Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MoniqueT schreef:Mensen, ik ben zo blij!!
Heb vorige week hier verteld dat we voor Janssen het paardenparadijs op aarde hebben gevonden. Nu, groot nieuws: Whisper gaat mee!
Het is een lang verhaal, maar dat kan je lezen op mijn blog als je dat wilt. Kort dan: Jane, de eigenaresse van Equine Pensions, zoekt een leuk recreatiepaard voor zichzelf en om te gebruiken als ze weer jongeren les gaat geven (heeft ze een tijdje niet gedaan vanwege jonge kinderen). Ze stelt weinig eisen, maar braaf en vriendelijk is het belangrijkst. Ze had over ons van Whisper gehoord en hem op de website bekeken. Deal is gemaakt: Whisper gaat mee, wij hoeven geen pensionkosten voor hem te betalen, zij gaat hem helemaal verder beleren en dan blijft hij daar als haar eigen rijpaard.
We zijn zó blij, het voelt gewoon supergoed. We zullen voor hem dezelfde maandelijkse updates krijgen als ze daar voor elk pensionpaard naar de klanten over de hele wereld sturen.
sander_lotte schreef:@ VHU: op een trailer staan kan hij wel, maar het langste dat we ermee hebben gereden is 20 minuutjes. Ik denk dat ik hem naar de Veluwe gewoon hooi geef zodat hij een bezigheid heeft. Onderweg stoppen we ook altijd even omdat 2 uren toch wel erg lang zijn om op een trailer te staan.
Je hebt wel leuke vooruitzichten in je agenda staan! Hopelijk is het mooi weer als je naar die trouwerij moet.