[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:37

goedemorgen,voor iedereen die gaat mennen....heerlijk droog weer,ff van nemen.
ik ga ff naar het ziekenhuis voor mijn APK en meteen bespreken voor weer een poging stoppen met roken(mijn vriend is nu gestopt via een nicotine studie vamn een ziekenhuis,mag ik niet aan meedoen vanwege mijn medicijnen :( )

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:39

Mogge,
@Marrianne, dat zou heel goed kunnen dat je me wel eens op een wedstrijd gezien hebt maar dan met Brutus. De valk uit mijn profiel wordt dit jaar 4 en is net beleerd.
@Tine, Maisie, mijn wagen is inderdaad nog niet zo heel oud (en ik vind hem ook best nog mooi) maar ik zou graag een wagen willen waar ik metertijd zowel enkel- als dubbelspan mee zou kunnen rijden :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:40

Ik ga ook ffies een rondje doen vanmorgen en hopelijk kan ik nog iemand vinden die vanmiddag mee kan met mijn 'jonge spruit'. :evaw:

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:46

@ dennis:
Je geeft aan dat ze altijd moeilijk is met aansingelen (buik uitzetten) Wat voor singel gebruik je?
Wellicht dat er door het strak aansingelen er een beschadiging van het borstbeen is opgetreden en ze daardoor zo raar doet. Misschien een elastische singel proberen?
Ja, natuurlijk singel je ook aan voor de wagen, maar daar zit je singel niet zo strak :) (althans... ik niet)

@millanka veel succes met je nieuwe aanwinst. Ventipulmin wordt inderdaad vaak voorgeschreven. Mocht het probleem inderdaad in het hooi zitten dan kan ik je ook nog breeze-spray van de Silverlinde aanbevelen.

Op dit moment is het mooi weer hier. Dacht ik leuk, ik neem de camera mee naar stal; helaas die heeft vriendlief altijd mee op woensdag omdat hij dan aan zn auto-project bezig is. *zucht*

Maar.... eindelijk.... ik heb een break! (geen kitkat... alleen die break...)
Mijn beide verzorgsters zijn terug op de been. 1 heeft nog wel last van de rug dus die moet nog een beetje voorzichtig zijn, maar de andere kan er weer vol tegenaan.
En... Na 5,5 maand in plaats van een vakantie van 6 weken is mijn vriendin (en tevens verzorgster van de shet merrie die bij ons staat) weer thuis! Dus zij kan nu zoë fijn van me overnemen en ik kan dan misschien ook eens een keer zeggen "goh, ik heb echt ZIN om iets met mn paarden te gaan doen" en dan ook iets leuks met ze gaan doen. In plaats van "oh ja, ik moet mn twee jongens ook nog werken vandaag..."
dus wie weet zit ik ff in een lift :)

groetjes, lacuna

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:03

Goedemorgen, ook wer op het werk aanbeland. Hier regende het net kei hard. Hoop dat tine het wel droog houdt.

Gisteren even bij de les wezen kijken. Iedereen dacht dat veale kreupel was :-) maar heb ze gerust kunnen stellen dat het aan mij ligt. Ik moet wel een geboortekaartje opsturen en met de kleine langs komen :-)

Daarna nog even bij stal geweest. Veale heeft een grote stal gekregen. Met een hek er voor. Hij kan nu mooi om zich heen kijken. Staat er veel rustiger bij.

Maisie veale komt gewoon hele dagen buiten dus krijgt wel beweging. Heb gisteren ook de 2 stalgenoten gesproken die normaal gesproken wat met veale doen. Zaterdag wordt hij weer opgepakt ohz en een ander meisje gaat hem weer longeren.

Ik was wel van plan om in aug en sept weer marathons te rijden en in juni of juli dressuur en vaardigheid, maar denk dat ik beter weer in het binnenseizoen kan beginnen.

Vanavond moet ik plintjes gaan verfen, mijn vader kan niet op zijn knieen liggen dus ben ik de pineut. Dus wordt geen stalavond.

Lacuna fijn dat de verzorgers weer op de been zijn en dat jij weer in een lift zit. Houden zo :-)
Happytime succes
Iedereen veel plezier met werken, stage, mennen of wat iedereen gaat doen

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:43

Millanka, Is de haf ook niet een beetje zwaarlijvig? kan ook een oorzaak zijn.
Tine: hou ons zeker op de hoogte van je koetsen zoektocht.
Dennis: Ik heb nog weinig ideeën, maar hoop toch dat je wat vind. Misschien maar even het rijden weglaten totdat je weet wat er aan de hand is (of het probleem zichzelf heeft opgelost).
Welkom Chevano
Lacuna: wat is die Breeze-spray waar je het over hebt?
Veale heeft een nieuw uitzicht op stal

Ik baal als een stekker. Heb vanmorgen gezien dat er een hoop krassen op de bumper van mijn auto zitten. De een of andere malloot heeft tegen men auto aangezeten. En bovendien is men knalpot stuk. Auto maakt dus een hels kabaal.
Hier schijnt het zonnetje, maar ik zit op het werk.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:47

Vervelend babs, en natuurlijk geen briefje???

Ik heb gisteren een bedrag uitgekeerd gekregen van het ongeluk in mei, de kettingbotsing. Leuk bedrag maar ben bang dat ik het terug moet betalen.

Ze zijn nu nog met de letselschade bezig van het andere ongeluk in mei, waarbij ik mijn hand brak. Ben benieuwd wat het bedrag wordt.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 10:49

Goeiemorgen all.

@Millanka: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Nu hopen dat het snel over gaat met zijn probleempjes.

@Chevano: Welkom!

@Tallechie: Lekker dat Veale een grotere stal heeft. Hoezo dachten ze dat Veale kreupel was?

@b485: Jemig, balen van je auto. Rot dat niemand zich heeft gemeld.

Ik zit weer op stage. Heb het hier echt gehad, gisteren weer een gesprek gehad en ik werd echt belachelijk gemaakt.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:50

Geen briefje. Maar het kan ook al een hele tijd geleden gebeurt zijn. Het is s'morgens nog donker en s'avonds al weer donker.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:54

@Tallechie: Lekker dat Veale een grotere stal heeft. Hoezo dachten ze dat Veale kreupel was?

Omdat ik zonder veale aan kwam zetten bij de les. En ik er wel rond de normale tijd er was.

Babs heb je het ook niet aan het geluid van de auto kunnen horen dan.

edit het is echt ontzettend donker. Denk dat er of sneeuw of heel veel regen komt.
Laatst bijgewerkt door tallechie op 19-01-11 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:04

he balen van je auto babs :(:) en balen dat je zo ver weg woont, weet 'n goeie monteur :))

@lacuun; alles komme kanne kruike

jongens ik lees mee, maar heb niks nuttigs te antwoorden zegmaar ;) ik ben eventjes helemaal over de hyper, en wil eigenlijk ook ff met dids aan de slag.. Helaas is het donker tegen de tijd dat ik hier losgelaten word, dus zit dat er niet in..

*gaat weer terug aan de saaie teksten*
iemand met een geweldig talent voor de taal Engels hier?? !!?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:06

Naaltje ik absoluut niet. Ben voor mijn examen geslaagd met een 5.3. Ik moet voor mijn huidige opleiding ook engels doen. Heb nu 1 opdracht ingestuurd en daar had ik een 8 voor, maar heeft me veel moeite gekost. En dat is echt basis engels. Heb er zelf dus moeite genoeg mee

succes met je saaie teksten. Ik heb vandaag ook saai werk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:08

jeujjjjjjjjj....kennen we hier ouwehoeren zeg...pffffffff
ben 1,5 dagje druk voor brooke en gelijk 6 pagina's verder...

-veulentje te koop..
-welkom nieuwkomers :)
-kei leuke toopjes gezien :)
-naald dr stage staat vast maar heeft ook 18 weken voor piet snot aan opdracht gewerkt.. grmbl..
-belgen foto's gezien
-boel andere leuke foto's ook, haha
-er word nagedacht over slim peerd
-kuchend peerdje, hopelijk knapt hij op..
-achenback techniek, ik rij al vanaf mn 12de op zn jan boeren fluitjes en dat gaat tot op heden prima.
lijkt me voor ouwe bok(kin) als ik lastig aante leren na 25jaar jan-boeren-fluitjes-mennen
-regen in t noorden lees ik, wel zorgen dat t van 27 aug tm 10 spet droog is he..
dan komen we te paard naar delfszijl
:)

ow,
voor hen die nog niet gezien hadden... :)

http://trailteamvoorbrooke.hyves.nl/

en ivm benefiet...

http://www.hyves.nl/agenda/17371239/Benefit_2011/

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:25

Jeetje wat gaan jullie hard.
@Dennis,lastig als je je weet dat ze iets hebben,maar je je vinger er niet op kunt leggen.
Konden ze maar praten.
@Tallechie,fijn dat hij een grotere stal heeft.
Het zit jou ook niet mee wat ongelukken betreft,hoop voor je dat je het mag houden.
@b485,vervelend als ze dan geen briefje achterlaten.
@Naaltje,succes met de saaie teksten,ik ben ook geen ster in Engels.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:29

Schaduw We hebben 6 jaar lang geen ongeluk gehad en nu 3 in 1 jaar tijd waarvan 2 in dezelfde maand.
1 x onze schuld, auto van rechts te laat gezien, ik hand gebroken, auto schoonvader total loss.
1 x kettingbotsing, mijn vriend stond vooraan, zijn 4 auto's boven op hem geknald
1x (toen had ik er net een week een nieuwe bumper op zitten) door gladheid gleed ik tegen een paaltje aan met parkeren.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:37

Tallechie,2010 was dus voor jullie dus een slecht autojaar,wat een pech zeg.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:50

bij deze alvast een beetje informatie op de website inverband met de benefiet wedstrijd voor brooke,
dressuur, springen en aangespannen :)
http://www.trailteamvoorbrooke.nl

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:57

pff ik zit nu op stage, maar 't wil niet lukken :=
zit zo tegen die engelse tekst aan te hikken :')
dat wordt een knutsel om dat door de selectie heen te krijgen :=

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:07

gewoon je best doen naald, meer kan je toch zoiezo niet ...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:14

true, maar wil 't graag in 1x goed en netjes en helemaal af hebben etc :=
maar komt goed, ik heb een pikkedief-bron gevonden voor wat engelse termen :)) wie niet slim is moet sluw zijn :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:16

hahahahah

zo is dat :))

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:16

Wat moet er met die engelse tekst gebeuren dan? Wil hem best voor je doorlezen :) niet dat mijn engels nou echt fantastisch is, maar misschien helpt het :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:18

ik moet een engelse samenvatting maken van de aanvraag. Deze moet in correct en ''wetenschappelijk'' engels omdat die naar de Europese Commissie gestuurd moet worden..
Ik heb nu nog niks hoor.. Maar meestal is dat een gevalletje van diep adem halen, oordopjes met goed muziekje in, en dan opeens keihard gaan typen :)) :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:18

Zo ben weer terug. Heb heerlijk dressuurmatig getraind net met Bruutje. Ik ga straks de kalender er maar bij pakken en kijken of we wat in kunnen gaan plannen.

@Tallechi, pas je wel op als zwangere met dat verf ?
@Poeltje dat is lekker dan dat je belachelijk wordt gemaakt!
@Naaltje, You can do It *\o/*
@Bicci wat een goed initiatief *gaat kijken op de kalender*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:22

Ollie komt goed. Ik kijk even als het wil en anders mag vriendlief het doen. maar ben daar wat secuurder in als hem

Heb net de vk gebeld. Ben in 4 uur tijd al 7 keer naar de wc geweest terwijl ik nog maar 4 glazen thee op eheb. Waarschijnlijk een blaasontsteking, moet morgen urine naar de ha brengen