@Frensie zie het zo voor me (en zeer herkenbaar als Bente over plassen heen springt ga ik er zo af en toe ook zo achter aan.... dat je zelf in die tienden van seconden ook denkt oei.... waar kom ik terecht

).

Go Tabor Go
@Kiss wat ontzettend naar dat je nog steeds last hebt van de gevolgen van het ongeluk...
@Avaluna wat fijn dat dochterlief zich weer iets beter voelt
@Tallechie vandaag wedstrijd of morgen? Ben het even kwijt hoe dan ook veel succes
En ook ik ga voor de rest heerlijk mee op de samenvattingen
Buienradar en vooruitzichten voor morgen goed bestudeerd en tot de conclusie gekomen dat ik het niet verantwoord vind naar wedstrijd te gaan. Naar wedstrijd zelf gaat allemaal nog maar vooral daarna terug naar huis rijden.... vind het doodeng

ze voorspellen wat sneeuw en ook wat dooi (dat gaat dus opvriezen) en ik moet vanaf stal de Moerdijkbrug en de Brienenoord weer terug rijden... en dan nog de afrit naar onze wijk..... ik heb daar vaker geglibberd dat is altijd goedgegaan maar ik vind dat zo ontzettend eng (zeker met mijn kleine auto'tje en die van mijn man neem ik al helemaal niet mee want daar zitten geen winterbanden onder maar juist extra brede sportbanden

). Dus helaas pindakaas geen indoor marathon debuut voor het illustere duo Snuitje en Rattan.....
Maar.... we'll be back zeker weten!
Ben daarbij erg stijf in mijn nek/schouders en knieen door de kou maar goed dat was met wat aspirines wel op te lossen.
Ben nu moed aan het verzamelen om voor de zoveelste keer compleet in de thermokleding naar stal af te reizen. Het ziet er buiten wel erg mooi uit. Had gehoopt dat het iets vriendelijker qua temperatuur zou worden maar ja of het nu -5 of -7 is dat maakt ook niets meer uit....
Ben er dus ook wel behoorlijk klaar mee met dat ontzettend koude weer. Voor volgende week stond een endurance training gepland (vlakbij Frensie trouwens) maar ik vrees dat dat ook niets wordt want het wordt de hele volgende week van wel/niet vriezen en nog neerslag....geen trailerweer.
Ik wil ook voorjaar met heerlijk veel zon en zonder wind of regen

En oja, Ollie maar ook Tallechie nog, ik weet het niet meer loop hier wat achter, hoop dat jullie fijne verjaardag hebben gehad!