[AR] SGMW 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:12

Klinkt goed Haarlem, dank je! :j ben benieuwd.
Waterbak is altijd leuk dus als er 2 zijn is ook niet verkeerd :D

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:14

_Dingetje_ schreef:
Lisa_H schreef:
ik was de fluiter + klokker bij hindernis 4 :D

Zaterdags heb je toch in de vaardigheid staan helpen? Heb je voorzien van een lekker drankje/twix en tjippies *\o/*

Citaat:
Wij gaan met 2x enkelspan paard naar Nisse 22 juli!

Ga het daar voor het eerst ook maar is proberen met enkelspan pony :o

Echt waar? Leuk leuk :D
Zien we elkaar 22 juli misschien weer ^^

_Dingetje_

Re: SGMW 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:01

Die kans is erg groot, mijn vriend en schoonzus doen ook mee in het enkelspan paard.....ook hun debuut trouwens :+

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:56

MelanieB schreef:
Klinkt goed Haarlem, dank je! :j ben benieuwd.
Waterbak is altijd leuk dus als er 2 zijn is ook niet verkeerd :D

we gaan het weer ervaren, vorig jaar was voor ons de eerste keer in Oldenzaal. dat is goed bevallen en aangezien we voor Oost rijden (jij ook) dingen we mee naar het kamioenschap, of het ervan komt is maar de vraag, de dressuur wil niet lekker vlotten. die punten zijn vaak doorslag gevend. vorig jaar 2e geworden achter een KL III rijder maar die start nu KL IIII er zal wel weer andere compentitie voor in de plaats zijn. :D dat houdt het spannend

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:53

Ik ben benieuwd!
Mijn dressuur is wisselend met tweespan, de 1ste sgmw ging mwah, noor wou niet echt lekker lopen, 2e sgmw blaricum liepen ze super en stonden we bijv 1ste. Dus ben benieuwd wat het nu gaat worden haha. Zie het wel, word pas m'n 3e sgmw dus ga gewoon weer lekker rijden.

Word vast leuk, zie ik je daar wel, als je mij eerder herkent moet je maar een gil geven haha

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:47

_Dingetje_ schreef:
Die kans is erg groot, mijn vriend en schoonzus doen ook mee in het enkelspan paard.....ook hun debuut trouwens :+

Leuk haha, Leo Paauwe rijd zelf mee met 1 van onze paarden :)

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:38

shelltje schreef:
hafjelinger schreef:
We hebben de lijsten volgens mij per mail gekregen.

Leuk, dan zie ik je daar!

heb ze idd ontvangen mag gelijk achter jou aan met mijn puber!

marathon ook eens wat later als normaal, ook wel eens fijn :D

ik heb geen lijsten per mail gehad, maar zag wel de startlijst van de dressuur en vaardigheid op startlijsten.nl staan. Weet jij ook hoe laat wij marathon moeten starten? kan ik dat vast doorgeven aan de 'oppas' ;) Tot vrijdag!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:24

Lisa_H schreef:
Leuk haha, Leo Paauwe rijd zelf mee met 1 van onze paarden :)

Had het al gezien op de lijst dat hij mee doet met zijn 'ex' :')

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:28

Vrees dat voor mij de vlietlanden toch niet door gaan. Pony is gisteren met longeren gevallen met haar hoofd vol in het hek.... Ben nu aan het wachten op de veearts. Oog zit dicht alles is dik en ze ziet niks met dat oog.... Arme pony...

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:02

Wat vervelend Crista!! Beterschap :(:)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:05

Bah Christa wat balen :(:) Sterkte!

Hoe zit het met grooms.. volgens mij staat me iets van bij dat je zowel bij drs/vdh als marathon zelfde groom moet hebben toch?
Want ik heb dan 23e drs/vdh gedeelte en dan 24 de marathon, mn vaste groom kan zaterdag de drs/vdh niet.. wel zondag..
Zou dan mogen dat iemand anders achterop zit bij drs/vdh en dan vaste groom zondag bij marathon? Of mag echt niet? *is al opzoek naar iemand maarja haha*

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:21

Wij wisselen altijd grooms Mel. Ze roepen dan ook twee namen om bij ons tis die of die. :')

Overigens neem ik je aanbod graag aan, strakjes in de zomer wellicht een keer leuk als we allebei tijd hebben? :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:32

Hmm want anders zet ik gewoon mn ma achterop bij drs en vdh en marathon met mn vaste groom als ze optijd klaar is voor parcours lopen nog eind vd middag ofzo.

En ja is goed hoor, gezellig, je geeft maar een gil via PB.
Ik ben flexibel qua werk enzo dus ik kan meestal wel wat regelen haha. :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:40

hey dingetje (leuke naam trouwens ;) )

Leuk dat je ook mee doet. Ben benieuwd hoe het zal gaan is altijd zo'n gedoe met een waterbak erbij.
Word voor jeroen ook zn debuut met waterbak.

LisaH leuk dat Leo weer met youp mag rijden !!!!!

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:51

Grooms wisselen mag.
Je marathon groom mag alleen niet tijdens die zelfde wedstrijd nog een marathon bij een andere deelnemer achterop staan.

Dit staat in het reglement:
b. Grooms mogen meer dan 1 deelnemer begeleiden tijdens de dressuur en/of vaardigheidsproef.
c. Het is niet toegestaan voor deelnemers of grooms meer dan eenmaal deel te nemen aan proef B.
d. Tussen de start en finish van traject E van proef B mag een groom onder geen enkele omstandigheid worden vervangen, op straffe van uitsluiting
Laatst bijgewerkt door S_zanne op 14-06-12 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:55

Ah dankje Suzanne! Top!
Nu maar even afwachten tot hoelaat ze moet werken zodat we nog ff kunnen parcouslopen :j

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:15

Maisie schreef:

Leuk dat je ook mee doet. Ben benieuwd hoe het zal gaan is altijd zo'n gedoe met een waterbak erbij.

*\o/* Eindelijk is het dan zover dat we zelf mee kunnen gaan doen, het wordt wel eens tijd na altijd te helpen bij iedereen :D

Tja die naam.........als ze meestal je naam niet weten dan hebben ze het toch over dingetje :')

Ja ben wel benieuwd de waterbak <<) Pownie is niet bang van water (maar ja dat weet je dan ineens maar nooit) Ook super spannend voor Jeroen....of die het doet! Ben benieuwd.

Zeg doe je ook mee met zeeuws dag van het paard? Staat op de site dat de inschrijvingen vol zijn en dat er een wachtlijst zelfs is. Hoe weet je nou of je op die wachtlijst staat :\ ?

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 17:04

Maisie schreef:

Ja wij vinden het ook leuk, al hoop ik wel dat ik degene ben die volgend jaar met Youp mee kan doen :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 17:38

Hmm dit gaat nog eens lastig worden...
Groom kan dus zondag wel, maarja zit dan met parcours lopen -O-

Heb nu laatste hoop op iemand gezet... anders toch maar even aankijken hoe tijden zijn anders zal ik toch echt moeten afzeggen, lastig is dat, leuk hoor een teamsport, maar met 2daags erg lastig haha :')

Iedereen die dit weekend wedstrijd heeft; Veel plezier en succes!!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:03

Lisa_H schreef:
Ja wij vinden het ook leuk, al hoop ik wel dat ik degene ben die volgend jaar met Youp mee kan doen :D

Natuurlijk ga je het zelf volgend jaar proberen :D

Je hebt nu de juiste man bij het juiste paard die je de fijne kneepjes kan leren, dus goed opletten :+
Ga jij er straks met de snelste tijd van de dag vandoor :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:47

Mel kan je niet vragen als je later mag starten zodat je zondag kan verkennen. Jij kan dan zelf zaterdags al verkennen en hoeft je groom alleen nog maar de lijnen na te lopen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:03

Youp heeft iig de snelheid wel dat beest kan meters maken !!!!

Citaat:
Zeg doe je ook mee met zeeuws dag van het paard? Staat op de site dat de inschrijvingen vol zijn en dat er een wachtlijst zelfs is. Hoe weet je nou of je op die wachtlijst staat ?

Ja heb me ook opgegeven en remko ook maar heb dus ook geen flauw idee ?? Hoop dat we daar snel iets over horen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:06

"Toevallig" ben ik gisteren bij de SGMW in Schijndel geweest. Onze D+V in Mariahout was te laat afgelast, dus wij waren voor niets afgereisd en zijn toen maar een kijkje in Schijndel gaan nemen :D .
Wie weet of er nog fotografen waren in Schijndel? Onze instructeur had zijn rubriek gewonnen en ik wil graag een foto plaatsen op de verenigingswebsite :)

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:13

foto cor uit geldrop stond foto's te maken bij de waterbak, die zullen deze week wel online komen.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:16

Heerlijk weekeind gehad zeg!!!!!

Ga een topic maken morgen met foto's, want anders word het nu een heel lang verhaal.

Maar conclusie: Dikke winstpunt, tweede in marathon klasse 2 tweespan paard en van de 2 dagen 3e van de 6 geloof ik!!! :D :D :D :D

Onze eerste WP!!!
Paarden liepen fenomenaal.

Mijn paard kreeg onwijs veel complimenten en mensen wilden van alles van haar weten. Ze liet zich echt goed zien!! :+:

We hebben geslapen in Rijswijk, paarden in Stompwijk en wedstrijd was Leidschendam.

We staan nu -1. :') :') :')