met mennen ook maar beetje oppassen toch hoor, je moet toch op die kar klimmen en eraf springen, voorzichtig jij (goedbedoeld advies)
Frensie: drukke dienst gehad en nu lekker weekend, alvast veel plezier bij de film vanavond
Tallechie: gelukkig beter, jij succes en plezier bij wedstrijd straks!
Tine: is al vertrokken denk ik *\o/*

Ik ga straks lekker naar stal, eerst bakje :9k en alles vandaag op rustig tempo

Fijne dag allemaal

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 09:27

Iedereen gaat veel te snel, maar wil wel Tine en Tabor nog succes wensen vandaag!!!!!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 09:34

egootje,

ben zenuwslappig joh, hihi
komt kijken er voor mn trailer...

heb al andere mooie gezien, dus hoop dat deze meneer de mijne meeneemt..
(iedereen duimen :)) )

las wel iets over foute post en ollie die daar wat van zei...
--ongetwijfelt terecht--

nu hapje eten,
dan ff kleuren (make-up,haha)
en dan trailer ophalen denk ik....
komt ie beter uit zonder die mooie dure trailer van stalgenootje ernaast... :+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 09:43

bicci schreef:
komt ie beter uit zonder die mooie dure trailer van stalgenootje ernaast... :+

Hahaha Bicci jij hebt zo'n lekkere droge humor _/-\o_

Ik ga mezelf in warme kleren heisen en dan naar stal. Het is nog flink koud buiten! -12! :brr:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:22

@Tine: nogmaals superveel succes, is zo'n knap dier *\o/* *\o/* :j
*met dochter gaat het gelukkig goed, langzaam dus weer wat activiteiten oppakken*

@Tallechie: gelukkig kun je gaan; heel veel succes!

@Kiss: oh, wat rot, zeg, hopelijk kunnen ze je goed helpen :(:) .

@Frensie: drukke nacht, maar nu dus klaar en vanavond lekker naar de film.

@Gem: sterkte met je hinderen, eh, kinderen :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:23

@Bicci: succes met de verkoop!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:51

zo...trailer staat nu thuis voor de deur...

let the sales begin!!!!

hihi

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:04

Bicci slim om hem weg te halen bij een dure mooie trailer.
Tabor en tallechie succes vandaag ik duim voor jullie.
Gem, zal ik een kaarsje voor je aansteken wordt het misschien rustiger.
VHu laptop kapot, bij mij op het werk hebben mensen ook troubles met de flaptop, blijkt het scherm bevroren te zijn. Nooit geweten dat dat kon.
Frensie geef je een recensie als je geweest bent?? Ik wil ook gaan maar niet dit weekend denk ik.
Kiss hopenlijk weten ze wat ze eraan kunnen doen.
Manon, fijn dat het beter gaat met je meisje. Latifa vraagt steeds hoeveel nachten ze moet slapen voordat we naar het turnpaardrijden gaan bij jullie.

Hier is het even heel rustig, de normale route is ijs, de wei is een ijsbaan en ik heb verplichte rust met mijn schouder. Dus niet mesten of water slepen. Dus mijn moeke heeft het nu druk. En ik baal als een stekker.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:05

Mogge,
@Bicci, succes met de verkoop... de duimen draaien....
@Tallechie, jij ook nog heel veel succes vandaag en gelukkig ben je weer wat opgeknapt
@Gem, :(:) met de troubles
@Kiss, denk wel een beetje aan jezelf want jouw 'verwondingen' zijn niet misselijk geweest en je doet al best wel weer heel erg veel :j (maar ja zal het aard van het beessie wel zijn ;) )
@Frensie, druk nachtje gehad... maar nu lekker weekend... ik wil ook nog graag naar War Horse, alleen nog even slachtoffers vinden die het leuk vinden om gezellig mee te gaan :D

Zo wordt Simba even onder de man gereden we gaan lekker een rondje naar buiten.. ik ben zoooo blij dat volgende week de dooi weer inzet...... :j .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:23

Zooo goedemorgen...
Wij hebben er al een hele rit opzitten.. :O even naar bovenin friesland en weer terug...maar wel een mooie caravan rijker... :D :o :)) haha....dus komend najaar kunnen we met de hussen lekker slapen in de weekeind wedstrijden...

Tallechie veel succes vandaag. en nogmaals Tine en Thabor, veel succes !!
En ook de rest die het nodig heeft..
Bicci....ik duim voor je !!!! +:)+
Kiss ongeluk gehad.??? is mij ontgaan hoor..sorry.. ^) Y;(
Ollie nog met de paardjes aan de gang...
En verder moet ik nog bijlezen...

tot later....

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:37

Ben ik ook weer even. Ga zo naar virendin kijken die heeft zeeuwse kampioenschappen in de M1.

@ tine succes met Thabor !!
@ tallechie succes op wedstrijd
@ bicci verkoop ze he !!
@ biancacoo gefeliciteerd met de caravan (niets voor dit weer :brr:
@ ollie ik ben ook blij dat het gaat dooien. Hoe staat het met simba?

Gisteren lekker de stallen gedaan en ferro nog even gelongeerd. Bak is gesleept dus sneeuwvrij en mooi
vlak. Hij was nog wel een beetje hard.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:26

@ Sonjim en Ollie; ik zal een recensie achterlaten hier ;) Manlief wil graag naar deze film, ik heb slechte recensies gelezen, maar film heeft wel aantal oscar nominaties. Dus we zien wel :D
@ Biancacoo: handig een caravan! Is jouw man net zo enthousiast als jij?
@ Maisie: succes voor je vriendin!

Stalgenootje mag naar de Nederlandse in het Z springen. Pfff echt super knap! Dit was pas haar 3e of 4e Z wedstrijd.
Ik ben een mooi nieuw quiltproject aan het bedenken, dus straks stof halen. Heb er helemaal zin in.
Had vanochtend bedacht om een stukje langs de weg te stappen met Gwin. Gister heeft ze hard gewerkt met mennen dus nu even rust en wat beweging tegen stijve spieren. Poeh! Ik lag er bijna naast!! Ze was me toch wakker... Ze doet dan niet gemeen ofzo, maar ze is zo ongeduldig. Maar ze moet wel wachten, we kunnen natuurlijk niet in volle galop terug naar huis. Dus ze moet stappen van mij. Tja, dat is op de terugweg echt heel erg moeilijk, denkt ze. Het enige wat ik dan kan doen is voorzichtige kleine ophoudingen, heeeel heel heel ontspannen zitten en maar rustig tegen haar praten. Maar als je dan even in de bosjes moet staan om een auto te laten passeren, vindt ze het nodig om daarna met een paar grote sprongen de weg weer op te springen... we stonden zo aan de overkant en ik ging in slow-motion achter haar sprongen aan en landde weer mooi in mijn zadel, hihi. Gelukkig kan ik wel een beetje blijven zitten, al zeg ik het zelf...

Nou ga even de hondjes wat beweging geven (en mijzelf) en dan stof halen! :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:40

@Frensie, ik ben benieuwd, laat het maar weten en stoute Gwinn ~~}> :D
@Maisie, met Simba gaat het super goed vwb zijn er genoeg gegadigden ;) alleen wachten we op dooi zodat ze kunnen komen rijden (ohz). Vind het toch best wel moeilijk daar het zo'n lieve pony is <3 , maar goed het is niet anders soms moet het verstand boven het gevoel gaan :+
@Biancacoo, super een caravan... jij bent heel erg voortvarend +:)+ Daar hou ik wel van :D ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:49

@Frensie zie het zo voor me (en zeer herkenbaar als Bente over plassen heen springt ga ik er zo af en toe ook zo achter aan.... dat je zelf in die tienden van seconden ook denkt oei.... waar kom ik terecht :+ ).

*\o/* Go Tabor Go *\o/*

@Kiss wat ontzettend naar dat je nog steeds last hebt van de gevolgen van het ongeluk... :(:)
@Avaluna wat fijn dat dochterlief zich weer iets beter voelt
@Tallechie vandaag wedstrijd of morgen? Ben het even kwijt hoe dan ook veel succes
En ook ik ga voor de rest heerlijk mee op de samenvattingen :7

Buienradar en vooruitzichten voor morgen goed bestudeerd en tot de conclusie gekomen dat ik het niet verantwoord vind naar wedstrijd te gaan. Naar wedstrijd zelf gaat allemaal nog maar vooral daarna terug naar huis rijden.... vind het doodeng :o ze voorspellen wat sneeuw en ook wat dooi (dat gaat dus opvriezen) en ik moet vanaf stal de Moerdijkbrug en de Brienenoord weer terug rijden... en dan nog de afrit naar onze wijk..... ik heb daar vaker geglibberd dat is altijd goedgegaan maar ik vind dat zo ontzettend eng (zeker met mijn kleine auto'tje en die van mijn man neem ik al helemaal niet mee want daar zitten geen winterbanden onder maar juist extra brede sportbanden }:0 ). Dus helaas pindakaas geen indoor marathon debuut voor het illustere duo Snuitje en Rattan..... -O-
Maar.... we'll be back zeker weten!

Ben daarbij erg stijf in mijn nek/schouders en knieen door de kou maar goed dat was met wat aspirines wel op te lossen.
Ben nu moed aan het verzamelen om voor de zoveelste keer compleet in de thermokleding naar stal af te reizen. Het ziet er buiten wel erg mooi uit. Had gehoopt dat het iets vriendelijker qua temperatuur zou worden maar ja of het nu -5 of -7 is dat maakt ook niets meer uit....

Ben er dus ook wel behoorlijk klaar mee met dat ontzettend koude weer. Voor volgende week stond een endurance training gepland (vlakbij Frensie trouwens) maar ik vrees dat dat ook niets wordt want het wordt de hele volgende week van wel/niet vriezen en nog neerslag....geen trailerweer.

Ik wil ook voorjaar met heerlijk veel zon en zonder wind of regen ^)

En oja, Ollie maar ook Tallechie nog, ik weet het niet meer loop hier wat achter, hoop dat jullie fijne verjaardag hebben gehad!

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:04

VanHuisUit schreef:
@Frensie zie het zo voor me (en zeer herkenbaar als Bente over plassen heen springt ga ik er zo af en toe ook zo achter aan.... dat je zelf in die tienden van seconden ook denkt oei.... waar kom ik terecht :+ ).

*\o/* Go Tabor Go *\o/*

@Kiss wat ontzettend naar dat je nog steeds last hebt van de gevolgen van het ongeluk... :(:)
@Avaluna wat fijn dat dochterlief zich weer iets beter voelt
@Tallechie vandaag wedstrijd of morgen? Ben het even kwijt hoe dan ook veel succes
En ook ik ga voor de rest heerlijk mee op de samenvattingen :7

Buienradar en vooruitzichten voor morgen goed bestudeerd en tot de conclusie gekomen dat ik het niet verantwoord vind naar wedstrijd te gaan. Naar wedstrijd zelf gaat allemaal nog maar vooral daarna terug naar huis rijden.... vind het doodeng :o ze voorspellen wat sneeuw en ook wat dooi (dat gaat dus opvriezen) en ik moet vanaf stal de Moerdijkbrug en de Brienenoord weer terug rijden... en dan nog de afrit naar onze wijk..... ik heb daar vaker geglibberd dat is altijd goedgegaan maar ik vind dat zo ontzettend eng (zeker met mijn kleine auto'tje en die van mijn man neem ik al helemaal niet mee want daar zitten geen winterbanden onder maar juist extra brede sportbanden }:0 ). Dus helaas pindakaas geen indoor marathon debuut voor het illustere duo Snuitje en Rattan..... -O-
Maar.... we'll be back zeker weten!

Ben daarbij erg stijf in mijn nek/schouders en knieen door de kou maar goed dat was met wat aspirines wel op te lossen.
Ben nu moed aan het verzamelen om voor de zoveelste keer compleet in de thermokleding naar stal af te reizen. Het ziet er buiten wel erg mooi uit. Had gehoopt dat het iets vriendelijker qua temperatuur zou worden maar ja of het nu -5 of -7 is dat maakt ook niets meer uit....

Ben er dus ook wel behoorlijk klaar mee met dat ontzettend koude weer. Voor volgende week stond een endurance training gepland (vlakbij Frensie trouwens) maar ik vrees dat dat ook niets wordt want het wordt de hele volgende week van wel/niet vriezen en nog neerslag....geen trailerweer.

En oja, Ollie maar ook Tallechie nog, ik weet het niet meer loop hier wat achter, hoop dat jullie fijne verjaardag hebben gehad!

Het gaat ook niet door he bij de ronde of moest je daar niet heen?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:21

En alles quoten is ook niet handig.
Wat trouwens wedstrijd in Loon op Zand.
Gem is hier mod, misschien kan Gem even ingrijpen?
Joyce, iedereen is hier in principe welkom als ze zich even voorstellen en niet alleen maar hier en daar een zin ertussendoor gooien. Natuurlijk gebeurt dat af en toe als je vaker meepost en iedereen kent je zal niemand je dat kwalijk nemen, maar zomaar in een topic binnenvallen is net alsof er opeens een wildvreemde in de huiskamer staat....

Ik ga naar stal :wave: voordat ik weer verval in de verleiding van nog ff :9k

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 13:23

Wedstrijd loopt twee uur uit. Jury was het vergeten nu dus aan het wachten

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:11

Citaat:

Is inderdaad hier vlakbij, in het bos waar ik altijd rijd en in de binennbak van de rijvereniging. Is kennisje/vriendinnetje die het mede organiseert. Ik hoop voor ze dat het door kan gaan, maar dan moet de dooi wel even flink inzetten... Ik kan die dag niet (= zondag) maar had wel aangeboden om de route voor te rijden eventueel.

Tallechie wat balen!!! Is de schrik van elk secretariaat, dat een jury vergeet te komen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:25

nog een egootje :o :o

na heeeel vluchtig bijlezen,
iedereen bedankt voor eht duimen!!!!
de briez-mobiel is verkocht |( ;(

en weet je,
hij ga naar belgie..
man,,,das een hoop papier-ellende zeg...
die man moest vor t uitvoeren en op naam zetten alleen al 122,21 betalen 8)7

en dan straks in bels moet die gekeurd worden en van het voorlopig kenteken op een eigen kenteken gezet...
weer kassa.... 8)7

najah...hier is die weg..
dus wij gaan lekker op trailer jacht.
hebben al mooie gezien...maar nemen fijn de tijd ervoor...

las hier ook iets over dat kwooten, heel soms....(nu niet veel meer toch?)
doe ik dat ook nog wel eens...
maar ik snap ff over de poedersuiker-zinnetjes...
ligt vast aan mij :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 15:05

Bic, super dat trailer verkocht is... nu op zoek naar nieuwe briez-bak :D

Tallechie, jeetje da's ook wat, jury vergeten 8)7 Nou, succes strakjes dan maar

Frensie verheugt zich op de quilt :D Wat leuk, een knutselaar :)) Ik houd ook van handwerken :j

Ollie: Simba onder de man... is dat iemand die vaker rijdt op Sim en dat al deed of die mensen die mogelijk interesse hebben???

Vanochtend was Mickey erg fanatiek aan de longeerlijn... heeft nogal beetje heen en weer gestuiterd en zowat plat liggend - over zijn eigen benen struikelend - in galop en telkens wegspringen bij de bakrand :roll: Ik kon niet ontdekken waar hij nou zo van over zijn toeren was, dus ff stilgezet, pessoa even gecheckt, maar alles zat wel goed, toen even aan de hand rondje gelopen en toen zijn neusgaten weer klein waren weer opnieuw begonnen met longeren, toen ging hij supergoed.

Nu ff naar de ruitershop, even een mineralenliksteending halen en kijken of er nog iets leuks te scoren is O:)

Tine nog geen nieuws??????

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 16:39

Duim nog steeds voor Tine en Thabor...
vhu een wijs besluit om niet te gaan..het kan idd raar lastig weer worden morgen...ik zou met paard dat risico niet willen lopen.
Sonjim...balen van je schouder...
Tallechie...al gereden inmiddels ??? hoe is het gegaan..
Maisie...jaaaa de caravan is wel voor dit weer, speciaal voor de weekeinden komend najaar en winter om met de husky's op pad te gaan....dus....helemaal gekocht voor de winter eigenlijk := iedereen keek ook heel stom...wat doen die idioten midden in de winter met -12 met een caravan.... }:) want ja....je rijd toch een beetje in de weg.. _O-
Er zit ringverwarming in en een kachel....helemaal top !! komt vast in orde..
Frensie, ja mijn man ziet het met de husky's helemaal zitten, super dus !
Zoontje ook , hij wilde ons huis al verkopen...want we hebben nu toch een nieuw huis.....alleen dan op wielen _O- ik vond die opmerking echt brillant voor een 5-jarige.. _/-\o_

ga nog even met de husky's wat doen denk ik
Schaatsen hield ik niet vol, er is vandaag een tocht van het ene dorp naar het andere, echt superleuk, mijn man op de schaats en zoon op de slee mee, hartstikke leuk, ik ben met de auto naar volgende dorp gereden, ik heb maar een klein stuk geschaatst..