PB als je telnrs wilt uitwisselen.Kiddokids: kwam niet opdagen voor eerste afspraak? Zoo minpuntje!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PB als je telnrs wilt uitwisselen.meggiemeg schreef:Ja sommige zou je een rot schop verkopen.... Zo lekker makkelijk in alles.
Sjolvir schreef:meggiemeg schreef:Ja sommige zou je een rot schop verkopen.... Zo lekker makkelijk in alles.
Je wilt niet weten hoeveel er afhaakten toen ik gewoon bijrijder/verzorger zocht, gewoon niet op komen dagen.
En inderdaad geen 2e kans gegeven, als je je 1e afspraak al niet na kan komen vertrouw ik niet echt op de rest.
ja op laatste moment omdat mijn huidige bijrijder zwanger is en mega ziek in begin was en 30 april niet mee kon. ze was extra helpende hand ik zie manlief ook niet effe snel van de bok af springen. die dag wel zonder extra hulp en het ging top.. maar 1 dag van te voren ga ik ook niet iemand lastig vallen het was 30 april meeste mensen gaan die dag er op uit ja zei ze had niks om te doen ja kan ik ook niet weten..